Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

הפעם אני בצד השואל.

בשל אילוצים שנכפו עלינו, אנחנו צריכים לרכוש עוד רכב.

ככתוב בכותרת, בטיחותי, גדול, לא אמריקאי, עד 10K.

לדרישות אלו נוסיף: מזגן חובה, הגה כח חובה.

תיבה ידנית או אוטומטית - ממש לא משנה.

אין כאן חיפוש של הנאה מנהיגה, רגוש או שמירת ערך.

הערך החשוב ביותר הוא בטיחות (במחיר שאני מדבר, ברור לי שמדובר על בטיחות פאסיבית בלבד, אבל גם זה משהו).

בונוס נוסף שיתקבל בברכה - הצורך להימנע מ-2 טסטים לשנה (ז"א, רכב מעל שנת 1987 לפחות).

תיצרוכת דלק, גם היא לא מעניינת כרגע.

 

הבחירה הטבעית היא וולבו. קצת גבולי למצוא אחת מעל 1987 במחיר הזה, אבל בכל זאת.

מהכרות ארוכת שנים עם הוולבו, אני יכול לומר כמה דברים בבטחה:

האמינות טובה מאוד.

עלויות האחזקה הגיוניות.

 

עכשיו, אני שואל אתכם, האם יש עוד מועמדות העונות על קריטריונים אלו?

 

יש כמה שאני חשבתי עליהן, אבל אין לי שום ניסיון עימן:

פורד סיירה - האם היא בכלל נכנסת להגדרות שלי ?

סיטרואן BX 1.9 (בהרבה פחות מחצי מהמחיר שציינתי, ללא כל כוונה למכור בעתיד)?

פיג'ו 505? מה אתם יודעים עליה בכלל?

משהו אחר שלא חשבתי עליו?

אודה לעזרתכם.

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישנם מספר מועמדות, כיאה לשנות ה 80, הרכבים האלה טובים:

 

פורד סקורפיו.

פיגו 505.

אופל אסקונה.

אוודי 100.

 

 

לי היה ניסיון עם הסיירה\אסקונה\סקורפיו...ואני יכול רק לשבח.

פורסם

אין לך הרבה ברירות,כל הדרכים מובילות לוולבו 240.

עם קצת סבלנות ומזל אולי תמצא GLE משנת 87' מוזרקת.

בכל מקרה משנת 85' והילך הגיעו ה 240 עם גיר 4 הילוכים,הגה כח ומנוע משופר(K)וחסכוני יותר.

מבין האופציות שהוצעו,הוולבו(כנראה)הבטוחה ביותר,האמינה ביותר והזולה ביותר לתחזוקה,ובנוסף איכות הייצור יוצאת הדופן שלה גורמת לרוב למראה רענן יחסית לפז"מ שעבר עליהן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שים לב שאם תגדיל מעט את הסכום, תוכל לרכוש 940 ממודל 92-93 , אבל צפה ככל הנראה לבעיות אלקטרוניקה שבאות עם השנים.

 

240 קנית, לא טעית. :D

 

וברצינות, יכול רק לשבח, ועל כך תודיע החתימה שלי. :)

 

חן, להשיג GLE 87' מוזרקת קשה מאוד, הרבה 240 סובלות כיום מהתעללות ואי טיפול בזמן, אך רובן ככולן מראות אמינות פנומנילית שלא תאמן.

 

בכל מקרה, אם לא מצאת את המוזרק, מומלץ כמו שאמר חן לרכוש אחת מעל מודל 85', שכן היא עברה מקצה שיפורים שונים, שכלל שינויים במערכות הטכניות ברכב, כמו גם שינויים חיצוניים.

 

בכל מקרה, אם עוד נשארה לה בחוץ דגם DL מקורי, אל תגע, מנוע 1.8L חלשלוש. לך על מנוע 2000 סמ"ק מדגם GL (אולי גם GLE, יש כאלו עם מנוע 2000 ו2300).

 

בהצלחה בחיפושים, ותזכור לא להרתע מק"מ "גבוה", יש הרבה 240 שעברו יותר 350K ק"מ, ונוסעות כמו חלום.

פורסם

ככל הנראה זו תהיה וולבו ( אגב העשרית במשפחה), כמו שאמרתי, מכיר את הרכב.

אבל אני חוזר ומחדד את שאלתי, האם יש רכב אחר שאני מפספס בקטגוריה?

האם ה-505 והסיירה בכלל ב"ליגה" של הוולבו?

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

האם ה-505 והסיירה בכלל ב"ליגה" של הוולבו?

כחדשות בהחלט כן.

הן הסיירה והן ה 505 לא עמדו בשיני הזמן כמו הוולבו 240,ורובן המכריע התפרק למוות,מה גם שהאחזקה השוטפת תהייה יקרה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כחדשות בהחלט כן.

