Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן אצלי בCTI אני מאוכזב אך בוא בעת אני גם מבולבל....בהילוך רביעי אני כבר ב80 ובחמישי אני על 105 ב 3.5 אלף סל"ד.. המנוע הוא 1.6 ...

נאמר לי שהגיר אצלי קצר אבל אני לא קונה 3.5 אלף סל"ד במהירות של 105 זה פשוט לא הגיוני...

אגב הקלאטץ' במצב קשה עד קשה מאוד... הגיוני שזה נובע מזה כמו שאמר מלומדינו איציק נ.?

או שזה באמת ככה האוטו.?

אני מוכן להחליף איתך גיר, יש לי של 1.9 הוא יותר ארוך

פורסם

אתה מתלונן עם האיביזה? תעשה סיבוב ב 106 ראלי דור ראשון ותראה הבדלים, אם אני לא טועה הילוך 5 100 קמ"ש 3500 סל"ד. גיר קצר

 

ב106 GTI על 120 אני כבר באיזור 3700 סל"ד בהילוך 5.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה מתלונן עם האיביזה? תעשה סיבוב ב 106 ראלי דור ראשון ותראה הבדלים, אם אני לא טועה הילוך 5 100 קמ"ש 3500 סל"ד. גיר קצר

 

ב106 GTI על 120 אני כבר באיזור 3700 סל"ד בהילוך 5.

מה קשור?....:|

Back to the original - NC again.

פורסם
אתה מתלונן עם האיביזה? תעשה סיבוב ב 106 ראלי דור ראשון ותראה הבדלים, אם אני לא טועה הילוך 5 100 קמ"ש 3500 סל"ד. גיר קצר

 

ב106 GTI על 120 אני כבר באיזור 3700 סל"ד בהילוך 5.

אצלי ב-106XSI- מהירות 100 קמ"ש על 3400 סל"ד,120 קמ"ש=3900 סל"ד.

 

לפחות בפז'ו "הבעייה" אינה נעוצה בקלאץ' גמור,אלא בגיר ספורטיבי קצר,כאשר בהילוך חמישי העלייה בסל"ד נהיית פחות לינארית מאשר עלייה במהירות (הכוונה מעבר ל-4000 סל"ד).

 

 

ולבחור שציין שיש לו גולף 1.6 ונוסע במהירות 100 קמ"ש על 3K סל"ד,במקומך הייתי בודק אם הכל תקין, כי ברכב שלך אין גיר קצר,ובמהירות של 100 קמ"ש הרכב אמור "לשייט" בסביבות 2,500 סל"ד (גם אם הנפח שלך 1.6,ועל אחת כמה וכמה אם הנפח גדול מזה).

 

ולבחור שפתח את השרשור,כמדומני האיביזה FR הינה טורבו-דיזל,כיוון שמנועי הטורבו דיזל לא מטפסים לסל"ד גבוה כמו מנועי בנזין אך בעלי מומנט עדיף,ייתכן שהשילוב של גיר ספורטיבי קצר יחסית הוא זה שמביא אותך לסל"ד גבוה יחסית במהירות שיוט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

edan82 ------ תשמע גיר קצר או לא קצר תאמין לי שהכל תקין !

 

תאמין לי שזו לא הגולף 1.6 הראשונה שאני נוסע

 

אם זה היה הונדה גיר רגיל או קורולה גיר רגיל אולי היית צודק

 

אבל במנוע 1600 חסר כוחות סוס (105) זה ככה!

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם

טוב ה"הבעיה" נפתרה, פשוט לא הסתכלתי נכון על המד סל"ד במהירות הנכונה. על 90 קמ"ש אני ב 2375 סל"ד, על 110 קמ"ש אני בערך על 2900 סל"ד, שזה מסתדר מצויין.

יום טוב !

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
טוב ה"הבעיה" נפתרה, פשוט לא הסתכלתי נכון על המד סל"ד במהירות הנכונה. על 90 קמ"ש אני ב 2375 סל"ד, על 110 קמ"ש אני בערך על 2900 סל"ד, שזה מסתדר מצויין.

יום טוב !

מזה זאת אומרת???

תוך כדי נסיעה הסתכלת על המד מהירות ואז כשעצרת הסתכלת על מד הסל"ד אולי? :shock: :shock: :shock: :shock:

פורסם

כן ברור ! עצרתי בצד וראיתי מה המד מראה, ואז עשיתי רוורס בכביש המהיר כדי להיות בטוח !!!!!!

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
טוב ה"הבעיה" נפתרה, פשוט לא הסתכלתי נכון על המד סל"ד במהירות הנכונה. על 90 קמ"ש אני ב 2375 סל"ד, על 110 קמ"ש אני בערך על 2900 סל"ד, שזה מסתדר מצויין.

יום טוב !

בעקבות קריאת הת'רד הזה גם אותי עניין לבדוק. אצלי באסטרה GSI זה בדיוק כמו אצך. :-)

פורסם
שהוא מתלונן שאצלו הסל"ד גבוהה, שיסע בפיג'ו ויראה שהמצב שלו סביר מאוד.

הוא לא התלונן על סל"ד גבוה, הוא התלונן על חוסר ליניאריות. משהו שהיה נראה לו לא הגיוני ברגע הראשוני שהוא בדק.

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...