טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,782 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
קראתי בקנאה עזה את השרשורים המדהימים למטה בכל הנוגע לטיפול עצמי במערכת קרור מנוע. הואיל ועבדכם הנאמן נזקק לעזרה גם במילוי דלק וגם עבר יחד הקסארה שלו, מערכת יסורים והוצאות, בנסיונות נואשים להביא את המנוע למצב טמפרטורה רגיל, כמובן ללא הועיל. אנא אולי תוכלו להמליץ לי על מוסך מקצועי, ישר, לא יקר בבקשה ובאזור המרכז הממוקד, קרי ת"א. בקיצור מישהו שיוכל סוף סוף לפטור אותי מהתפילה הבלתי פוסקת לירידת המחוג. אגב, הרכב עבר כבר בדיקות מבדיקות שונות לרבות ניקוי ראדיאטור, החלפת טרמוסטט ואחד מהמאוררים. תודה.
הודעה אחרונה מאת yonatanl, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
מישהו יכול להמליץ לי על חומר שדומה לחומר שפכטל של פחחים לפלסטיק? (אם יש חיה כזו).
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
טוב אז ככה שמתי לב שאני על הילוך חמישי ב 90 קמ"ש, אז המנוע עובד על 2100 סל"ד, אבל שאני עולה ל 110 קמ"ש, המנוע עובד כבר ב 3000 סל"ד, ובסך הכל העלתי ב 22% את המהירות, ז"א הסלד צריך לעמוד על 2600 בערך ! למישהו יש הסבר ? האם זה בגלל הגרר של האוויר במהירות גבוהה ?
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
האם מישהו מכם מכיר מקום כלשהוא באזור המרכז לרכישת החלקים בכותרת?
הודעה אחרונה מאת ofircpp, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. תופעה חדשה ב-306 שלי, 1.8 ליטר, ידני, 225K ק"מ. במהלך נסיעה, כאשר מתבצעת הורדת הילוך (עם דגש על רגל הברקס וקלאץ' לחוץ או לחילופין עזיבת גז מלאה) הטורים צונחים אל מתחת ל-1000 סל"ד והמנוע מדומם. בזמן הנעה לעומת זאת, בניוטרל, המנוע מניע במכה ראשונה ונעמד בתחום הנכון של 800 סל"ד לערך באופן יציב לחלוטין וללא גימגומים. גם שבזמן הדימום, מיד הכנסה להילוך שני ושיחרור קלאץ' והאוטו מניע מיד. חשוב לציין שהתופעה לא תמידית!! יכול גם להיות דימום לאחר 10 דקות נסיעה שכוללות הורדת הילוכים ועזיבת גז, ויכול גם לא להיות דימום מנוע בכלל! .... אקראי לגמרי. יחד עם דעותיו של חבר (גיא שגב) הגענו למספר נקודות שצריכות התייחסות: 1) חיישן MAF 2) חיישן למדה …
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- 8 תגובות
- 963 צפיות
שלום לכולם. קניתי את הרכב לפני חודשיים ומיד החלפתי את הציגים הקידמיים שהיו שהיו יבשים. הלכתי לתחנת דלק ושאלתי + הסתכלתי בטבלה מה לחץ האוויר שאמור להיות ל206. היה רשום 29-30 PSI. - אז מיליתי כמה שרשום בטבלה שליד המשאבה. (זה גם נראה לי הגיוני 30) בקיצור - נתקלתי במחשבון שמתרגם מBAR ל PSI. ושם התברר שאני צריך 34-35 PSI עכשיו לשאלה כאמור זה קרה לפני חודשיים - מה קורה לצמיג שנסע כ3K בלחץ נמוך מהמומלץ בכ5 PSI? אני יכול להמשיך להשתמש בו - נכון? בקשה: בתגובות להתייחס רק לשאלה ולא "איזה חוסר אחריות" כי זה באמת היה בתמימות.
הודעה אחרונה מאת paul1, -
- 0 תגובות
- 831 צפיות
אני גר באזור תל-אביב ומחפש מקום איפה שאפשר לשכפל אמבולייזר
הודעה אחרונה מאת audiophile, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, יש ברשותי הונדה סיביק 94 ראיתי בפורום שיש כותרת DIY דיאגנוזה לסיוויק 92-95 ביצעתי את זה והנורה הבהבה לי 6 פעמים (קצר) הבנתי שהבעיה זו 6 ECT - water temperature sensor מה הבעיה בידיוק ואיך אני מסדר אותה. אשמח לקבל תגובות. בתודה לאון.
