Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Mazda3 VS Subaro impreza VS toyota Corolla sun


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הכי אהבתי את התגובה המצחיקה הנ"ל:

בסל"ד נמוך, המנוע של המאזדה חלש בטירוף. אתה לוחץ על הגז, וכלום, כלום, כלום, ואז בום!

 

 

 

לסיכום, המאזדה 3 עדיפה כמעט מכל הבחינות.

אגב מה המחירים שלהן?

 

אורן

כוח מתפרץ! בום!

פשוט ע-נ-ק!

אהבתי!!! :-P

ואם להיות רציני אני הייתי בוחר בסובארו בלי לפזול אפילו לכיוון האחרות בטח שלא לכיוון המאזדה.

פוקוס חסרה כאן (היא והמזדה מתבססות על אותה הפלטפורמה אבל הפוקוס כ"כ יותר נעימה לשהיה ונסיעה)

Down shift to drift

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי מה אתה מנסה לומר , אתה לא חייב לשנות למצב טיפטרוניק אתה פשוט שם D ונוסע.

 

 

 

 

לא מנסה לומר כלום, התיבה של המאזדה אומנם 4 הילוכים, אבל יש לה אפשרות לטיפ'. זהו.

אופציה שהשתיים האחרות לא מציעות.

פורסם
אם להיות רציני אני הייתי בוחר בסובארו בלי לפזול אפילו לכיוון האחרות בטח שלא לכיוון המאזדה.

פוקוס חסרה כאן (היא והמזדה מתבססות על אותה הפלטפורמה אבל הפוקוס כ"כ יותר נעימה לשהיה ונסיעה)

אני חייב לשאול למה. למה להעדיף את הסובארו על פני המאזדה 3 והקורולה העדיפות על פניה בצורה משמעותית?

 

נסעתי על האימרפזה 1.6 ל' לא מעט, איכות החומרים לא טובה, אבל ההרכבה כן ובהחלט נראה שזה לא עומד להתפרק לא עכשיו ולא בעוד 5 שנים. אבל הרכב לא מצליח להסתיר את גילו, והוא פשוט מפסיק למתרחות בטח ובטח בתור קניה פרטית אך גם בליסינג.

 

אני הייתי בוחר בין המאזדה והקורולה.

פורסם
אני חייב לשאול למה. למה להעדיף את הסובארו על פני המאזדה 3 והקורולה העדיפות על פניה בצורה משמעותית?

 

נסעתי על האימרפזה 1.6 ל' לא מעט, איכות החומרים לא טובה, אבל ההרכבה כן ובהחלט נראה שזה לא עומד להתפרק לא עכשיו ולא בעוד 5 שנים. אבל הרכב לא מצליח להסתיר את גילו, והוא פשוט מפסיק למתרחות בטח ובטח בתור קניה פרטית אך גם בליסינג.

 

אני הייתי בוחר בין המאזדה והקורולה.

בבקשה הסבר חבר יקר:

נסעתי לא מעט על כל השלושה.

אכן מנוע הסובארו הוא הפחות נמרץ שבחבורה אך ההבדלים הם מינוריים - לא מדובר בהבדלים של סמיים וארץ ולצורך העניין בין STI או איבו למזדה 3 או כל קופסא דומה. בכל מקרה לעניות דעתי מי שמתלבט בין שלושת אילו אל לא לצפות לטורפת כבישים-אלא אם כן אינו שפוי בדעתו או טרם סיים את התיכון.

לי אישית הסובארו היתה הנוחה ביותר אך הרגישה מעט עצלה בתחילת נסיעה (תיבה מסרסת ותו לא) לאחר צבירת מהירות ראשונית התחושה נעלמת-אותו מנוע בשילוב גיר ידני יוצר חבילה לא רעה אבל לא זה העניין מאחר ובאוטו' מדובר. בעניין ההתנהגות העדפתי את הסובארו, המזדה מרגישה כמו פחנוע וקופצת ללא הרף, קפיצות לא נעימות ולאחר זמן מה לי גרמו לבחילה, פשוט סבלתי בנסיעה (נסיעה של שעתיים וחצי מתל אביב לגליל העליון- הקורולה כלל לא נוחה ולא מתנהגת - פשוט אנמית ואנונימית לכן לא אתייחס. המושבים בסובארו הכי נעימים ותא הנוסעים השקט ביותר. התא של ה-3 איכותי?! נפלתם על הראש חברים נכבדים? פרט לפלסטיק חלול ועיצוב חיצוני ופנימי כאילו ספורטיבי מעורר גיחוך, איכות!? מנוע רועש המרגיש זריז-זו רק תחושה מאחר והרכב לא ממש נוסע-מה שכן, דרמה הוא מייצר בזכות שאון לא מבוטל בתוך חלל הרכב ומחוצה לו. שוב, הסובארו הנעימה ביותר בעלת אופי המנוע הנעים ביותר, איכות חומרים ומושבים מצויינת, מזגן מעולה ואפילו יחודית לטעמי מאשר עוד מאזדה או עוד קורולה שהן זהות לחלוטין מבחינתי-הן בתחושה והן ביעוד של קופסת השימורים המשתנעת.

