Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל בוקר, עת אני מעיר את מכוניתי החביבה משנת הליל המנומנמת שלה

אני מגלה על הכיסוי שלה מאות ואלפי חרקים, מנמלים קטנות כאלה וכלה בעכבישים חודרי-שריון

מכיוון שאין לי זמן להעיף את כולם מהכיסוי אני פשוט מגלגל אותו ומכניס לבגאז' תוך תפילה חרישית שהחרקים ימותו מהחום ו\או מהסאונד הגרוע של הסאב הזול שלי [סליחה אביב]

בקיצור - האם יש סיבה לחשוש? האם חרקים ומכוניות באמת לא הולכים יחד וחוץ משיירות אופציונליות של נמלים ועכבישים האוטו יעמוד בפרץ?

לא בא לי שיתחילו לכרסם לי חוטים באוטו...

 

 

מה אתם אומרים?

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם הם היו רוצים להכנס לאוטו, הם היו מצליחים אל תשכח שכל התא מנוע פתוח מלמטה.

 

אני פשוט לא מבין למה אתה מכניס אותם באופן וולנטרי לבגז. תקח מגבת ותנופף על הכיסוי לפני שאתה

מוריד אותו.

לי אגב יש כיסוי 4 עונות כסוף ואין לי שום בעית חרקים, דווקא את הצבע של האוטו (לבן) הם אוהבים.

הכיסוי שלך לבן?אולי שם מקור הבעיה.

 

ופיתרון אחרון - ניסיוני בלבד ועל אחריותך - תרסס קוטל חרקים בעל עמידות ממושכת על הכיסוי....

 

(ערמות של גוקים מתים ליד הרכב כל בוקר (: )

STI 2004

 

 

פורסם

הרכב חונה בחניה פרטית סגורה, תחת צילו של פיקוס ועוד צמח מחורבן שבכל לילה מפיץ איזה חומר שגורם לסביבה שלו להיות דביקה ומלאת נקודות קטנות ומגעילות

גם הרכב שלי מכוסה בכיסוי סוג-של-4-עונות שהינו כסוף מבחוץ.

החשד שלי הוא שהחומר הדביק שמפיץ הצמח הוא שמושך את החרקים.

לצערי, מכיוון שהצמח ממוקם בגינה של השכנים שלי אין לי אפשרות להעיף אותו לכל הרוחות ולכן הבעיה.

 

 

אגב, מגבת היא לא פתרון כי זו חתיכת עבודה, כל בוקר ללטף את הכיסוי ככה...

 

 

בכל מקרה, פוביית ה"חרקים אכלו לי את האוטו" בעייתית לגבי פנים הרכב [ריפוד? שטיחי רצפה? בידודים שונים? מושבים?] ופחות לגבי חוץ הרכב...

 

 

רון.

נ.ב. - מוזר שהצבע הלשן מושך חרקים, האוטו שלי שחור, ואחרי כל שטיפה \ ויקסוס כמות המעופפים שמתמגנטים לאוטו שלי ממש מרתיעה

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תחנה במקום אחר...

 

או שתרסס מסביב לאוטו ועל העצים בסנו קי 1100 0 חרקים במשך חודש.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

תקנה מכשיר חשמלי שקוטל חרקים ומקם אותו בסביבה של הרכב.

 

הזוי..הזוי..

 

לא נראה לי שיש לך סיבה לחשש היחידים שמסוגלים לעכל חוטי חשמל הם חיות לא סימפטיות אחרות- חולדות.

 

לי היה ברכב דייר לא מוגן ולא רצוי - עכביש שיצא כל פעם מחור האיוורור וברח פנימה בהתרסה.

il live when i live i sleep when i die

פורסם

הצבעים שהכי מושכים חרקים, בוודאות, הם צהוב (הכי מושך) ואחריו כחול. אתה יכול לנסות כמו בחממות לתלות לוחיות דבק צהובות סביב האוטו (בסניף "הגרעין" הקרוב לביתך) על קירות החניה אבל לדעתי זה יעזור רק אם החניה שלך סגורה לגמריותשאיר נורה כל הלילה...

 

לטבול/לרסס את הכיסוי בחומרים נגד חרקים לא מומלץ כי אלו חומרים רעילים מאוד עם שאריתיות גבוהה.

 

אתה יכול לעשות ניסוי קטן ולהניח על הרכב משהו צהוב ולראות בבוקר היכן מתרכזים החרקים.

ניסית להשאיר אור קטן דולק כל הלילה שימשוך את החרקים?

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

×
×
  • תוכן חדש...