הודעה אחרונה מאת davidmzr, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום רב בבעלותי הונדה אקורד 2004, שעליה ג'אנטים מגנזיום (או סגסוגת לא ידוע בדיוק).. אותם גאנטים "חמישיות" סטנדרטים ממגנזיום שעל כל הונדה אקורד שניה או שלישית שרואים ברחוב. יש לי בעיה, והיא שהם מתלכלכים במאין גריז או פיח שחור בתדירות גבוהה מאוד, דבר שאני חייב לציין שלא ראיתי בשום רכב אחר, ולווא דווקא מדגם זה. גם לשכן שלי יש הונדה אקורד עם אותם ג'אנטים אף הם נקיים ומבריקים תמיד! מה יכולה להיות הבעיה? אולי יש איזו נזילת שמן מהברקסים או משהו? אשמח לקבל את עזרתכם. טל
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נו, אז חניתי בת"א- אז לא יקחו לי את הפינה של האוטו...? בטח יקחו! אז חזרתי ומצאתי בקלית מאותת מרוסקת ופינה של טמבון קדמי שבור. זהו פלסטיק פורד, אז כמובן שהוא לא התעקם פנימה אלא התפצפץ יפה יפה אחרי חיפוש נרחב בפורום בנושא, ראיתי שדי כדאי להחליף טמבון כי מחיר התיקון לא יהיה נמוך משמעותית, והתוצאות בספק. האם מישהו יודע כמה עולה טמבון קדמי שחור לפורד פיאסטה MK3 Ghia, שנת 90? בקליות חדשות כבר קניתי במחיר של 59 ש"ח ליחידה (גם השניה כבר תוחלף, אם כבר אז כבר...), אבל לא ארכיב אותן לפני שאסגור את עניין הטמבון תודה מראש חברים
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 1 תגובות
- 950 צפיות
רנו מגאן, 1600 הזרקה הטורים שלה מאוד לא יציבים, ובזמן האחרון תוך כדי נסיעה (נחל ממהירות בינונית בערך 60 קמ"ש) מורגשת "בלימה" פתאומית האם מדובר בסתימה של מער' הדלק או משהו חמור יותר? החלפת פילטר, וטיפול עם תוסף יפתור את הבעיה, או לגשת למוסך? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש פרוקיה שבה אני אוכל להסתובב ולהתאים לי דברים מסוימים שהייתי רוצה להרכיב באוטו כמו תאורה פנימית וכדומה , הבעיה שכשבאתי למספר פרוקיות באזור כולם אמרו אין כלום ושלחו אותי הביתה . אשמח עם תעזו או שזה ככה בכל הפרוקיות?
הודעה אחרונה מאת audiophile, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 803 צפיות
שלום לכולם, לאחרונה שמתי לב שצבע הכנף האחורית הימנית לא חלק כמו שאר הרכב, אני לא ממש רואה הבדל בצבע אבל כשמעבירים את היד על הכנף מרגישים שהוא לא חלק כמו שאר הרכב... - מדובר בטיגרה בצבע כסף. - הרכב לא עבר צבעיה מעולם... מה זה יכול להיות? האם יש איזשהו תכשיר שכול לעזור? תודה...
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שלום לכולם אתמול גיליתי שנעלמה לי טסה מהאוטו (לנסר 2005) יש מצב לקנות טסה בודדת? ועוד משהו -זה רכב מליסינג -יש מצב שהם משלימים לי תטסה? חג שמח לכולם
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום אבא שלי חזר עכשיו מחנות חלפים עם שני מיכלים של שמן 5 ליטר שאנחנו רוצים להשתמש בו לאיסוזו טרופר. החברה היא K&M לא שמעתי עליה ,וזה עלה 40 שח ל5 ליטר. הוספתי תמונות . איסוזו ממליצים להשתמש בכל שמן שאיכותו היא CF זה מה שרשום אצלם בספר. בשמן הזה זה CF-4 יש למישהו מושג מה ה 4 אומר? אני פשוט לא רוצה להשתמש במשהו לא טוב, אז אם מישהו שמע על תקלות עם הנ"ל בקשה שיתריע. תודה.
