Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדיין מחפש מונו D לסאב וופר הייפוניקס אטלס 600RMS. שני סלילים של 2 אום כל אחד ז"א חיבור מקביל-4אום או טורי- 1 אום.

התקציב שלי הוא עד 200$ בח"ול כמובן.

אני רוצה לדעת איזה מהמגברים הבאים הכי שווה לקנות.

לא רוצה עוד הצעות לגבי מגברים טובים יותר או יד שניה שאני אקנה בארץ..

המגברים הם:

1)Eclipse XA1000

http://www.cardomain.com/item/ECLXA1000

 

2)Orion 600D

http://www.cardomain.com/item/ORI47400

 

3)Infinity Reference 611a

http://www.cardomain.com/item/INFREF611A

 

4)Boss Riot GT1500D

http://www.cardomain.com/item/BOSGT1500D

 

5)Audiobahn A12005DN

http://www.cardomain.com/item/ABNA12005DN

 

6)Boss Chaos CH1500D

http://www.cardomain.com/item/BOSCH1500D

 

בהתחשב בעובדה שהסאב לא יעמוד ב600RMS - ביררתי עליו קצת מאנשים שהיה להם אותו אני בספק אם הוא יעמוד ב500..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
אני עדיין מחפש מונו D לסאב וופר הייפוניקס אטלס 600RMS. שני סלילים של 2 אום כל אחד ז"א חיבור מקביל-4אום או טורי- 1 אום.

itamareiny,

 

2 סלילים של 2 אוהם כל אחד, בחיבור מקביל תתקבל התנגדות של 1 אוהם ובחיבור טורי תתקבל התנגדות של 4 אוהם.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

מבין מה שהצעת, הORION יתאים לך בול. מגברים מצויינים, לא שמעתי מילה רעה עליהם חוץ מזה ש...הם חזקים מדי:-)

 

המגברים של ECLIPSE הם מ ע ו ל י ם! ובד"כ UNDERRATED . אבל נראה לי שאתה צריך משהו טיפה יותר חזק מ 350 ב 4 אוהם... אני לא מכיר את הסאב הזה. אבל אם מבחינת יכולת העבודה שלו ת'כלס, שאותה אתה מעריך על סמך חברים וכו', יספיקו לו ה 350 וואט, אז לך על ה ECLIPE בעיניים עצומות! אתה לא מבין עד שתשמע. מגברים ברמה גבוהה מאוד. והסדרה החדשה שלהם, אני מאמין שעוד יותר טובה ממה ששמעתי.

 

בהצלחה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
itamareiny,

 

2 סלילים של 2 אוהם כל אחד, בחיבור מקביל תתקבל התנגדות של 1 אוהם ובחיבור טורי תתקבל התנגדות של 4 אוהם.

 

שלו.

טעות שלי, ובשביל זה אתה פה כדי לתקן אותי?

אפילו תשובה לא נתת..

תודה Quatro

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

הבחור התבלבל. בתרד קודם הוא כתב בדיוק את כל הפרטים בצורה נכונה.

 

אבל אל תעלב אחי, מי שלא ראה את התרד הקודם שלך, חושב שטעית בהערכת ההתנגדות וסה"כ רוצה לתקן אותך כדי למנוע ממך לעשות נזק שתצטער עליו.:-) רק לטובתך.

 

בהצלחה עם הקנייה. אם אתה חושב לקנות מחו"ל, אתה מוזמן להתייעץ איתי או עם GREEN_MONSTER - יש לנו ניסיון רב עם העניין הזה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

סבבה תודה אחי.

ולא נעלבתי רק התעצבנתי שהוא מתקן ולא עונה לי על השאלה אפילו זה הכל.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אתה שואל על אקליפס ובוס(ס) באותה שאלה. זה כמו לשאול מי יותר טוב: פורשה או טאטא.

אם האקליפס עונה לך על הצרכים - התשובה ברורה. בכל מקרה לנתונים של בוס לא הייתי מאמין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...