Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצוע הרישום:

(1)מרכיבים על הרכב את המידות החדשות.

(2)מבררים באילו מכוני רישוי קיים: א)AutoData, ב)פירסומי מת"ח והאם הם מבצעים רישום שינוי(לא כל המכונים מורשים לכך).

(3)ניגשים עם הרכב למכון, ניגשים לבוחנים, מציגים רישיון-רכב בתוקף ומבקשים לבצע רישום שינוי.

(4)הבוחן אמור לגשת לרכב, לזהותו ולוודא שמידת הצמיגים נכונה ע"פ הפירסומים.

(5)ניגשים למשרד להנפקת טופס אישור רישום בעד תשלום(המחיר אמור להיות 15 ש"ח).

(6)נוסעים לשלום.

(7)מוודאים שברישיון הרכב החדש שקיבלתם(לקראת הטסט הבא) הפרטים החדשים מופיעים בו.

(8)אם הפרטים אינם מופיעים, מחפשים את תאריך הדפסת הרישיון(צד שמ' למעלה), אם הוא מאוחר יותר מתאריך ביצוע השינוי(יותר מ-48 שעות), יש לגשת את המכון בחזרה לשם חידוש הרישום והזנתו מחדש(הרישום לא נקלט).

(9)נסיעה טובה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

טיפ נוסף - באם הרכב נרכש פחות משנה ממועד השינוי (זה אומר שהרשיון לא על שמך עדיין אלא בידך רשיון על שם המוכר וטופס העברת בעלות) יש להגיש טופס העברת בעלות בצמוד לרישיון אחרת עמית ירשום את האישור על הבעלים הקודמים ואתם תגלו את זה בבית ותרגישו כמו מפגרים ותסתכלו על זה שבמקום גורל רשום על האישור פיליפ....

 

אוקי נסחפתי עם קצת סיפור קטן על עצמי :)

פורסם
KOMPY... עפ"י AUTODATA 2004

על ניסאן אלמרה פרפקט 1.8 2003, אפשר להלביש

195/60/15 ו 195/55/16 וזה מלבד המידה הסטנדרטית שהיא 185/65/15

 

האם אתה יודע על מידות אחרות שמאושרות לאלמרה?

תודה

יתכן ואתה טועה בקישור ל-AutoData...

אתה אמור להסתכל על ה"אלמרה-טינו"(V10) ולא על ה"אלמרה"(N16).

דגם ה-1.8 מופיע רק ב"טינו" כשדגם המנוע הינו - OG18DE.

במידה והפרטים הללו נכונים, אזי המידות החליפיות הינן:

(1)195/65R15-91H, חישוק - 6X15.

(2)205/55R15-91V, חישוק - 6.5X16.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יתכן ואתה טועה בקישור ל-AutoData...

אתה אמור להסתכל על ה"אלמרה-טינו"(V10) ולא על ה"אלמרה"(N16).

דגם ה-1.8 מופיע רק ב"טינו" כשדגם המנוע הינו - OG18DE.

במידה והפרטים הללו נכונים, אזי המידות החליפיות הינן:

(1)195/65R15-91H, חישוק - 6X15.

(2)205/55R15-91V, חישוק - 6.5X16.

 

עמית

אתה בטוח שצריך להסתכל על הטינו? אני לא מצאתי את האלמרה 1.8 2003 אז הלכתי שנה אחת אחורה - אותו דגם רק שנת 2002, והיה מוזכר שם רק 195/60/15 ו - 195/55/16

אם מאושר לדגם שלי 205/55/15 אז זה מצויין.....יותר אופציות לצמיגים טובים :-)

פורסם
אתה בטוח שצריך להסתכל על הטינו? אני לא מצאתי את האלמרה 1.8 2003 אז הלכתי שנה אחת אחורה - אותו דגם רק שנת 2002, והיה מוזכר שם רק 195/60/15 ו - 195/55/16

אם מאושר לדגם שלי 205/55/15 אז זה מצויין.....יותר אופציות לצמיגים טובים :-)

תשווה מול רישיון הרכב את שאר הפרטים:

דגם רכב - V10 מול N16

דגם מנוע - OG18DE

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם!!!