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
ריח של דלק
מאת dvir_w-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחר שביצעתי חיפוש ולא מצאתי תשובה אני אעלה שאלה... יש ריח של דלק בתא נוסעים, רק לפעמים (נגיד בחצי מהנסיעות) ורק בנסיעה איטית וגם אז הריח מתפוגג לאחר זמן קצר (מס' דקות) יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות, אין נזילות מהצנרת.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני צריך עבודת פחחות קלה כמה מכות קטנות ואני גם רוצה להחליף לרכב שלי את הצבע כמה עולה בערך לצבוע את כל האוטו בצבע רגיל ????? לא מטאלי ועל מי אתם יכולים להמליץ באיזור הצפון
הודעה אחרונה מאת psycho killer, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום בזמן פניה שמאלה יש לי רעש מהגלגל הימני הקדמי שפרופורציוני בתדירותו למהירות הנסיעה (הכוונה לא לצליל אלה למספר הפעמים בשניה שהרעש חוזר על עצמו). בזמן פניה ימינה או נסיעה ישר אין רעש וככל שאני שובר את ההגה יותר שמאלה במהלך הפניה הרעש יותר חזק. מה לדעתכם יכול לגרום לרעש (אולי ציריה)? תודה בני
הודעה אחרונה מאת dvir_w, -
האוטו נכבה
מאת gil_sh- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! הרכב שלי במוסך מורשה של פיג'ו מיום ראשון ולא מצליחים למצוא את הבעיה מדוע הרכב נכבה בסרק ולא סוחב בנסיעה(כמובן שנדלקה נורית האבחון עצמי של המנוע), והאמת שהבעיה רק הולכת ומחמירה וכעת הוא גם בקושי מניע. קראתי את המאמר "לפני שמחליפים מנוע צעדים", והיום החליפו אטם מתחת למצערת ראינו שזה עזר אך כשהרכבנו שוב את הכל הבעיה חזרה. אנא מכם האם למישהו יש עיצה מה עוד יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, אני רוצה לעשות שיפוץ למנוע 2.0 ליטר 16V של פיג'ו. מחפש סדנא עם היכולת והציוד לעשות אוברול מקיף למנוע כולל חריטה ואיזון קראנק. חג שמח! -תודה, אלי
הודעה אחרונה מאת davidmzr, -
גז ומנוע צעדים
מאת erez- 3 תגובות
- 827 צפיות
האם בנסיעה על גז מנוע הצעדים נמצא בשימוש? ואם לא, האם יכול להגרם לו נזק עקב אי שימוש?
הודעה אחרונה מאת rotemsrr, -
באגי מפורד פיאסטה....מים בורחים מהאגזוז + שמן מתערבב עם מים
מאת Guest תמיר .א.- 13 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
קנינו כמה חברים פורד פיאסטה 87.... פירקנו את כולה הורדנו כול מה שצריך....בקיצור מוכנה לטיולים....... אחרי שכמה פעמים גרמנו לה לעבוד בחום גבוה במנוע...קרוב לאדום ואולי פעמיים באדום אבל אף פעם המנוע לא עבד יותר מ10 דקות שהוא היה חם. עכשיו יש בעיה השמן מתערבב עם מים......ויוצא מים מהאגזוז ! ממש יוצא מלא מים כול המיכל של המים ישר מתרוקן מהאגזוז מאחורה ! לא להאמין ומטפטף שמן עם מים אפור כזה מהמנוע... אבל לפני 5 דקות הנעתי את הרכב כדי להחנות אותו בחצר בבית (היום ב5 בערב חזרנו מהטיול ). הוא נידלק בשניה ומגיב מעולה..... עכשיו השאלה שלי מה הלך במנוע שמעתי מכמה אנשים שזה יכול להיות או פאקום ראש......אין לי מושג מה זה הם אמרו אטם משהו....אחד מהם היה מ…
הודעה אחרונה מאת Yaki0, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 901 צפיות
טוב אז הגשם הגיע! עכשיו כמה שאלות שעלו לי בראש... האם הבלאי של הצמיג גדל או קטן בתקופת הגשמים?ולמה? האם צתריכת הדלק היא יותר גבוה? תודה שמוליק!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי פיאט אונו מודל 93 , קרבורטור. בטיפול הקרבורטור האחרון , המוסכניק פירק את צינור האויר (צינור רחב מתחבר למסנן אויר) המזרים אויר למסנן אויר מקידמת הרכב. לטענת המוסכניק אין צורך בצינור , אך לדעתי יש הבדל בצריכת הדלק ! מה אתם חושבים ?
