Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה עדיף ב6*9? עדיף לקנות פיוניר או שעדיף קנווד? איזה חברה נותנת איכות סאונד יותר טובה?

תן פרטים:

1. איזה הגברה? חיצונית ? HU?

2. איזה HU?

מה מורכב לרכב?

תקציב ?

בברכה.

פורסם

הגברה רק מhu ללא מגבר..

אין עדיין גם hu.. אני עדיין צריך לבחור מה לקנות? Mp30 של פיוניר,כדאי?

 

תקציב 500 שקל על הרמקולים

פורסם
מצטרף להמלצה.

אז זהו שלא.. לפי דעתי כמובן, 6'9 כמו: JBL, ROCKFORD, INFUNITY וכ'ו., מנסיון אישי זקוקים פשוט נואשים להגברה חיצונית (מגבר).

פותח השרשור: אם אתה לא מתכוון להוסיף מגבר בזמן הקרוב או בכלל לא, אז ככה:

פיונייר: איכותי וסאונד נקי - אבל פחות באס.

קנווד: פחות איכותי טיפה אבל עם באס מעולה!.

תבחר מה שאתה מעדיף יותר.

עם אתה הולך על פיונייר אז הדגם ה

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=131077

פורסם

תאמין לי הקנווד 250 W אוכל את כול סוגי הפיוניר...

פשוט מאוד חוויה ..

שמעתי אותו אצל בן דודה שלי פשוט כמו סאב של 100 150 WRMS...

משהו קטלני

ותאמין לי הוא לא צריך הגברה והוא לעומת הפיוניר לא מזייף בכלל..

פורסם
אז זהו שלא.. לפי דעתי כמובן, 6'9 כמו: JBL, ROCKFORD, INFUNITY וכ'ו., מנסיון אישי זקוקים פשוט נואשים להגברה חיצונית (מגבר).

 

הג'י בי אל קודם כל ניכנס לו בתקציב בול.

דבר שני, מי אמר שהג'י בי אל לא נציל? הוא נציל מעולה, וינגן טוב מאוד גם בלי הגברה...

אני עדיין ממליץ על הג'י בי אל. בנוסף גם בעתיד אם הוא יוסיף מגבר עדיין הג'י בי אל ישמע יותר טוב מפיונר וקנווד.

 

 

סם.

פורסם
הג'י בי אל קודם כל ניכנס לו בתקציב בול.

דבר שני, מי אמר שהג'י בי אל לא נציל? הוא נציל מעולה, וינגן טוב מאוד גם בלי הגברה...

אני עדיין ממליץ על הג'י בי אל. בנוסף גם בעתיד אם הוא יוסיף מגבר עדיין הג'י בי אל ישמע יותר טוב מפיונר וקנווד.

סם.

מסכים עם דבריו של סם.

אצלי הג'י בי אל מחוברים לפיוניר 480, והם מנגנים נחמד מאוד (מובן שעל הגברה של מגבר - יהיה עוד יותר טוב).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוקיי אז אני באמת אולי אלך על הג'ייביאל כי זה גם מסתדר לי טוב כי יש לי הנחה על דברים שניופאן מייבאת..

ושוב.. מה אתם אומרים על הhu של פיוניר mp30? שווה לקנות? כי המחיר שלו ממש טוב

פורסם

זהו שזה מחיר ממש סבבה וברור שחדש ועם אחריות לשנה..

השאלה היא אם למרות שהמחיר סבבה אם המכשיר הוא גם בתכלס מכשיר טוב?


×
×
  • תוכן חדש...