Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לבעיה כזו לדעתי קיימת אפשרות זולה יותר בדמות קבל שעשויה לפתור לך את הבעיה בהנחה וזו אכן בעיית חשמל קבל לא יעזור בבעית חשמל . הוא רק ידחה את הבעיה
לפני שאתה רץ לעשות הרבה שינויים במערכת החשמל , לך למתקין טוב שיודע מה שהוא עושה ותגיד לו שיסדר לך את שלושת הגדולים , דהיינו החיבור של המצבר לאלטרנטור החיבור של המצבר להארקה וחיבור האלטרנטור להארקה . תבדוק בחיפוש ובפאק .

ושתדע שככל שהמגבר הוא פשוט יותר כך יש לו יותר נטיה להכנס לקליפינג , ויותר חייבים להשגיח על הגיין , וזה לא משנה טוויטרים או באס , כבר ראיתי אנשים עם מגבר 120W שהרסו סאבוופר של 350W בגלל שהגבר נכנס לקליפינג , ואז הוא נותן DC וזה יכול לטגן כל אלמנט .

בברכת מועדים לשמחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

לא ניראה לי שיש לי בעייה בחיבור של "שלושת הגדולים" מכיוון שמדובר ברכב חדש אני חושב שזה רק בגלל המגבר ששמתי בגישור... כי לפני שהוא היה מחובר בערוך לקומפוננט הם עבדו כרגיל.

(ולא שיניתי שום כיוון אחרי ששמתי אותם בגישור...)

נראה לי שהמגבר חזק מידי לסט הזה שהוא בגישור בגלל זה הוא שרף את הטוויטר

×
×
  • תוכן חדש...