Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למען האמת אני צריך את זה דחוף למחר. גליתי שהדיו שלי במדפס "נקרש" מאי שימוש.

אני צריך מקום שאני אביא לו דיסק/דיסקט עם עבודה(קבצים בוורד) ותמורת סכום סמלי כמובן ידפיס לי את העבודה במקום(דפים A4 רגילים), ומאוד רצוי שזה יהיה גם צבעוני. האם אופיס דיפו עושים את זה?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אתה יכול לנסות באופיס דיפו או בחנויות צילום.

 

אבל למה לא לנסות אצל אחד השכנים? או אצל קרוב משפחה שגר באזור? חבר?

 

אפילו תוכל "לתגמל" אותם בתשלום סמלי.

פורסם
אני מעדיף ללכת למקום שעושה את זה. לא ממש נעים לי לבקש להדפיס כי לא מדובר בדף שניים ויש שם לא מעט תמונות...
אם זה דחוף, תמיד אפשר לבקש.

 

תוכל להציע כסף, ככה לא תצטרך להרגיש לא בנעים עם זה.

 

אני מניח שמדובר בעבודה לבי"ס או אוניברסיטה - דבר חשוב, שאף אחד לא יתנגד - ושכן אחד בטוח יהיה מוכן (או קרוב משפחה, או חבר).

 

אין לך ממה להתבייש.

 

 

 

בכל מקרה, אני חושב שבחנות צילום כן יכולים לעזור לך - יש להם שם כיום מדפסות והם יהיו מוכנים כנראה להדפיס לך.

 

הייתי מציע חנות מחשבים - אבל הסיכוי שתמצא חנות מחשבים פתוחה (חוץ מאופיס דיפו) לא ממש גדולה.

פורסם

מאיפה אתה?

אם אתה מאזור חיפה אני מכיר מקום שמדפיסים בו עבודות.

 

-עריכה-

 

בעצם גיליתי שזאת רשת חנויות בשם קופימדיה ויש לה מספר סניפים בכל הארץ.

אם אתה מאזור חיפה אני יכול להגיד לך בדיוק איפה הסניף ואם אתה מאזור אחר אז תפתח דפי זהב.

פורסם

מחר כן.

 

אמרת שזה דחוף למחר .

 

מכך השתמע שמחר לא אקטואלי מבחינתך.

 

אם כן, אני בטוח שתמצא חנות שתסכים.

 

 

*או שפשוט תלך ותרכוש לעצמך דיו למדפסת (או מדפסת שלמה באותו מחיר :roll: ), אם לא נעים לך - כל זאת בהנחה שלא תמצא היכן להדפיס.

פורסם
למה לא? מחר בבוקר כולם עובדים.

מובן שאם אני אבקש ידפיסו לי בשמחה, אבל זאת תהיה באפשרות האחרונה שלי.

אם יש לך זמן אז בבקשה, (בדיוק באתי להציע את זה)

יש שם תשלום פר דף וההדפסה הרבה יותר מהירה.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

למחר עד 11 בבוקר אני צריך... זה עד מחר לא? :)

לא שווה לי לקנות דיו למדפסת, אני לא מדפיס כלום כמעט, יש לי עכשיו קרטר חצי מלא שסתם נידפק מאי שימוש. הדיו התקשה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

יש לי רעיון, תנסה ליישם אותו. (עשיתי אותו פעם).

 

הוצא את שתי המחסניות של הדיו, ואת הצד התחתון שלהם - המתכתי שממנו יוצא הדיו - הרטב מס' פעמים בעזרת קיסם אוזניים טבול ברוק (זה יעיל :p ).

 

עשה פעולה זו פעמיים, והחזר אותו כשהוא מעט לח (את רוב הרטיבות נגב בעזרת הצד השני).

 

זה אמור לגרום למעט דיו לצאת, נסה וחזור עם תוצאות.

פורסם

בהמשך להצעה הנ"ל

לכל מדפסת יש תוכנה מובנת לניקוי ראש דיו.

צריך להכנס להגדרות מדפסת וללחוץ על האופציה של ניקוי ראש.

זה עוזר, אמנם לא במידה קיצונית אבל עוזר ויכול לעזור- עדיף עבודה עם פס לאורכה שלא הודפס כהלכה מאשר בלי עבודה בכלל..

 

בכל אופן, באופיס דיפו לפי מיטב ידיעתי גם מדפיסים.

הייתי באחד הסניפים על מנת לכרוך פרוייקט.

הם מצויידים היטב ואני מאמין שהם גם מדפיסים.

קפוץ לשם- לא תפסיד כלום!

בהצלחה.

 

אם זה לבית ספר אז אני מאמין שאם תגש למרכזת מקצוע או למנהלת- תלוי ביחסים שלך עם כל אחד והם יישמחו להפנות אותך לאחת המעבדות על מנת להדפיס.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...