Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום,

הרכב המדובר הוא סובארו אימפרזה 1600 95 אוטמט.

נותקו כל מערכות מניעת הגנבה כגון אזעקה אימובילייזר וכו..

מידי יום יומיים,בדרך כלל כאשר הרכב לאחר נסיעה(מנוע חם) המנוע מסרב להניע, לאחר כ20 דקות "מנוחה" הוא מניע.

בדקתי בעצמי את הרכב במצב שהוא לא מניע כבר פעמיים,ואני די אובד עצות..

כאשר המנוע לא מניע, יש ניצוץ תקין בכל 4 המצתים,מגיע לחץ דלק בפתיחת מתג הצתה ובסטרטר לאינג'קטורים.

על פניו מגיע גם מתח לאינג'קטורים(על פניו כי כשבדקתי באחד המזרקים בעזרת led היו הבהובים..ואז המנוע הניע.) יש לציין שבעזרת ספריי קרבורטור\שפריצר דלק המנוע אינו מניע גם כן.

ביינתים הרכב נוסע..הייתי שמח להצעות לבדיקה בפעם הבאה שהוא לא יניע..רצוי ממישהו בעל ניסיון עם הרכב הנ"ל(למרות שכל הצעה תתקבל בברכה)

בתודה מראש, אורן בן סימון

פורסם

תנסה לנקות חיישן קרנק ולוודא מגעים תקינים ב MAF סנסור.

להבא כשהרכב לא מניע כדאי לבדוק גם מתח תקין בחיישן מצב מצערת (ב"סרק" צריך להיות 0.45 עד 0.55 וולט).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • ספונסר פורום
פורסם

איציק תודה על התגובה הזריזה, כבר ניקיתי חיישן גל ארכובה ואת כל התקעים במנוע.

 

עכשיו הרכב לא מניע,אני אבדוק מתח tps.

תודה

פורסם
איציק תודה על התגובה הזריזה, כבר ניקיתי חיישן גל ארכובה ואת כל התקעים במנוע.

 

עכשיו הרכב לא מניע,אני אבדוק מתח tps.

תודה

רגע, בדקת קודים של תקלות בזיכרון ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • ספונסר פורום
פורסם

לא, לצערי אין לי מכשיר דיאגנוזה לרכב הנ"ל והקורא קודי תקלות שיש לי (obd2) לא מצליח לתקשר,

 

ישנה דרך אחרת(למשל כמו בהונדה בעזרת גישור בתקע?)?

אורן

פורסם

בדגמים הללו לא צריך, ידידי היקר, סקאנר בשביל לקרוא תקלות.

 

 

מתחת להגה יש 2 חוטים בצבע שחור, אחד עם סופית זכר והשני עם סופית נקבה.

 

חבר את שניהם ופתח מתג הצתה ל ON

 

נורת CHECK ENGINE תהבהב לפי הקצב;

היבהוב ארוך = 10

היבהוב קצר = 1

 

קרא את הקודים וחזור לדווח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מוסיף להודעתי הקודמת;

 

מאחר ולא אהיה כאן בשעתיים-שלוש הקרובות, להלן הקודים: (אלו המדברים על EGR אינם רלוונטיים לגבינו).

11Crank angle sensor or circuit

12Starter switch or circuit

13Cam position sensor or circuit (TDC sensor on Justy

14Fuel injector no. 1 (Legacy, Impreza, Justy, SVX); Fuel injector 1 and 2 (XT, Loyale, GL, DL)

15Fuel injector no. 2 (Legacy, Impreza, Justy, SVX); Fuel injector 3 and 4 (Loyale, GL, DL); Fuel injector 5 and 6 (XT6)

16Fuel injector no. 3 (Legacy, Impreza, Justy, SVX); Fuel injector 3 and 4 (XT)

17Fuel injector no. 4 (Legacy, Impreza, SVX); Fuel injector 1 and 2 (XT6)

