Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי מזדה 626 שנת 2001. כשאני בעליה ולוחץ על הגז להוריד הילוך אז נישמעת

חריקה ביזמן ההורדה של ההילוך (זה גיר אוטומט) .

פורסם

קודם כל תתחיל בפעולות הפשוטות.

 

 

רכב במישור עם מנוע חם לאחר נסיעה, שים P ובדוק שמן גיר עם מנוע עובד.

1. שים לב לצבע של השמן שיהיה ורוד ונוזלי

2.שים לב שהשמן מגיע לסימן הרצוי בטמפרטורת עבודה.

 

אם לאחר בדיקה זו המדדים תקינים אז תתקדם למוסך לבדיקה.

 

בברכה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

שמעתי על כמה אנשים עם כזו מזדה עם כזו חריקה.

אתה כבר לא באחריות, אז לשפץ גיר זה לא רלוונטי.

תדליק רדיו.

זה עובד, באחריות.

פורסם

בעיה ידועה במאזדה.... לי אישית גם כן יש את זה.

הבעיה הנ"ל נפתרה לי חלקית לאחר החלפת שמן ופילטר גיר שביצעתי...

ועכשיו אני יסביר איך היא נפתרה רק חלקית.... הבעיה הייתה כאשר הרכב עובר משני לשלישי וכאשר אני בשלישי או בשני ונותן לחיצה ככה שהגיר מעלה טורים\מוריד הילוך.

לאחר החלפת השמן והפילטר אין יותר חריקה בעת החלפת הילוך משני לשלישי אולם בעת הורדת הילוך עדיין ישנה החריקה, וגם היא, ממש נחלשה....

שוב... זאת תופעה ידועה ואין לך מה לדאוג.... תחליף שמן ופילטר לגיר כל איזה 30K והכל יהיה בסדר... סה"כ הגיר אמין מאוד ויכול להחזיר מאות אלפי קילומטרים.

×
×
  • תוכן חדש...