Down shift to drift

פורסם

yaheli

 

אכן ההבדלים בין השלושה לא גדולים כמו ההבדלים בין מזאראטי לפיאט פונטו , אבל הם קיימים ואתה מתעלם מהם.

יש כל כך הרבה תעמולה סובארואית בהודעה שלך , עד שקשה לקחת אותה ברצינות.

אתה בעצמך מודה בעקיפין שאלא אם מדובר בגרסא הידנית הסובארו סובלת מחולשה.

 

 

לפני שזה יהפוך לויכוח שבאמת מעניין את העכוז , אני מציע שפותח השרשור יבקש נסיעת התרשמות ברכבים הנ"ל {אפשר לבקש מחברת הליסינג} ויחליט בעצמו.

GOT סחוג?

פורסם
yaheli

 

אכן ההבדלים בין השלושה לא גדולים כמו ההבדלים בין מזאראטי לפיאט פונטו , אבל הם קיימים ואתה מתעלם מהם.

יש כל כך הרבה תעמולה סובארואית בהודעה שלך , עד שקשה לקחת אותה ברצינות.

אתה בעצמך מודה בעקיפין שאלא אם מדובר בגרסא הידנית הסובארו סובלת מחולשה.

 

 

לפני שזה יהפוך לויכוח שבאמת מעניין את העכוז , אני מציע שפותח השרשור יבקש נסיעת התרשמות ברכבים הנ"ל {אפשר לבקש מחברת הליסינג} ויחליט בעצמו.

אינני מבין כלל את נקודתך (אם יש כזו :? )???

אני " מ ו ד ה ב ע ק י פ י ן " ??? אני כותב במפורש שמנוע הסובארו מרגיש מעט עצל-ושוב זה לא ששני האחרות חורכות כבישים.

אני מתעלם מההבדלים?

כתבתי הודעה כאורך הגלות, על מה את מדבר???

אשמח להארה מצידך.

Down shift to drift

פורסם
לאחר צבירת מהירות ראשונית התחושה נעלמת- לא נכון התחושה לא נעלמת הרכב פשוט לא סוחב ביחס לשאר הרכבים באותה קבוצה , ואני מדבר מנסיון על כולם.

הקורולה כלל לא נוחה - היא כן נוחה , כנראה שלא נסעת בה , לא ברור לי מה לא נוח.

המושבים בסובארו הכי נעימים ותא הנוסעים השקט ביותר - לא הכי נעימים , אין בהם שום דבר שונה או חדשני , תא הנוסעים גם אינו שקט במיוחד ודווקא כן חודר אליו רעש , תגיע עם הרגל לכפתור הקיק שמאחורי הדוושה ותבין , הקורולה שקטה יותר.

הסובארו הנעימה ביותר בעלת אופי המנוע הנעים ביותר, איכות חומרים -איכות חומרים מצויינת אבל לא טובה יותר משני האחרות.

ומושבים - עוד פעם עם המושבים ? רוב המכוניות בקבוצה {לא רק הרכבים שצויינו כאן} מושבים תומכים {מלבד הסוזוקי ליאנה}.

מזגן מעולה - ממש פורץ דרך המזגן בסובארו , אי אפשר להשוות אותו לכלום , לחיצה אחת והביצים שלך הופכות לכדורי ביליארד.

ואפילו יחודית לטעמי - כן בטח לתקוע פיה של שואב אבק באמצע הגריל באמת תורמת הרבה לעיצוב , אבל זה באמת כבר עניין של טעם ואני לא מתווכח איתך.

מאשר עוד מאזדה או עוד קורולה שהן זהות לחלוטין מבחינתי-הן בתחושה והן ביעוד של קופסת השימורים המשתנעת.- ומה שמוזר הוא שמקודם אמרת שיש הבדלים מינוריים בין השלושה , ועכשיו אתה טוען שיש הבדל גדול לטובת הסובארו וכל השאר הם קופסאות שימורים , זה באמת נשמע מאוד אובייקטיבי.

