Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ללא הגברה אל תשקיע ללא ספק. אבל אם כן מתוכננת הגברה אין כמו על הרוקפורד פאוור (ולא בגלל שאני מוכר) פשוט בגלל שזה הרמקול 6*9 הכי טוב שניתן למצוא בשוק נקודה, הוא לא נפוץ בארץ וגם לא מיובא באופן סדיר לכן לא מכירים אותו. אני למשל לא התקנתי רק בגלל שאין לי אפשרות ובסוף הלכתי על מערכת קומפונט אכותית יותר ללא 6*9

פורסם

שאלה : נניח ושמתי זוג אחוריים של 6*9 והוספתי גם זוג קומפוננט, אני צריך מגבר בשביל הקומפוננט או שלא חובה?

פורסם

אז מה אתה ממליץ לי במקום? ברכב הקודם שלי הייתי עם זוג אחוריים בלבד ודווקא היה בהחלט שווה את הכסף..

פורסם

אבל בשביל קומפוננט נאמר לי שחובה להוסיף מגבר מה שאני ממש לא מתכוון לשים, ככה שבמב כזה זה גם ייצא לי יקר.. אני מעדיף אם כבר לשים רק זוג אחוריים כמו שהיה לי ברכב הקודם שלי ונהנתי מזה מאוד.

פורסם

9*6 הוא רמקול יקר ולא יעיל

 

תעיין בפורום להסברים יותר מפורטים

נכון.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

ברגע שאין לו סאב ואין כוונה לשים אחד גם

תסלחו לי אבל האחוריים הם פשוט חובה

כדי שהבן אדם יוכל לישמוע לפחות איזה שהוא באס

זה טוב ויפה שבמערכות באמת רציניות עם סאב האחוריים לא מומלצים

אבל זה לא מה שקורה במקרה הזה

אז כל מקרה לגופו

וכאן אני חושב שכן מומלץ אחוריים של פיונר

שידועים בעלות לא גבוה כ 300 שקל.

וצריך להרכיב את המתאימים ביותר להגברה של רדיו דיסק

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

יש קומפוננטים נצילים שינגנו יפה מאוד גם בלי הגברה...

חוץ מזה, אתה יכול לשים קומפוננט ו6X9, שזה יתן לך גם באס וגם מיד טוב. כך גם אתה לא חייב להוסיף מגבר (כמובן שתמיד רצוי).

 

 

סם.

פורסם

אני לא יודע אם ההמלצות פה שנתנו הם כדי לגרום לבנאדם להבין איך בונים מערכת וכו' כי לפי דעתי בסכום הזה הוא לא ישיג משהו טוב יותר מ6X9.

ומי שאמר שרמקל 6X9 הוא יקר אז יש לכם טעות.

הבנאדם גם טען שהוא אהב לשמוע עם אחוריים-לפי דעתי לא צריך לשכנע אותו לעבור לקומפוננט אם טוב לו עם 6X9.

זו הייתה עדתי עד לכאן.

פורסם

לכל אחד שאין מגבר ואין סאבוופר 6X9 זה הפתרון הכי טוב.. אבל, הרמקולים האלה בנויים לתת באסים אז מן הסתם מומלץ מאוד לקנות קומפוננט כדי להגיע לרמה אחרת (לטובה) של שמיעה. לא סתם אנשים ממליצים לו לקנות את זה..

 

זה ידוע שאם ממשיכים להשקיע במגבר בשביל לנצל יותר את הקומפוננט והאחוריים ואחרי זה מוסיפים סאב ואז מורידים את האחוריים ואז משקיעים בקומפוננט טוב יותר ואז באיטום ואז ב HU טוב יותר ואין לזה סוף.. וככה זה עם כולם לא יהיו אנשים שיעדיפו סאונד פחות טוב.. כולם שומעים פחות או יותר אותו דבר אולי אוהבים סוגים שונים של סאונד אבל אפשר תמיד להגיע לרמות גבוהות יותר בכל.

פורסם

sssccc - זה כנראה מה שאני אעשה.. אני אחפש קומפוננט שאני אדע שמערכת בלי הגברה תנצל אותם כמו שצריך ואני אשים גם זוג אחוריים כי כמו שאמרתי אני אוהב לשמוע מוזיקה באחוריים.. ככה זה יסתדר לי דיי טוב אני מאמין...

 

ותומאס - אתה אומר שלא סתם אנשים ממליצים לי לקנות קומפוננט השאלה היא אם אני אצליח להרכיב גם זוג אחוריים יחד עם הקומפוננט ככה שאני עדיין לא אצטרך מגבר?

לפי מה שאני הבנתי הכל תלוי בהספק וואט האפקטיבי של כל רמקול ככה שאם נניח אני אשים קומפוננט עם הפסק של 50 rms פלוס זוג אחוריים עם אותו הספק , אני לא אזדקק למגבר נכון?


×
×
  • תוכן חדש...