Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז ככה.

גיליתי לאחר ניסיונות נואשים, שהרמקולים האחוריים שלי הם עגולים בגודל 6.5 אינץ'.

אני לא יודע מה לעשות עכשיו האם לקנות רמקולים אחוריים בגודל הנ"ל או לקנות 6X9 ולסדר איזה קומבינה(חיתוך וכל זה) שזה כאמור יעלה לי גם עוד כסף.

אני מעוניין להביא בעתיד גם מגבר לרמקולים האחוריים...

מה אתם אומרים כדאי לי לעשות??

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

לדעתי,

עזוב...

תחכה למגבר... ותביא איתו סאב!...

 

היום הסאב של פיוניר עולה כמו כל 6*9...

 

 

בהצלחה!

 

אגב, איזה אוטו ?

פורסם
לדעתי,

עזוב...

תחכה למגבר... ותביא איתו סאב!...

 

היום הסאב של פיוניר עולה כמו כל 6*9...

 

 

בהצלחה!

 

אגב, איזה אוטו ?

מה לעזוב, יש לי עכשיו באוטו רמקולים אחוריים 15 וואט !!!! של טויוטה או פוג'יטסו משהו כזה..

(האוטו הוא טויוטה קורולה שנת 95)

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

כמובן שתשאיר את ה6.5!!!

רמקולים 6*9 ידועים בסאונד קלוקל בגלל שהממברנה לוקה בחסר בחילוק בכוח בגלל הצורה האובלית. בורכת.

×
×
  • תוכן חדש...