Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi A3 3.2 Quatro Vs. Alfa romeo GT Coupe


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היה לי כוח לקרוא את כל הדיון .. אבל אתן את דעתי על האוודי

 

יש לדוד שלי כזו בערך חצי שנה\שנה , לא סגור על הזמן , האוטו מהיר! בהחלט "זז" , טיפטרוניק אומנם .. אבל זז לא רע מהמקום , ומגיע גם למהירויות בריאות , בנוסף מ-א-ו-ד נוח באוטו , הדשבורד מאוד יפה ומזמין , הכל עור\קטיפה , פשוט תענוג לשבת ברכב. לא מצאתי בו שום דבר לפסול.

 

אם אתה צריך מידע לגבי ביטוח או משהו בסגנון אני אשמח לשאול.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טיפטרוניק??

 

ה3.2 מגיעה או ידני או DSG.

 

הDSG הוא גיר מדהים, עדיף על ידני כמעט בכל מצב.

ה-DSG בהחלט מדהים!

Down shift to drift

פורסם
אף אחד לא חושב שהוא מנחה בtop gear.

אין קשר בין צניעות לבין מה שכתבת.

בגדול, מה שאמרת בפתיח זה:

"אני לא מבין, יכול להיות שמה שאני אומר זה שטויות אבל תיקח אותי ברצינות ותתחשב בדעתי".

 

עזוב top gear וצניעות, עוד לפני שהגענו לתוכן הדברים שכתבת - מה אנשים צריכים להבין מהפתיח שלך?

טוב צודק טעיתי, אסור לכתוב כאלה דברים. פשוט אני לא מתיימר להיות כתב רכב בעיתון כלשהו ולא נראה לי שאני כזה מקצועי שאני יכול להעביר חוות דעת אמיתית וכנה על שתי המכוניות האלה (כמו שנראה לי שהרוב כאן... אבל בכל זאת אנשים כותבים כאן מפה עד להודעה חדשה שטויות ברמות(עובדה שהדיון הגיע לעמוד 5 ולא נראה לי שכל הפורום הזה הוא של אנשי מקצוע)) אז לי יש תאומץ להגיד אני לא מקצועי אבל אני חושב ש....

וזה פשוט מה שאני חושב על סמך מה שאני יודע

במקום שכל אחד יכתוב כאן שטויות שאפשר לחשוב מהן שהוא לא פחות ממהנדס הרכב של פרארי.

בסדר? מקובל? טעיתי אני אפילו מודה

פורסם

צריך להיות גבר בשביל להודות בטעויות, קבל את הערכתי.

 

בכל מקרה - כמו בכל קהילה וירטואלית קל לאנשים להתחבא מאחורי המסך וכל ילד בן 17 שרק קיבל רשיון יכול (לנסות) להתחזות לכתב רכב בכיר לפחות או לנהג F1.

 

בניגוד לפורומים אחרים - המנהלים כאן קוצצים את הכנפים לאנשים כאלה יחסית מהר ע"מ לשמור על רמה נאותה.

 

אם תשים לב - רוב האנשים כאן כותבים את דעתם אך לא מנסים לשדר שמדובר בעובדה.

מזל שרוב האנשים פה לא אנשי מקצוע - אם כולם היו נהגי F1 כנראה שהפורום הזה לא היה קיים מלכתחילה.

הפורום הוא כאן ע"מ שאנשים שלא מבינים יוכלו לשאול שאלות. לא תמיד העונה יהיה "איש מקצוע", אבל כך מתנהלת קהילה, בד"כ התשובות יהיו בכיוון.

 

אגב - בתור חובב אירופאיות בכלל וגרמניות בפרט אני מוכרח להגיד לך שאני חולק על דעתך לגבי המכוניות היפניות, גם אני חשבתי ככה עד שהתישבתי בכסא הנהג של STI, מקרקשת וברמת גימור עזתית, למי אכפת? הדבר הזה פשוט טס נמוך.