 

שאלה קטנה גם לי:

 

לאיזה מידות חוקיות אפשר להגדיל מידת צמיגים של פיאסטה דור שני 84-89?

 

 

תודה מראש לעונים,

לירון

 

נערך למידת צמיגים*

פורסם

פיאסטה:

(1)155/70R13(פופולארי ביותר) - חישוק 4.5X13

(2)165/65R13(מידה נורמלית) - חישוק 5X13

(3)185/60R13(מידה לא שפויה) - חישוק 6X13

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, כשהייתי בטסט ביקשתי לעיין בספר כדי להיות בטוח (אין עדיין את התוכנה במכון הדרום)

הצמיגים שהיו על האסקורט 155.80.13 מאושרים אבל יבשים ושמתי לב שלשום כשעשיתי סיבוב חד עם הרכב (פרסה) שהצמיג נוגע במרכב.

אתמול היה גשום מאוד ובכל זאת טיילתי ברחוב וחיפשתי אופציות מעניינות על מכוניות ושמתי לב שבסוויפט ופונטו 55 יש 155.70.13, היום קניתי חמישייה ולאחר בדיקה הגענו למסקנה שהגלגל כרגע באותו קוטר כמו ה12 המקורי 550-12.

אז יש לי 5 צמיגים חדשים על 5 ג'אנטים שעברו יישור קל ואיזון ואפילו שוייפו ונצבעו מבפנים נגד חלודה, הרכב נראה לי גבוה יותר למרות שהוא כרגע יותר נמוך (אבל זאת סיבה מצויינת לבולמים וקפיצים חדשים).

לסיכומו של עניין אז שתדע שבכל הקדיחה הזאת בסה"כ רציתי להגיד תודה בשנית.

haters will hate

פורסם
יש אפשרות שאני יכול לקחת ג'אנט 17" מפירוק של פולסוואגן פאסאט 2001 ולשים אותו בגולף שנת 94?
לא, לא קיימת אפשרות חוקית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אשמח לדעת את המידה המקסימלית לפולקסוואגן פאסאט שנת 1997 1.8 TURBO ?

 

תודה!.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
עמית,מה איתי?

מחכה לתשובה בנוגע לקורטינה...

תודה מראש,

לירון

קורטינה: לא רציתי לפרסם מאחר ושכחתי להבא את מידות החישוקים, אך מאחר ואתה לוחץ(חסר סבלנות)

(1)165R13

(2)175R13

(3)185/70R13

אשמח לדעת את המידה המקסימלית לפולקסוואגן פאסאט שנת 1997 1.8 TURBO ?
205/55R16 - חישוק 7X16

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

החל מ - 01/01/2006 ובהתאם לתקנות החדשות של משרד התחבורה, כל בעל רכב המשנה את גודל הצמיגים , ללא אישור משרד התחבורה, יורד מהכביש. לידיעתכם. בנוסף, גם בעקבות תקנה חדשה, באם הלכתם לפנצ'ר מכר, התייעצתם בהחלפת צמיג רגיל ו/או ביקשתם לתקן צמיג משופשף, עליו על פי תקנה/חוק לרשום את מס' הרכב שלכם ולהעביר למשרד התחבורה, במידה והוא לא יעשה כן, יוטלו עליו קנסות עד כדי סגירת עסקיו.

 

תקנות אלו באות על מנת לסייע במניעת תאונות הדרכים.

את המידע הנ"ל קיבלתי מחבר טוב שלי העובד במשרד התחבורה.

קאדילק לימוזין

פולסוואגן פאסאט 2003 טיפטרוניק

פיג'ו 205 GTI 1992 יחיד במינו בארץ

פולריס ריינג'ר 2005

×
×
  • תוכן חדש...