Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם..

תאכלס אני מחפש SPL אני אוהב שהמוזיקה ניכנסת לי לתוך הגלים במוח..:-)

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין תיבה אטומה ופתוחה?

תודה רבה

שבת שלום שיהיה לכם

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובה המהירה

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

דרך אגב

מה עדיף?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם
דרך אגב

מה עדיף?

זה שאלה של טעם,ומה אתה אוהב..

אם אתה אוהב SPL כמו שרשמת אתה בטח תאהב תיבה פתוחה עם פורט..

פורסם

ועכשיו אחרי הפירוט למעלה טיפה יותר דיוק.

תיבה אטומה. - היא תיבה שאין כניסה או יציאת אוויר מתוך התיבה, וזה אומר שהחלל שבתוך התיבה הוא החלל היחיד שהסאב מתיחס אליו. תיבה אטומה לרוב! מדוייקת יותר, והוא טיפה פחות חזקה. התיבה פתוחה.

 

תיבה פתוחה- תיבה שיש לה יציאה וכניסת אוויר. וזה אומר שהסאב יכול להזיז יותר אוויר, ולכן תיבה פתוחה לרוב יותר חזקה. אבל הסאב פחות מדוייק.

יש מספר סוגי תיבות פתוחות. הנפוצה ביותר היא התיבה עם הפיר העגול.

ויש גם את התיבה עם הפיר השטוח. שהיא איכותית יותר וטובה יותר. ועוד.

 

בכללי, אפשר להתאים את רוב התיבות לרוב הסאבים. אבל צריך נתונים של הסאב כדי לבצע את ההתאמה בצורה טובה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מבין ענין גבר..תודה רבה לך..

ועוד שאלה קטנה..

במקום שאני מתקין תמערכת ..

הם מתקינים לי אותה עם תיבה?

או שאני צריך לבחור או איך זה הולך?

צריך להוסיף מחיר?

ואני מחליט עם זה אטומה או פתוחה?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

תלוי מה אתה קונה. ואיפה, יש סאבים שמגיעים עם תיבה מקורית. חלק פתוחה וחלק אטומה.

ויש מקומות שאתה קונה תיבה בנפרד. או מוסיף כסף לתיבה אחרת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני מציע לך לחפש פיוניר פנינה לי יש את הסאב הנ"ל ,הסאב חזק וגם מדויק.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

סאב חזק יחסית אבל הרבה יותר איכותי מהאחים החדשים שלו. זה נכון. אבל הוא יחסית נדיר, ולרוב אפשר למצוא רק משומש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חשוב גם להיסתכל על המלצות יצרן. בפיונירים לדוגמא (305/6C) ההמלצה היא לתיבה 43 ליטר אטומה, שבתיבה הספציפית הזו הסאבים נשמעים במיטבם.

פורסם

אם אתה יכול תיקח את הקומפ וי אר של קיקר הרבה יותר מדויק הפיוניר חרא של סאב עושה רעש אבל לא מדויק בגרוש....

לדעתי ובלי לפגוע באף אחד פיוניר חברה בררה שרק אנשים שלא מבינים מתלהבים ממנה...

פורסם

ואתה לא מתלהב. נכון. OK אז אני בררה. ואתה לא מבין גדול.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מה אתה מדבר..

פיוניר אחת החברותתתתת!!!

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?


×
×
  • תוכן חדש...