פורסם

מסכים עם זה שמעליי

ואם תרצה ככה בכיף אני יסדר לך סיבוב עצבני בתור נוסע באימפרזה WRX טורבו די סטנדרטית של אחי מילה שלי אתה תבכה מרוב בושה על מה שכתבת על היפניות כי שום גרמנית בתקציב הזה וגם כפול לא יכולה להגיע לביצועים כאלה ואני כמוך פריק של גרמניות אמנם שונא אודי אבל מעדיף במוו על כל יפנית שקיימת .

 

שלח מסר בקשר לסיבוב אם אתה מעוניין

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

גם אני לא האמנתי למה שהאימפרזה מסוגלת, שמעתי פה , שמעתי שם, ולפני שבוע נהגתי על אחת כזאת , חבר של חבר הסכים לתת לי להתיישב במושב הנהג.

מאז אני פשוט יודע שזה החלום שלי, או יותר נכון , בטוח שזה החלום שלי.

הרכב הזה הוא בהמה ,אבל כוח ועוד כוח, מפחיד כמה כוח יש לדבר הזה,כוח ללא סוף.

 

לא מזמן קראתי השוואה בין אמפרזה טורבו לפורשה, האימפרזה לקחה את הפורשה בכל תחום והיא עולה רבע ממנה.

 

כל מה שאני אומר זה: נא לא לזלזל, כי יש כבוד ...לא יודעים כמה עד שמנסים.

 

מקרקשת?! על מה אתה מדבר בכלל.

פורסם

לעומת רמת הגימור ואיכות החומרים של האודי שלי - האימפרזה מרגישה כמו רכב made in Gaza.

זה לא משנה את העובדה שבשביל ביצועים והנאה נטו הרכב נהדר.

 

זה היה מאוד נחמד אם מישהו היה מייצר STI עם גימור גרמני וצורה קצת יותר יפה בחוץ.

 

בכל מקרה, אנחנו סוטים מהדיון המקורי, לחלוטין.

פורסם

זה היה מאוד נחמד אם מישהו היה מייצר STI עם גימור גרמני וצורה קצת יותר יפה בחוץ.

 

יש, הבעיה היא המחיר:

 

bmw_m3_csl_2001_01_m.jpg

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
טיפטרוניק??

 

ה3.2 מגיעה או ידני או DSG.

 

הDSG הוא גיר מדהים, עדיף על ידני כמעט בכל מצב.

עד כמה כוח סוס +- יכול לסחוב הDSG של הגולף\אודי ? כי הידני לא מגביל בכלל מבחינת השיפורים וקראתי איפשהו שהDSG מחזיק עד 300 כס בערך בגולף כמו שצריך אבל מאוד יכול להיות שזה שטויות אשמח גם אם תוכל להסביר גם קצת איך התיבה פועלת חוצמזה שהיא עם שני מצמדים כל אחד אחראי על 3 הילוכים

 

האנגלית הטכנית שלי לא כל כך טובה אז לא הבנתי ממש הסברים באנגלית

 

תודה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

הבעיה היא לא הכ"ס אלא המומנט.

 

הטענה היא שהDSG מפרק גלג"שים באיזור ה36 קג"מ.

ה3.2 היא עם 250 כ"ס ועם 32.6 קג"מ.

 

מצד שני, לידיד שלי יש אודי זהה לשלי ואחרי ביקור אצל גיא פרילינג הTDI שלו מנפק לא פחות מ43 קג"מ.

 

הDSG נשאר בחיים, בינתיים...

 

לגבי איך עובד הDSG -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85512

 

אם יש עוד שאלות - שאל.

פורסם

תודה ,אז כנראה שכרגע התיבה הכי טובה בעולם זאת הSMG של במוו שמתמודדת עם המומנט העצום של הM5\M6 ובכלל בגרסאות המשופרות קיצונית

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

להזכירכם, בבוגאטי ויירון יש DSG (אמנם בגרסא משופרת ומחוזקת, אבל עדיין DSG) ושם היא מחזיקה מעל 100 קג"מ בלי בעיות מיוחדות... :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...