Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן כן אני לא מאמין איך החיים יכולים להשתנות בשנייה :p

הייתי כבר 3 חודשים מובטל וכמעט מיואש בחודש האחרון,הייתי ממש על סף למכור את האוטו

בגלל החובות. היה לי פשוט מזל בשנייה האחרונה להתקבל לעבודה הזאת שאני גם אוהב

את התחום. מוכר מחשבים בסקאל בקניון ארינה החדש בהרצליה פיתוח,אני חייב לציין גם

שזה הקניון הכי מפואר שהייתי בארץ (וגם הרבה כוסיות :lol: ) וגם אהבתי את הדרך להרצליה, באיילון יש את הסיבוב הזה בסוף להרצליה ממש רחב ועוד סיבוב רחב ישר אחר כך

ממש נחמד כל בוקר להתקל בשני הסיבובים האלה(בנתיים רק על 80 כי היו מכוניות :lol: )

בכל מקרה הדבר החשוב הוא שאני עובד עכשיו בשביל לחסות את החובות,ואחר כך לנשום

קצת אוויר ולהמשיך בדרך של האוטו לגבי שיפורים. אני ממש שמח הרבה זמן לא קמתי בבוקר

עם חיוך על הפנים :D אבל אתם רוצים לדעת מה באמת הכי חשוב :?:

 

 

 

שאני לא מוכר את לוליטה (האוטו) :beerchug: לחיים ארוכים (ולחיצות) :drinking:

פורסם

עופר מזל טוב!!

 

באמת !!

 

מה, אין מיתון ? ? פתאום מוצאים עבודה ? ? :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני רק מתאר לעצמי את ההרגשה של למכור את הרכב מחוסר ברירה..... :(

 

שיהיה במזל טוב! :beerchug: שמחתי לשמוע את החדשות :lol::biglaugh:

פורסם

מזל טוב!

הקניון מזכיר לי איזה קניון אחד בלאס וגאס, שהטריק שלו הוא יעני כל הזמן ערב שם.

הייתי גם בסקאל, מחירים מופגזים כמו תמיד, אבל חנות נחמדה.

 

 

:wink:

172

פורסם
כן כן כן אני לא מאמין איך החיים יכולים להשתנות בשנייה :p

הייתי כבר 3 חודשים מובטל וכמעט מיואש בחודש האחרון,הייתי ממש על סף למכור את האוטו

בגלל החובות. היה לי פשוט מזל בשנייה האחרונה להתקבל לעבודה הזאת שאני גם אוהב

את התחום. מוכר מחשבים בסקאל בקניון ארינה החדש בהרצליה פיתוח,אני חייב לציין גם

שזה הקניון הכי מפואר שהייתי בארץ (וגם הרבה כוסיות :lol: ) וגם אהבתי את הדרך להרצליה, באיילון יש את הסיבוב הזה בסוף להרצליה ממש רחב ועוד סיבוב רחב ישר אחר כך

ממש נחמד כל בוקר להתקל בשני הסיבובים האלה(בנתיים רק על 80 כי היו מכוניות :lol: )

בכל מקרה הדבר החשוב הוא שאני עובד עכשיו בשביל לחסות את החובות,ואחר כך לנשום

קצת אוויר ולהמשיך בדרך של האוטו לגבי שיפורים. אני ממש שמח הרבה זמן לא קמתי בבוקר

עם חיוך על הפנים :D אבל אתם רוצים לדעת מה באמת הכי חשוב :?:

 

 

 

שאני לא מוכר את לוליטה (האוטו) :beerchug: לחיים ארוכים (ולחיצות) :drinking:

 

רק לזכור את עמדות הממל"ז החביבות על מתנ"א: לכיוון צפון בחיבור של הנכנסים מגלילות אחרי עקומה קלה שיש שם.

לכיוון דרום, שוב באיזור גלילות, או מתחת לגשר או על אי התנועה שבהשתלבות.

 

ואם לא קשה אז תעשה לעצמך , לסובבים אותך ולראלי טובה ותיזהר בסיבוב הרחב הזה. הוא בנוי עם שיפוע הפוך ויפה שמטיס אותך ישר לגדר במקרה של אובדן אחיזה מכל סיבה... :cry:

פורסם

מזל טוב אח שלי!!!

 

חשוב מאוד לדעתי:לשמור על העבודה ולא לקחת שום דבר כמובן מאיליו. :wink:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...