Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שזה פורום רכב כללי, אני רואה לנכון לכתוב פה.

 

החלטתי לעשות רשיון לאופנוע עד 500 סמ"ק ואני מעוניין לקבל קצת פרטים.

התקשרתי למורה לנהיגה אבל הוא נתן לי תשובות מאוד שטחיות.

בכל אופן, המטרה של הרשיון היא לעבוד בשליחויות.

הבנתי שבגלל שיש לי רשיון נהיגה למכונית אז אני פטור מתאוריה.

 

בנוסף, רציתי לדעת :

איך שיעורי הנהיגה מתנהלים ?

על איזה אופנוע עדיף ללמוד ?

איך אני בוחר את מורה הנהיגה שלי ?

ומה המחיר הממוצע לשיעור ?

יש עוד משהו שכדאי לי לדעת ?

 

מצטער על מספר השאלות הרב אבל אני מתכנן להתחיל ללמוד בקרוב מאוד וחשוב לי להיות שלם עם זה.

 

תודה לעונים.

פורסם

השיעורי נהיגה הם 40 דק' שחצי מהזמן אתה מתאמן במגרש על שמיניות וכו' לשלוט באופנוע והחצי השני זה בכביש.. אתה נוסע אחרי המורה בדר"כ עם עוד כמה תלמידים

 

האופנוע שהכי טוב ללמוד עליו זה dr350 מה שיש לרוב המורים.. הוא קל ולא חזק מידי

 

המחיר לשיעור זה בין 50 ל 80

בקלות אתה יכול למצוא מורה טוב ב 60 לשיעור

ו... זהו

פורסם
בשביל מה אתה צריך רשיון ל500 סמ"ק בשביל לעבוד בשליחויות?

תכנס ל

www.fullgaz.co.il

אם הוא כבר מוציא רישיון לאופנוע אז למה לא 500?

וחוץ מזה שיש הרבה מקומות שמשתמשים בקטנועים יותר רציניים

פורסם

כמו שרז אמר, אם כבר אני עושה רשיון לאופנוע אז למה לא ל-500

זה הבדל של בערך 10 שקל לשיעור וזה יכול לשמש אותי (אולי) בעתיד.

הבעיה שאני לא מצליח למצוא מורים לנהיגה כל אופנוע בראשל"צ

בדפי זהב באינטרנט כל מורי הנהיגה (גם למכונית וגם לאופנוע) נמצאים תחת אותה קטגוריה.

 

המורה שדיברתי איתו דיבר איתי על 75 ¤ לשיעור ואופנוע GS. מה אתם אומרים עליו (על האופנוע) ?

 

http://www.fullgaz.co.il/new-rider.php בפעם הבאה תבצע חיפוש כי תחלס כבר נמעס כל איזה חודש לענות על אותה השאלה.

הייתי פה, עזר אבל חסרים לי פרטים שאותם שאלתי פה קודם..

כמו אופנוע, מורה, השיעורים . . .אלה דברים שלא התייחסו אליהם בכתבות באתר שהבאת

ולא הבנתי מה הקשר "כרטיס תלמיד" בכתבה הזאת.

פורסם
אם הוא כבר מוציא רישיון לאופנוע אז למה לא 500?

וחוץ מזה שיש הרבה מקומות שמשתמשים בקטנועים יותר רציניים

כי אם יש לו רשיון לרכב הוא יכול להוציא רשיון ל50 סמ"ק ורק לעבור מבחן שליטה
פורסם

אין לי מושג מאיפה הוא, בית ספר נועם.

בכל אופן, אני צריך קצת עזרה למצוא מורה באיזור ראשון

שיהיה זול, טוב ועם DR (יש חיה כזאת ?)

פורסם

1)אתה בא שיעור ראשון בטח הוא יסיע אותך למגרש ויתן לך לתרגל שם על קטנוע

קצת יציבות, שיעור שני בטח אתה כבר תיסע למגרש בעצמך...

שיעור שלישי אולי תעלה על האופנוע

בקיצור כל שיעור זה לנסוע קצת בעיר והרבה במגרש

אצלי היה גם שיעור כביש מהיר ושיעור עצירות חירום

2)אם אתה רוצה ששיעורי האופנוע שלך יהיו בגדר חוויה אני ממליץ לך ללכת למורה שיש לו

GS(500( אני למדתי על אחד כזה ונהנתי מכל רגע. סוף סוף אתה מרגיש מה זה לתת גז ולזוז

למרות שהחיסרון של האופנוע שקצת קשה איתו בשמיניות ועם שאר האופנועים קל.

