Jump to content

asaf32

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asaf32

  1. יש לי מזדה 626 האם צריך לעשות כיוון פרונט גם מאחור כי נראה לי שהצמיגים נישחקים בצדדים
  2. שלום לכולם יש לי מזדה 626 שנת 2001. כשאני בעליה ולוחץ על הגז להוריד הילוך אז נישמעת חריקה ביזמן ההורדה של ההילוך (זה גיר אוטומט) .
×
×
  • תוכן חדש...