Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירי נהיגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיר מצויין שגם יש בו משפט על נהיגה :

Shy Nobleman - Copenhagen

 

I'm in a car I drive so fast, driving thousands miles and miles"

"I'm in a car I drive so fast

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

metallica- master of puppets

dream theater- pull me under

system of a down- chop suey

the offspring- the kids arent alright

rammstein- moskau

ram jam- black betty

moby- lift me up

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

RHCP - MMM MMM MMM MMM (רדהוט-צילי...)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

Moby - Flower

 

(רק לקנות אלקמינו, כובע קאובוי, לשים אבזם גדול ולעשן בשרשרת) :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
RHCP - MMM MMM MMM MMM (רדהוט-צילי...)

זה של ה- Crash Test Dummies

וסחטיין עליך שאתה לא נרדם על ההגה עם השיר הזה.

 

 

מוזיקה לנסיעה - שירי גנגסטה ראפ משנות ה 90 עדיין עושים חשק לעשות דרייב ביי.

 

 

 

צד מערבי , כלבה.

GOT סחוג?

פורסם

RHCP - MMM MMM MMM MMM (רדהוט-צילי...)
זה של ה- Crash Test Dummies

וסחטיין עליך שאתה לא נרדם על ההגה עם השיר הזה.

10 שנים אני מדמיין את Anthony Kiedis מזמזם את זה :loco:

 

אני לא נרדם כי המושב של האוטו לא נח , הוא לא תומך, אתה מבין... חשובה לי התמיכה.

הנה תראה את יאשה, היה לו באריקה מושבים תומכים של RS TURBO ו...

גם ליאשה חשובה התמיכה.

לכן שנינו בקבוצת תמיכה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

joe_budden-pump_it_up

 

young_rome-sexapade_(feat._m._houston_and_smooth

 

i smoke i drank remix (1).mp3

 

Notorious BIG feat.Puff Daddy And Mase_Mo Money Mo Problems.

 

Jam Y'all-p.pablo

 

Method Man - What's Happenin' (Feat. Busta Rhymes

 

Youngbloodz Feat Backbone - Lean Low

 

מתוך השירים שאני אוהב שקשורים לנהיגה ורכב , אלו הם המומלצים שלי.

 

צד מערבי , כלבה. (נחמד, צריך לאמץ את המשפט)

:king:

פורסם

מאיר אריאל-מדרש יונתי...

 

אמן אמיתי.

untitled.jpeg

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
השיר האולטמטיבי זה השיר בחתימה שלי.

Kazzer - Pedal to the metal

מעטים מכירים את השיר הזה למרות שהוא הופיע בפסי קול של סרטים וגם בתכנית רכב קנדית. מדובר בראפר קנדי. יש לי את הדיסק שלו. חזזזזק.

לגבי שיר נהיגה-

everybody wants to rule the world

של tears for fears

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

עוד שירים ממריצי העברות הילוכים ומשחקי שלדה:

(כל אחד ממש סיגנון מוסיקה שונה)

Dance nation - Sunshine

DMX - Ruff Ryders Anthem

STUCK MOJO - Snappin' Necks

Inner Circle - Bad Boys (COPS theme song)

Moulin Rouge - To Love Somebody

Bryan Adams - Sumer of 69

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה מאוד תלוי במצב רוח..

 

לנהיגה ספורטיבית - PAUL OAKENFOLD -Ready steady go

 

לנהיגה גריאטרית - ממיטב שירי הגבעטרון , שלמה ארצי, או קול המוסיקה 91.3 בשעות הערב, כשלוח השעונים מטיל על עינייך תאורה עמומה ומרגיעה..

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר


×
×
  • תוכן חדש...