אם אתה סתם כזה רוצה להעביר את זה לך למורה הכי זול.

3)לפי סעיף שתיים בוחרים גם מורה

4)כל עיר זה מחירים שונים, תרים טלפונים ותעשה "סקר"

 

מה שכן אני ממליץ לך לקחת מורה קצת "משוגע"

זה יעשה לך רק טוב

(מורה משוגע זה אומר מהירויות גבוהות...,עקיפות במהירות גבוהה,"רדיפה אחרי המורה".)

פורסם

א. פולגז הוא פורום אופנועים, ת]נה לשם (אני אל בועט אותך מפה, אני חבר פולגז ושם יתנו לך יותר תשובות)

 

ב. מאיפה אתה?

 

ג. בין 50 ל80 לשיעור הוא המחיר של שיעור בן 40 דקות שחלקו במגרש וחלקו בחוץ.

 

ד. אל אל אל אל תלמד על GS.

כן כן כן כן כן תלמד על DR.

למה?

הGS הוא אופנוע כביש בעל זוית היגוי קטנה משל הDR (אופנוע שטח), הוא קשה יותר לשליטה ומצריך יותר שיעורים כדי לשלוט בטכניקה של שמיניות וכל השאר איתו.

נקודה.

גילוי נאות: הכותב הוא חחחולה אופנועים :)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

כמו שאמרתי קודם, אני מראשון

ובכיף הייתי רושם ב"פולגז", אבל יש לי בעיה עם ההרשמה, עברו כבר כמה שעות ולא קיבלתי שום אימייל לאישור, שלחתי הודעה פרטית למנהל וגם הוא לא חוזר אלי, אז אין לי יותר מידי ברירות.

 

קראתי קצת בפולגז וראיתי הרבה דברים שלא ידעתי עליהם קודם

א. מה ההבדל בין אוטומט לרגיל באופנוע ואיך זה ישפיע על הטסט והרשיון ?

ב. קבלנות. שווה ? לא שווה ? מה זה בכלל ובמה זה שונה ?

ג. איזה מורה עדיף ? כזה שזורק את המפתחות וזורק אותך לכרישים או כזה שאיתך לאורך כל הדרך ?

ד. הבנתי שבגלל שיש לי כבר רשיון למכונית, אני צריך להוציא שוב טופס ירוק ולעשות בדיקת עיינים וללכת עם זה למשרד הרישוי כדי לקבל פטור מתאוריה. הבנתי נכון ?

פורסם
כמו שאמרתי קודם, אני מראשון

ובכיף הייתי רושם ב"פולגז", אבל יש לי בעיה עם ההרשמה, עברו כבר כמה שעות ולא קיבלתי שום אימייל לאישור, שלחתי הודעה פרטית למנהל וגם הוא לא חוזר אלי, אז אין לי יותר מידי ברירות.

 

קראתי קצת בפולגז וראיתי הרבה דברים שלא ידעתי עליהם קודם

א. מה ההבדל בין אוטומט לרגיל באופנוע ואיך זה ישפיע על הטסט והרשיון ?

ב. קבלנות. שווה ? לא שווה ? מה זה בכלל ובמה זה שונה ?

ג. איזה מורה עדיף ? כזה שזורק את המפתחות וזורק אותך לכרישים או כזה שאיתך לאורך כל הדרך ?

ד. הבנתי שבגלל שיש לי כבר רשיון למכונית, אני צריך להוציא שוב טופס ירוק ולעשות בדיקת עיינים וללכת עם זה למשרד הרישוי כדי לקבל פטור מתאוריה. הבנתי נכון ?

אם אתה רוצה לנסוע עד חולון יש לי מורה מ-ע-ו-ל-ה בשבילך, שהוא אופנוען בעצמו (חשוב מאוד).

 

א. ההבדל? לאחד יש גיר ידני ולשני לא. כמו ברכב - עשית על אוטומט - אתה רוכב רק לע אוטומט.

ב. לא שווה. למה? תסמוך עלי פשוט. לא שווה.

ג. תנחש...

ד. הבנת נכון.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...