Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באותה מידה שישנם אנשים שלא עושים כלל מקיף אלא רק צד ג', כי הם סומכים על עצמם שהתאונה לא תהיה באשמתם, שים לב, באשמתם, הרי אם זה לא אשמתם האחריות היא על הרכב השני.

וישנם פה אנשים שטוענים שהם נוהגים בסדר ושהם נפגעים בגלל מופרעים אחרים, הנהג אמור לקבוע את זה בינו לבין עצמו, ואני לא מצפה מאנשים לחזות מראש אבל אם מישהו יודע שיש לו השתתפות עצמית גבוהה הוא יזהר יותר ומזה כולנו נרוויח וגם הוא, אז למה בכל זאת לעשות ביטוח כזה ולא רק צד ג'?? כדי שיהיה כיסוי לגניבה ובכל זאת כיסוי לטוטל לוס כי עדיין עדיף לשלם 5-10K ולא 50-100K במידה שהורסים רכב או שהוא נגנב.

 

תכלס זה לא כלכך קשה לנהוג בצורה כזאת שב-99% תאונה שחס וחלילה קרתה לא קרתה באשמתך ואם כן, תהיה בריא ושלם (תרתי משמע).

 

ינון.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי, אז נשאלת השאלה למה הנהגים מקוטלגים לפי קבוצת גיל? בואו נעשה סטטיסטיקה ונגלה שכל מי שבלונדיני הסיכוי שלו להיות בתאונה בוא פי 20 גדול מזה ששערו ג'ינג'י. ממתי גיל הנהג והוותק מהווים קריטריון כמוסכמה כללית ?!

אין ספק שככל שאדם נמצא יותר על הכביש יש לו יותר ניסיון ובסופו של דבר הוא נוהג יותר טוב. אבל הבעיה פה היא לא באיכות הנהיגה, אלא בחבר'ה שמשתוללים על הכביש ועושים תאונות. בגללם אני סובל ממחיר פרמיה מטורף !

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....


×
×
  • תוכן חדש...