Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוגמא, לגולף 1.8 99 אוט'

תוספת של 3550 ש"ח על מחיר הביטוח רגיל, פי 2 מהמחיר לנהג שמעל גיל 24.

 

לפני מספר שנים התוספת היתה קטנה הרבה יותר 500-600 ש"ח כנראה שחברות הביטוח החליטו לשים קץ לנהגים צעירים...אלו שמתחת לגיל 24.

I don't drive fast, I fly low

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה שחברות הביטוח החליטו לשים קץ לנהגים צעירים...אלו שמתחת לגיל 24.

And beautiful the previous hour

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה ביגלל שהנהגים הצעירים נוסעים בצורה שרירותית זה אחר זה ואולי בדרך אחד מהם צדיק.

 

ליפני כמה ימים לקחתי טרמפ עם נהג חדש, צעיר ברכב חברה של אבא שלו,

משחק בנשק זה יותר אחריות מהצורה בה הוא נהג.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הבעיה היא שהמחירים הגבוהים דופקים את אלה שלא רוצים לעשות פוזות אם הסיוויק רשע שלהם כיאלו הם מינימום מיכאל שומכר...



בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

לצערי כמעורב בצורה עקיפה בתחום הביטוח, יש הצדקה מלאה לפרמיות הגבוהות אשר נלקחות לנהגים צעירים !!

לא נעים לשמוע אני יודע, אבל כל חברה יודעת שתאונה בה מעורב נהג צעיר מסתכמת אן באובדן מלא של הרכב ,או בנזק קשה ויקר לתיקון לחברה.

מעבר לזאת, נזקי הגוף קשים ויקרים מאוד !!

 

אילו הם עובדות שלצערי בכל יום א מוכחות מחדש !!

פורסם

המחירים לנהג חדש תמיד היו גבוהים יותר אך לא פי 2!!!

 

כמדומני פעם היתה חלוקה בין נהג חדש לנהג צעיר, נהג חדש, שנתיים מהוצאת הרשיון ונהג צעיר עד גיל 24 והיה הבדל במחיר.

היום כל טווח הגילאים בין 17-24 נמצאים באותה קבוצת סיכוי, לדעתי זה לא הוגן, לא ניתן להשוות בין ילד שרק אתמול הוציא רשיון לבין נהג בן 22-23 עם 5 או 6 שנים נסיון על הכביש!!! שימו לב להבדל!

הכללה כזו גורמת ללא מעט הורים לשלול את הזכות לנהיגה בגלל העול הכספי שכרוך בכך, כתוצאה ישירה מכך נהגים צעירים נוהגים פחות, צוברים פחות נסיון.

במקרים אחרים פשוט מעדיפים לקנות להם רכב זול שלא צריך לעשות עליו ביטוח מקיף ובכך מסכנים עוד יותר את הצעירים, כיוון שמכוניות זולות בטוחות פחות פסיבית ואקטיבית.

I don't drive fast, I fly low

פורסם
המחירים לנהג חדש תמיד היו גבוהים יותר אך לא פי 2!!!

 

כמדומני פעם היתה חלוקה בין נהג חדש לנהג צעיר, נהג חדש, שנתיים מהוצאת הרשיון ונהג צעיר עד גיל 24 והיה הבדל במחיר.

היום כל טווח הגילאים בין 17-24 נמצאים באותה קבוצת סיכוי, לדעתי זה לא הוגן, לא ניתן להשוות בין ילד שרק אתמול הוציא רשיון לבין נהג בן 22-23 עם 5 או 6 שנים נסיון על הכביש!!! שימו לב להבדל!

הכללה כזו גורמת ללא מעט הורים לשלול את הזכות לנהיגה בגלל העול הכספי שכרוך בכך, כתוצאה ישירה מכך נהגים צעירים נוהגים פחות, צוברים פחות נסיון.

במקרים אחרים פשוט מעדיפים לקנות להם רכב זול שלא צריך לעשות עליו ביטוח מקיף ובכך מסכנים עוד יותר את הצעירים, כיוון שמכוניות זולות בטוחות פחות פסיבית ואקטיבית.

לא מדויק. סוכנות הביטוח שלי גובה מחיר זהה לנהג בן 21 או בן 24

zx וולקן

פורסם

שיחנקו כל סוכנויות הביטוח. אני אעשה רק ביטוח צד ג' (שזה בערך תוספת לנהג חדש של משהו כמו מקסימום 500 ש"ח) ושיחפשו על מי לעשות קופה לא אצלי.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

כל מה שאתם אומרים לזכות חברות הביטוח נכון, הכל, ונכון שיפה שעה אחת קודם,

 

אבל דבר אחד אני בטוח.

 

המחיר לא נובע מתוך סטטיסטיקות, ולא מתוך נעליים.

 

המחיר נובע מהחזירות הישראלית בכל דבר אפשרי!

פורסם

שלום לכולם.

בתור נהג חדש אני יכול להבין "לליבם" של חברות הביטוח, כי באמת הרבה נהגים צעירים משתוללים.

אבל במקום לחנך את הנהגים הצעירים לוקחים כסף (שזה אגב מאד מפתיע בארץ).

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

זה שלוקחים מחירים מופרזים זה באמת לא במקום!

צריך לעשות חלוקה של נהג חדש ונהג צעיר! יש הבדל בין השניים הבדל מאד משמעותי.

שנתיים על הכביש זה אולי לא הרבה (לא הרבה בכלל) אבל זה הרבה הרבה יותר מ28 שיעורי "נהיגה" (שיעורי "לעבור טסט" זה שם טוב יותר).

 

ובד"כ נהגים צעירים קצת יותר רגועים פשוט בגלל שאם הם היו נוהגים בפרעות שנתיים ולא נקלעו לאיזו תאונה היה להם מזל גדול ואולי הם חכמים יותר להבין זאת. או שהם נהגו שנתיים בפרעות וכן נקלעו לתאונה (לאו דווקא גדולה)...

 

בקיצור לדעתי צריך לעשות חלוקה של נהג צעיר נהג חדש...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003


×
×
  • תוכן חדש...