Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום במוסך לאור ההצעות שלכם שהבעיה היא ברליי או ביוניט חום של הסליל , אחרי שהוא בדק את הוא ראה שהמצתים עובדים בסדר הם כבים אחרי בערך 40 שניות והוא טוען שזו לו הבעיה אלא הבעיה בתוך המנוע צריך לפתוח בלוק מנוע ולהחליף את הכוסיות מכיון שהם קצת בלויות כתוצאה מהבוכנות והם שוקעות והם לא מגיעות עד למעלה לכן אין ניצוץ טוב וכאשר האוטו קר קשה להניע וזה טיפוך של בערך 2500 ש"ח .

הוא טוען שאם הבעיה רק בבוקר בחורף שהאוטו קר אז למשוך את זה עד שהאוטו לא יניע ואז לפתוח ראש מנוע ולהחליף את הכוסיות לטענתו זו המחלה של המנועים האלו.

השאלה שלי האם הוא צודק וזו הבעיה או שהוא סתם מנסה להרוויח כסף (מוסך מורשה של סיטרואן)????

פורסם

נכון שצרפתיות נחשבות יפות, אבל כוסיות? (שימו לב למשחק מילים)

בכל אופן, אני לא הצלחתי להבין מה זה אומר כוסיות.

האם הוא הוציא את כל המחממים מהראש ובדק אותם על השולחן? (חיבר למצבר וראה שהם מאדימים?)

קורה לעיתים שלרכב קשה להניע בגלל מחמם שרוף.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

"אלא הבעיה בתוך המנוע צריך לפתוח בלוק מנוע ולהחליף את הכוסיות מכיון שהם קצת בלויות כתוצאה מהבוכנות והם שוקעות והם לא מגיעות עד למעלה לכן אין ניצוץ טוב"

מה הקשר של כוסיות שוקעות לניצוץ,היכן יש במנוע דיזל ניצוץ?

כוסיות לא מתבלות כתוצאה מהבוכנות.

אם הכוסיות לא היו עולים מספיק היה לך גם זיוף במנוע,כלומר השסתומים לא נפתחים מספיק.

ואם אכן יש רווח בין הכוסיות לקמשפט,יש צורך בכיוון שסתומים.יניקה 0.15, פליטה 0.30 מ"מ.

התגובה שלי מתייחסת למודלים 94-2003.נפח 1.5D

אצלך השסתומים לא הידרוליים.

אז שלא יעבדו עלייכם.:roll:

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

האוטו מודל 2001 המנוע ממש לא מזייף ונשמע טוב הוא רק לא אוהב להניע שקר בחוץ המכונאי של סיטרואן בדק וטוען שזה לא הבעיה במצתין או ברליי או ביוניט חום של הסלילים .....

אז מה לעשות.....

פורסם
אם הכוסיות לא היו עולים מספיק היה לך גם זיוף במנוע,כלומר השסתומים לא נפתחים מספיק.

ואם אכן יש רווח בין הכוסיות לקמשפט,יש צורך בכיוון שסתומים.יניקה 0.15, פליטה 0.30 מ"מ.

התגובה שלי מתייחסת למודלים 94-2003.נפח 1.5D

אצלך השסתומים לא הידרוליים.

דוד, לדעתי הוא מתכוון לסליבים של המנוע .
פורסם

חנן,ודניאל(שני ציפורים במכה):roll:

מה אתם מדברים? הסליבים שקעו או זזו ממקומם,ולאוטו אין בעיות חוץ מהנעה בבוקר קר?

אם לא הייתי יודע את הידע של שניכם,הייתי כותב עכשיו "מגילת אסתר"ומסביר למה זה לא הגיוני.

לא הגיוני שתיקון כזה,שצריך לכלול גם שיפוץ ראש,החלפת סליבים,בוכנות,רינגים,פקונגים,שמן,פ.שמן מייסבים,ועבודה.יעלה רק 2500 ש"ח.

אנא חיזרו בכם,או תנו הסבר הגיוני.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אנחנו לא אלו שצריכים לתת הסבר הגיוני, ובאמת נמאס ממשחק הניחושים שיש פה לאחרונה.

 

חיישן סחיבה? חיישן ב 500 ש"ח? הזה שמחובר לזה שמסתובב? הציפלונג, הצופף ועכשיו הקוסיות....

פורסם

צודק בהחלט,הטעות היתה "בכתובת".

חברים בעוד רבע שעה,יצאת צדיק,הנושא סטרטרים.ערוץ 2.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד, קרא שוב. לא דיברתי על הסליבים. כתבתי שיכול להיות שהוא מדבר על תאי השריפה בראש, ולהחליף אותם זה באמת לא אמור להיות סיפור גדול יותר מ2500 ש"ח, כך שיתכן עדיין שצדקתי בפירוש של המונח "כוסיות" .

 

או שלא.

פורסם

חנן.

קראתי שוב,ושוב.לאחר התגובה של דניאל הבנתי,שעסקנו בניחושים וזה מוביל לשום מקום.

4 מגיבים.הראשון חשב כוסיות שסתומים,השני סליבים,השלישי תאי שריפה,הרביעי בחורות צרפתיות.

אותי זה מצער.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...