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
- 2 תגובות
- 941 צפיות
שלום.. יש לי את אותה הבעיה של פנסים צהובים שיש לכמה וכמה חברי פורום פה. ממה ששמתי לב שזה מבפנים,והם לא רק צהובים,יש כאילו אדים מבפנים. אני רוצה לפרק את הפנסים, עדיפות רק לבקליות,מישהו יודע איך ביידוק עושים את זה? הבאלנו שנת 2000 הפנסים האובלים. תודה.
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
ריח של דלק
מאת bkantor- 3 תגובות
- 898 צפיות
לאבא שלי יש סקודה פאבריט שנת 93 עכשיו איכשהו נשבר המכסה של הדלק אז אבא שלי קימבן איזה פקק עכשיו כל פעם שנוסעים באוטו יש ריח של דלק. כשהטנק מלא אז יש ריח יותר חזק. השאלה היא האם הריח בגלל הפקק או שזה משו אחר!?
הודעה אחרונה מאת bkantor, -
בלם-יד וטסט
מאת reuvensof- 1 תגובות
- 891 צפיות
האם הנדברקס שאינו מתוח דיו בשעת הטסט יצריך תיקון במוסך או שיתוקן במכון הטסטים כמו שהם מחליפים נורה שרופה ................כמובן בתשלום. מדובר במכון אמיתי בנתניה
הודעה אחרונה מאת erez, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום אני רוצה לשנות את הגלגלים הרגילים של האוטו למגנזיום! בדקתי בפורום ובמאגר אבל לא מצאתי תשובה לשאלה! עכשיו הגלגלים הם גלגלים סטנדרטיים של האוטו 175/65 R14 יונדאי לנטרה 1998. בדקתי באתר פיטססטופ בסימולטורים שלהם ויש חברה שמייצרת מגנזיום 17 אינץ' לאוטו שלי. והאם אני יכול באמת להכניס 17 אינץ' לאוטו שלי לפי החוקים בארץ ואם לא איפה אני יכול לבדוק איזה אפשרי להכניס לאוטו ומתאים לפי החוקים בארץ.והאם צריך לשנות משהו לגבי הרכב במשרד הרישוי? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
צביעת מגנזיום
מאת TazZz- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום!!! סוף סוף הישגתי מגנזיום לבובה שלי רק מה שנשאר לי זה לצבוע אותם רציתי לדעת על איזה סוג צבא אתם ממליצים לי לצבוע אותם?
הודעה אחרונה מאת רועי לוי, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ניתן לעשות לבד? בהנחה שיש לי מספיק כלים וכמה ג'קים הידראוליים של 20 טון... ואם ניתן, איך עושים? וכמה עולה בולם ללא הרכבה? בולמים קדמיים, אחד שבור, אז אין ברירה....
הודעה אחרונה מאת erez,
-
מי מחובר 73 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- zvigolden
- sperial
- של
- שחר 1
- רועי84
- Roycohen1979
- Avi132
- yoav911gt2
- BoazB11
- mikyl
- Ben1111
- Tzurnoa
- Shay Shd Dave
- לב טוב
- יובל .מ.
- aviaviavi
- DJI
- rolling_stony
- EliC25
- Ragnar
- guyr
- אורי מ.
- SlowRide
- יוני ג
- ברווז
- waterman
- TheArcane
- URI_L
- MOTIOZ
- רפי לין
- Sergey85
- EEEBBR
- MA210
- srool
- gadik6
- pooh-bear
- סולל הדרך
- DC10
- ניקו פ.
- 1Eli
- ArikM
- yossiaviel
- avieo
- Giant_TA
- f31
- moord
- tinoki
- קורן בן אשר
- fishmanl
- איציק נ.
- elera
- CX25GTI
- nepet
- hans
- Rשף
- Gosser1860
- chesh
- Nakamichi
- Ido.G
- mitsugli
- taranta
- natco
- bar5
- orankohn
- Dudo
- dalet11
- gollu
- טרבלסקי
- בודק עובדות
- avargel
- stx
- mikk
- Liviur