הן הסיירה והן ה 505 לא עמדו בשיני הזמן כמו הוולבו 240,ורובן המכריע התפרק למוות,מה גם שהאחזקה השוטפת תהייה יקרה יותר.

זו התשובה שחיפשתי, תודה.

נסבך קצת את השאלה, במידה והתקציב נמתח לכיוון 15K או אפילו 18K, האם גם אז הבחירה נשארת וולבו 240 / 740 / 940?

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

240 האופציה הכי טובה שלך :x רק שאבא שלי לא יקנה לי כזאת זה הכוונה שלו וולבו ישנה :x ילד בן 17 יוצא עם וולבו זה קצת פאדיחות אבל יותר טוב מכלום :x אני מעדיף ת106 אבל ההורים רוצים בטיחות

פורסם

240 או 740 שנת 90' והילך.

ל 740 בשנים הראשונות היתה איכות ייצור נמוכה יחסית,מה שגרם להן להראות מרופטות למדי לאחר מספר שנים.

בשנת 90' שופרה איכות הייצור והגימור בצורה משמעותית.

940 תיכנס בקושי לתקציב,וגם זה רק למכונית עייפה למדי.

ב 10K תוכל למצוא 240 טובה,ועוד 1-2K ליישור קו מסיבי,ויש לך מכונית בטוחה,אמינה וזולה לתחזוקה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בטיחותי גדול וזול , באמת רק וולבו , אין ספק

אני רק מנסה להבין את ההיגיון בלקנות רכב בגרושים ולשלם הון תועפות על דלק ותחזוקה יקרה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
240 האופציה הכי טובה שלך :x רק שאבא שלי לא יקנה לי כזאת זה הכוונה שלו וולבו ישנה :x ילד בן 17 יוצא עם וולבו זה קצת פאדיחות אבל יותר טוב מכלום :x אני מעדיף ת106 אבל ההורים רוצים בטיחות
חביבי, לידיעתך, ה-240 הייתה בזמנו רכב שרים. ראשי ממשלה ושרים רבים בארץ נסעו בהן.

 

אתה צריך להתגאות ברכב כזה. אמנם באיחור של מס' שנים, אבל ממש לא בושה.

 

שים לב גם לתא המטען הענק, אולי תנצל אותו למערכת סטריאו מכובדת. ;)

 

**עריכה**

 

איציק, תחזוקה ממש לא יקרה.

 

יש חלפים (לא בשפע, אבל יש), לא יקרים, אמינה מאוד, בטוח מאוד , טיפולים זולים - שלא כמו הדעה הרווחת שחושבת שהטיפולים יקרים, ממש לא!

פורסם
זו התשובה שחיפשתי, תודה.

נסבך קצת את השאלה, במידה והתקציב נמתח לכיוון 15K או אפילו 18K, האם גם אז הבחירה נשארת וולבו 240 / 740 / 940?

הוולוו מצויינת אך גם:

אודי 80 GL 2.0 ליטר שנתון 92-3 תיכנס בתקציב של 18.

אופל אסטרה 2.0 ליטר שנת 94-5.

מצובישי גלנט 2.0 ליטר שנת 93.

 

שיקל שלך.

פורסם
240 האופציה הכי טובה שלך :x רק שאבא שלי לא יקנה לי כזאת זה הכוונה שלו וולבו ישנה :x ילד בן 17 יוצא עם וולבו זה קצת פאדיחות אבל יותר טוב מכלום :x אני מעדיף ת106 אבל ההורים רוצים בטיחות
תודה לך על הרצון לעזור אבל אני חושב שעדיף שתכנס לכאן וקרא את סעיפים 12 ו 15 בבקשה.

 

240 או 740 שנת 90' והילך.

ל 740 בשנים הראשונות היתה איכות ייצור נמוכה יחסית,מה שגרם להן להראות מרופטות למדי לאחר מספר שנים.

בשנת 90' שופרה איכות הייצור והגימור בצורה משמעותית.

940 תיכנס בקושי לתקציב,וגם זה רק למכונית עייפה למדי.

ב 10K תוכל למצוא 240 טובה,ועוד 1-2K ליישור קו מסיבי,ויש לך מכונית בטוחה,אמינה וזולה לתחזוקה.

מעיון חפוז בלוחות אני רואה גם 940 בתקציב, במידה ואני מוצא אחת טובה, האם היא הבחירה הנכונה?

האם ה-240 וה-740 נמכרו במקביל? אם כן, מי עדיפה?

מה השנתון האחרון של ה-240?

ושוב האם בתקציב המורחב יותר שהצגתי, יש מועמדות נוספות?

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?

×
×
  • תוכן חדש...