Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi A3 3.2 Quatro Vs. Alfa romeo GT Coupe


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בקניה בין שתי אלה

2 המכוניות דיי דומות:

לשניהם מנוע 3200

לאוודי 10 כוחות סוס יותר מהאלפה (250)

0-100 בשניהם זה 6 וחצי שניות

שניהם סוגרות 250 קמ"ש

 

אבל האלפה נראה יותר טוב, וגם עולה יותר (כסף זה לא הבעיה)

 

יש למישהו ניסיון איתם?

האם כדאי לי ללכת על רכב גרמני אמין או על עיצוב איטילקי משובח (ולפי מה ששמעתי מלא בבעיות)?

 

תודה

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול לפנות למשתמש בפורום GAL-R32

יש לו את האודי אי 3 קוואטרו

נסעתי על האוטו הזה .. רכב מדהים .. מהיר ויפה ...

'Megane Coupe

פורסם

אפשר לדעת איך בדיוק שמעת שיש מלא בעיות במנוע 3.2 של אלפא? כמה כבר הספיקו לעשות 100 אלף ק"מ עם מנוע כזה?? 1?

אני נגנב לפעמים כמה אנשים לא אובייקטיבים.

פורסם
אפשר לדעת איך בדיוק שמעת שיש מלא בעיות במנוע 3.2 של אלפא? כמה כבר הספיקו לעשות 100 אלף ק"מ עם מנוע כזה?? 1?

אני נגנב לפעמים כמה אנשים לא אובייקטיבים.

לא דיברתי ספציפי על המנוע הזה ועל האוטו הזה..

דיברתי בכלליות על האלפות, אומרים שאין בארץ אנשים שיודעים לתקן אותם אז לא כל כך שווה לקנות אותם, שאם משהו יתקלקל זה הוצאה כבדה..

פורסם

אם תמשיך ללכת לפי מה שאנשים אומרים בארץ שלנו, לא תגיע רחוק, בעצם לא תגיע בכלל.

אני הייתי לוקח את האלפא בלי למצמץ

חומר למחשבה.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

עזוב אותך מתחסדים,

 

האלפאות כן פחות אמינות מהאודי (בגדול) - אבל אתה קונה רכב חדש עם 3 שנים אחריות - ואני לא מאמין שתחזיק אותה יותר מזה - אז מ'כפת לך?! רוב הסיכויים שרכב חדש יהיה תקין ואם לא אז יש אחריות.

 

כן יש מוסכים שיודעים לטפל באלפא, וכמו שלא תלך עם האודי למוסך חצר בשכונה ככה גם אי אפשר לתקוע את האלפא בכל מקום. זה לא כזה נורא - יש מוסכים מומחים אבל המחירים.....

 

האלפא תאבד מערכה הרבה יותר מהאודי.

 

אם כסף זו לא בעיה, קח נסיעת מבחן על שתיהן (אם קיימות מכוניות מבחן) ותחליט בעצמך.

פורסם

כחדשה האודי אולי תשמור על ערכה יותר למרות שגם זה לא בטוח

האודי לא נראת שונה במיוחד מכל אודי a-3

האלפא נראת כמו שאלפא ורק אלפא יכולה להראות

באלפא יש משהו שאין ולא יהיה לאודי אף פעם - תשוקה

כשאתה נוסע באודי יודעים שיש לך כסף

שאתה נוסע באלפא יודעים שאתה אוהב מכוניות ונהיגה

 

 

ובעוד 10-15 שנים שכבר לא יזכרו איזה אודי זו האלפא תישאר נחשקת,קלאסית ותימכר הרבה מעל " למחירון" ....

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

אלפא בחירה עם אופי...



 

האודי כנראה הבחירה החכמה יותר..

 

אני לא יודע מה הייתי לוקח.. לצערי אני לא במצב שאני צריך להחליט..

 

ד"א מה עם הגולף GTI?

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אתה חי בסרט.

 

" רכב גרמני אמין או על עיצוב איטילקי משובח (ולפי מה ששמעתי מלא בבעיות)?"

 

VAG מזמן לא יכול להחשב כאמין, ואלפא מזמן לא יכולה להחשב כמלאת בעיות (בטח לא מנוע ה GTA המהולל)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני הייתי הולך על האלפא.

אז אולי איכות החומרים שלה קצת יותר נמוכה משל האודי (ביג דיל).

אבל היא נראית הרבה יותר טוב! והיא הרבה יותר ספורטיבית!

 

לדעתי הגולף GTI לא צריכה להכנס בהשוואה של מכוניות עם כוח טהור.

פורסם

שאתה נוסע באלפא יודעים שאתה אוהב מכוניות ונהיגה

שכחת... להוסיף בסוף המשפט: "....ואין לך מספיק כסף ל-BMW רצינית".

 

אני מתלבט בקניה בין שתי אלה

2 המכוניות דיי דומות:

המכוניות לא רק שלא דומות, הן אפילו לא מזכירות אחת את השנייה. אם תספר מה אתה מחפש ברכב אולי יוכלו לתת לך עיצה. בינתיים כל אחד רק מספר לך מה הוא היה בוחר בשביל עצמו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש למישהו ניסיון איתם?

האם כדאי לי ללכת על רכב גרמני אמין או על עיצוב איטילקי משובח (ולפי מה ששמעתי מלא בבעיות)?

 

תודה

קודם כל אל תקשיב לשמועות של אח של דוד של השכן של חבר שלך..

אוטו בקטע של אמינות זה יותר מזל משכל ואם אתה רוצה אני יכול להביא לך בפרטי מליון דוגמאות מהחיים על רכבים ממוצא x שנחשבים להכי אמינים ולא יצאו ככה.:?

 

דבר שני תשב עם עצמך תחליט מה בדיוק מושך אותך במכונית הבאה שלך

ביצועים

נוחות

אחיזה

פוזה

ועוד

ואז תתייעץ עם המומחים פה מי טובה בכל דבר שאתה מחפש

 

דבר שלשי אחרי שתחליט עם עצמך מה אתה מחפש לך תעשה נסיעת מבחן על הרכבים, ואני מבטיח לך שתגיע להחלטה .

 

יוגב

פורסם

 

ובעוד 10-15 שנים שכבר לא יזכרו איזה אודי זו האלפא תישאר נחשקת,קלאסית ותימכר הרבה מעל " למחירון" ....

עוד 10 שנים- על אחת כמה וכמה 15, לא ישאר מהאלפא כלום פרט לחלודה (כמובן). (שזו מופיע בנ"ל תוך 3 שנים לכלל היותר)

Down shift to drift

פורסם

יש לך 300K + לקנות אותו למה אתה נעול על המכוניות הכי גרועות בקטגוריה ??

האודי סליחה על הבוטות אבל היא זבל חוצמה מנוע טוב היא סתם אוטו פוזה

האלפא הזאת נראית טוב אבל היא בעצם כמו 147 עם דלתות ב150 אלף שקל יותר

 

הבחירה הנכונה 330CI שהיא לא רואה לא את האלפא ולא את האודי ממטר

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
הבחירה הנכונה 330CI שהיא לא רואה לא את האלפא ולא את האודי ממטר

330 עולה 400K וזה מחיר התחלתי.

330CI חדשה עוד אין...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...