Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהנו...

P1010010.jpg

ספיידר.jpg

קורבט צד.jpg

מי אמר שאין קא בארץ.jpg

קורבט מאחור.jpg

קורבט.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

המפגש כמצופה היה קטן, אך אינטימי(בלי מחשבות כחולות).

המפגש היה סטייל המפגשים בשטח הישן שליד חח"ל.

סופסןף היה ניתן לדבר עם אנשים שיחות ארוכות ומעמיקות, יותר מאשר 2 משפטים.

 

*ותודה ללירן אשר פרש על ההתחלה(נסע לחיפה על חשבונו של טל-טפיל) ולא הפריע לנו היום :lol::wink:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

המפגש בר"ג היה בין הכי טובים שהיו אי פעם.

למעלה מ-100 רכבים משופרים, ובסביבות 1000 צופים ומתעניינים!

 

:lol::lol:

 

סתם סתם, אבל בדוגרי היה איכותי יותר.

S3, E-TYPE, SUPER 7...

כנראה שכל העארסים באו לחיפה, ואנחנו עשינו כיף :D

אה, ושכחתי, וגולף זהובה!

יש שמועות שיש לה למעלה מ-800 כ"ס! :twisted:

 

:hihi:

 

כמה תמונות, ברשותכם\להנאתכם...

P340986.jpg

P6132456.jpg

P6132464.jpg

P6132462.jpg

P6132454.jpg

172

פורסם
ספיידר כזו יש ברחוב שלי גם (האלפא רומאו)

זו הA3 החדשה?

מה מיוחד בגולף הזהובה?

 

איזה A3 עלתה לך לראש? אתה יודע לקרוא? --> S3

 

ובקשר לגולף, בעלת הספק בסביבות ה-800-900 כ"ס.

172

פורסם
ספיידר כזו יש ברחוב שלי גם (האלפא רומאו)

זו הA3 החדשה?

מה מיוחד בגולף הזהובה?

 

איזה A3 עלתה לך לראש? אתה יודע לקרוא? --> S3

 

ובקשר לגולף, בעלת הספק בסביבות ה-800-900 כ"ס.

 

למה אתה משקר..יש לה 1400 כ"ס.

 

 

 

אנשים פה שותים חשיש.. :lol:

פורסם
ספיידר כזו יש ברחוב שלי גם (האלפא רומאו)

זו הA3 החדשה?

מה מיוחד בגולף הזהובה?

 

איזה A3 עלתה לך לראש? אתה יודע לקרוא? --> S3

 

ובקשר לגולף, בעלת הספק בסביבות ה-800-900 כ"ס.

 

למה אתה משקר..יש לה 1400 כ"ס.

 

 

 

אנשים פה שותים חשיש.. :lol:

 

שמעת לא נכון.

לפני כמה חודשים הוא הוריד את כל המדבקות, ככה שההספק ירד ל-800-900...

 

:hihi:

172

פורסם
המפגש כמצופה היה קטן, אך אינטימי(בלי מחשבות כחולות).

המפגש היה סטייל המפגשים בשטח הישן שליד חח"ל.

סופסןף היה ניתן לדבר עם אנשים שיחות ארוכות ומעמיקות, יותר מאשר 2 משפטים.

 

*ותודה ללירן אשר פרש על ההתחלה(נסע לחיפה על חשבונו של טל-טפיל) ולא הפריע לנו היום :lol::wink:

 

עמית

 

 

מסכים לגמרי!

 

היה מעולה!

פורסם
המפגש כמצופה היה קטן, אך אינטימי(בלי מחשבות כחולות).

המפגש היה סטייל המפגשים בשטח הישן שליד חח"ל.

סופסןף היה ניתן לדבר עם אנשים שיחות ארוכות ומעמיקות, יותר מאשר 2 משפטים.

 

*ותודה ללירן אשר פרש על ההתחלה(נסע לחיפה על חשבונו של טל-טפיל) ולא הפריע לנו היום :lol::wink:

 

עמית

 

 

 

אההמ אההמ......

פרשתי למען רוח ספורטיבית למפגש...

:twisted::roll::shock:

 

אבל בכל אופן היה לי אחד ימי שישי המהנים ביותר

נסענו לביג , לאחר מכן לטבריה , חוף לבנון , הקפנו את הכנרת

יקנעם וכו...

5 205 GTI , אביזה טורבו אחת 306 S 16 אחת , רועימוביל אחד , ווולקן

וכמובן מאזדה וכאריזמה ראלי ליסינג שעמדו בקצב...

פורסם
המפגש כמצופה היה קטן, אך אינטימי(בלי מחשבות כחולות).

המפגש היה סטייל המפגשים בשטח הישן שליד חח"ל.

סופסןף היה ניתן לדבר עם אנשים שיחות ארוכות ומעמיקות, יותר מאשר 2 משפטים.

 

*ותודה ללירן אשר פרש על ההתחלה(נסע לחיפה על חשבונו של טל-טפיל) ולא הפריע לנו היום :lol::wink:

 

עמית

 

 

 

אההמ אההמ......

פרשתי למען רוח ספורטיבית למפגש...

:twisted::roll::shock:

 

אבל בכל אופן היה לי אחד ימי שישי המהנים ביותר

נסענו לביג , לאחר מכן לטבריה , חוף לבנון , הקפנו את הכנרת

יקנעם וכו...

5 205 GTI , אביזה טורבו אחת 306 S 16 אחת , רועימוביל אחד , ווולקן

וכמובן מאזדה וכאריזמה ראלי ליסינג שעמדו בקצב...

 

לא חבל :?:

דברתי עם אנשים והסברתי את המצב

אספנו לך כסף

ביום שישי הלכתי מהבוקר עם תומר וגיא לחפש לך מדליית כבוד לכבוד שנה של מפגשים ללא פספוס, בגשם, בשמש...

 

בקיצור חבל :roll::roll:

 

המדליה תחכה לשנה הבאה :lol:

 

אבל הכי חשוב שאתה מרוצה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...