18Fuel injector no. 5 (SVX)

19Fuel injector no. 6 (SVX)

21Coolant temperature sensor or circuit

22Knock sensor or circuit (right side on SVX)

23Air flow meter or circuit (exc. Justy); Pressure sensor (Justy)

24Air control valve or circuit (exc. Justy); Idle speed control solenoid valve (Justy)

25Fuel Injector 3 and 4 (XT6)

26Air temperature sensor (Justy)

28Knock sensor no. 2 (SVX, left side)

29Crank angle sensor (SVX, no. 2)

31Throttle position sensor or circuit

32Oxygen sensor or circuit (no. 1, right side on SVX)

33Vehicle speed sensor (VSS) or circuit

34EGR solenoid valve

35Canister purge solenoid or circuit

36Air suction solenoid valve (Impreza); Igniter circuit (Justy)

37Oxygen sensor (no. 2, left side , SVX)

38Engine torque control (SVX)

41Air/fuel adaptive control

42Idle switch or circuit

43Throttle switch (Justy)

44Wastegate duty solenoid (turbo)

45Pressure duty solenoid (turbo)/atmospheric pressure sensor circuit (non-turbo)

49Airflow sensor

51Neutral switch (manual transmission)/inhibitor switch (automatic transmission)

52Parking brake switch (exc. Justy)/Clutch switch (Justy)

55EGR temperature sensor

56EGR system

61Parking brake switch (Loyale)/Fuel tank pressure control solenoid valve (Impreza)

62Fuel temperature sensor (Impreza)/Electric load signal (Justy)

63Fuel tank pressure sensor (Impreza)/Blower fan switch (Justy)

65Vacuum pressure sensor

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • ספונסר פורום
פורסם

בדקתי, לא היו קודי תקלות בזכרון בהתחלה, אחרי מספר ניסיונות הנעה נרשם הקוד"31" חיישן מצב מצערת. לאחר ניתוק מצבר הוא נמחק.

 

בדקתי מגע רופף לmaf -תקין

מתח החייישן מצב מצערת היה נמוך מהערך שרשמת0.35 וולט

לאחר כמה פעמים הרכב הניע..

לדעתך יתכן שהבעיה היא בTPS?

שוב תודה,אורן

פורסם
בדקתי, לא היו קודי תקלות בזכרון בהתחלה, אחרי מספר ניסיונות הנעה נרשם הקוד"31" חיישן מצב מצערת. לאחר ניתוק מצבר הוא נמחק.

 

בדקתי מגע רופף לmaf -תקין

מתח החייישן מצב מצערת היה נמוך מהערך שרשמת0.35 וולט

לאחר כמה פעמים הרכב הניע..

לדעתך יתכן שהבעיה היא בTPS?

שוב תודה,אורן

יש מצב.

 

בפעם הבאה שהרכב לא מניע, תנסה להניע עם מעט גז קבוע ותראה אם זה מעביר את הנתונים ה"מתאימים" (פחות או יותר) למחשב ע"מ להגיע למצב שהרכב מניע. אם כן, סיכוי טוב שזו אכן הבעיה.

 

לפי הנתונים OFF THE RECORD, במצב שלא נוגעים בדוושת הגז המתח צריך להיות בין 0.45V ל 0.55V . ישנה ספרות טכנית שמתייחסת לדגמים מסויימים של אימפרזה, שם נכתב שהמתח צריך להיות בין 0.2V ל 1.0V - אך הנתונים הפרושים הן בספרות של לגאסי (עם אותה מע' הזרקה) והן בפורומים השונים בחו"ל מעידים ומצביעים על טווח של 0.45-0.55V בלבד.

 

לפחות באימפרזה אחת שמדדתי פעם מתחים בחיישן מצב מצערת, זכור לי היטב שהמתח שם היה 0.47V ללא נגיעה בדוושת הגז.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...