והנקודה שלי {מאחר וזה לא היה ברור לך} היא שהסובארו לא בולטת לטובה מהשלושה , ובסופו של דבר היא גם נחותה מהן.

GOT סחוג?

פורסם
והנקודה שלי {מאחר וזה לא היה ברור לך} היא שהסובארו לא בולטת לטובה מהשלושה , ובסופו של דבר היא גם נחותה מהן.
לא הבנתי ולו אחת מהנקודות שלך פרט לעניין שואב האבק וכדורי הביליארד.

Down shift to drift

פורסם
בבקשה הסבר חבר יקר:

לי אישית הסובארו היתה הנוחה ביותר אך הרגישה מעט עצלה בתחילת נסיעה (תיבה מסרסת ותו לא) לאחר צבירת מהירות ראשונית התחושה נעלמת-אותו מנוע בשילוב גיר ידני יוצר חבילה לא רעה אבל לא זה העניין מאחר ובאוטו' מדובר. בעניין ההתנהגות העדפתי את הסובארו, המזדה מרגישה כמו פחנוע וקופצת ללא הרף, קפיצות לא נעימות ולאחר זמן מה לי גרמו לבחילה, פשוט סבלתי בנסיעה (נסיעה של שעתיים וחצי מתל אביב לגליל העליון- הקורולה כלל לא נוחה ולא מתנהגת - פשוט אנמית ואנונימית לכן לא אתייחס. המושבים בסובארו הכי נעימים ותא הנוסעים השקט ביותר. התא של ה-3 איכותי?! נפלתם על הראש חברים נכבדים? פרט לפלסטיק חלול ועיצוב חיצוני ופנימי כאילו ספורטיבי מעורר גיחוך, איכות!? מנוע רועש המרגיש זריז-זו רק תחושה מאחר והרכב לא ממש נוסע-מה שכן, דרמה הוא מייצר בזכות שאון לא מבוטל בתוך חלל הרכב ומחוצה לו. שוב, הסובארו הנעימה ביותר בעלת אופי המנוע הנעים ביותר, איכות חומרים ומושבים מצויינת, מזגן מעולה ואפילו יחודית לטעמי מאשר עוד מאזדה או עוד קורולה שהן זהות לחלוטין מבחינתי-הן בתחושה והן ביעוד של קופסת השימורים המשתנעת.

על איזה מאזדה 3 נסעת? אם מדובר על גרסת הליסינג, היא מגיעה עם חתך צמיגים שפוי יותר, ולכן גם מעט נוחה יותר.

תא הנוסעים של השלוש נעים יותר מזה של האימפרזה שפשוט מרגישה מיושנת. לגבי העיצוב מדובר בטעם אישי, לדעתי האימפרזה 1.6 ניראית מוזר עם בתי גלגלים מנופחים וגלגלים שניראים קטנטנים.

בסיס הגלגלים של האימרפזה קטן משמעותית, ה-3 עם 264 ס"מ והאימפרזה עם 252, זה הבדל גדול.

ושוב האימפרזה באמת מרגישה מיושנת, וזה בהחלט מורגש (השקה בשנת 92!). אני גם לא נהניתי לנהוג עליה.

תעיף מבט גם במבחן של אלי שאולי ב-YNET.

 

באמת ובתמים אין סיבה לבחור ברכב הזה על פני מאזדה 3 וקורולה, פשוט כך.

 

אגב, יש לך אימפרזה?

פורסם

צברתי כבר 40000 ק"מ על המזדה ואי יכול רק להמליץ

משיכה וקיק דאון מצויינים ל 1.6 105 כ"ס

כיף במצב ידני (טיפטרוניק (-+))

ניצחה בכל מבחני הרכב

הטויוטה והסובארו מיושנות לידה

הפוקוס עשתה צעד אחורה לעומת הדור הקודם

פורסם
"הטויוטה והסובארו מיושנות לידה"

 

WTF?

ומה לגביי "משיכה וקיק דאון מצוינים ל1.6"?

 

1.6-אוט'-ליסינג , כמה שזה טחון- זה לא נגמר.

 

נו.. שמישהו יגיד גם על הטויוטה איך היא אוכלת את הקסטל ונגמור עם זה


×
×
  • תוכן חדש...