Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קודם כל, מדובר על טויטה קורולה GLI 95 אוטומט. הטסט נעשה בטסט ליין בירושלים.

חוץ מהזיהום אויר עליו כתבת באשכול המעוגן, נכשלתי על עוד 3 דברים:

 

1. צמיגים חיצוני קדמי שמאל

2. פנס בלימה/בלם נוסף מדגם 94.

3. מגבים.

 

ולשאלות:

1. אם כבר אני מחליף את הצמיג קדמי שמאל חשבתי להחליף עוד צמיג, כך שהם יהיו זהים.

הבנתי שחשוב שעל אותו סרן יהיו שני צמיגים זהים, השאלה מה זה "סרן", אני צריך ששני הקדמיים יהיו זהים, או שני השמאליים?

2. נכשלתי על פנס או על בלם. לא ברור לי הסעיף הזה :/

3. יש לי אחלה מגבים שעובדים מצוין, מה זה קשור בכלל לבטיחות?

פורסם

1. שני הקדמיים

2. הפנס של הבלם

3. כנראה הם יבשים, זה קשור לבטיחות, כי כשאתה לא רואה זה מסוכן, אתה יכול בטעות לחנות באדום לבן

פורסם
2. פנס בלימה/בלם נוסף מדגם 94.

נראה לי שהמשורר התכוון לפנס הבלימה הגבוה שנמצא ברוב המכוניות בחלק העליון של החלון האחורי.

 

 

אני לא יודע מה מצב המגבים באמת אבל יכול להיות שהם סתם קרציות.

מממ בתלפיות אף פעם לא הפילו אותי על שטויות כאלה וגם לא על פח אשפה או גומי בדוושה (כמו שעשו לי בדינמומטר...)

כדאי לזכור את זה לשנה הבאה.

פורסם

דווקא אני תמיד מעביר בטסט ליין בירושלים ואף פעם לא אמרו כלום על מגבים, אפילו שלפעמים הם היו יבשים לגמרי...

את פח האשפה ושאר הזוטות בכלל לא הסתכלו...

...Carpe Diem

פורסם

האמת היא שלפני שלקחתי לשם את האוטו, בררתי אצל חברים, היו שניים שאמרו לי שטסט ליין הוא יחסית מחמיר.

רק היה ברור לי לגמרי שהאוטו יעבור חלק בלי בעיות, חוץ מהקטע של הזיהום אוויר, ובזיהום אוויר זה קטע ממוחשב כך שלא יהיה הבדלים ביניהם.

 

אגב, לפני שהעברתי את האוטו טסט, לקחתי את האוטו למוסך הקבוע שאני מטפל אצלו, הוא החליף צינורות בלם ואמר שהאוטו מוכן.

פורסם

פנס בלימה שלישי - ראשית בדוק את הנורה.

 

מגבים - החלף אותם. (למרות שבדיוק נגמר החורף).

 

צמיגים - בדוק למה נכשלת. יכול להיות שיש בעייה בפרונט, וגם אם תחליף צמיגים אחרי כמה ימים הם יישחקו שוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

את הפנס והמגבים אחליף במוסך, הוא יסדר אני מקוה גם את העניין של הזיהום אויר.

 

קניתי עכשיו 2 צמיגים בצמיגי גבעת שאול הומלצו כאן בפורום,

חברת Dunlop דגם SP30. (המידה היתה 175/65/14).

כל צמיג עלה 280. סה"כ 560. פרס לשני תשלומים. אחלה שירות :)

 

Starlet16v, את העניין של הפרונט לא בודקים בטסט?

פורסם

מה רק שני תשלומים על הצמיגים? זה הכל ?!

 

 

באופן כללי אם עבר הרבה מאוד זמן וק"מ מאז שבדקת את כיוון הפרונט ובמיוחד שעכשיו החלפת צמיגים אז כדאי לבדוק זאת. לא מזיק, חוץ מקצת חור בכיס - כ-250 ש"ח מחיר מלא לפני הנחות, לבדיקה.

 

אני ממליץ על פרונט ירושלים - רח' בית הדפוס 24, מאחורי המרכז של פלאפון, לפני ברמן - פונים ימינה. יש להם גם סניף בתלפיות. הם ממש טובים ואמינים וכמעט כל סופשבוע יש במקומונים שלנו קופוני הנחה שלהם.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

250 ש"ח זה קצת הרבה...

 

אני לא יודע מה קורה בירושלים אבל עשיתי בדיקה בת"א במוסך התחיה ליד מכון הדרום ובדיקה עולה 70 ש"ח.

בדיקה + כיוון (אם צריך) עולה 110.

פורסם

ממה שידוע לי, במוסך התחייה כיוון פרונט עולה 170 ש"ח.

*גם אם זה עולה 110 ש"ח, לא שווה בגלל עלות הדלק לת"א ובחזרה.:idea:

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...