Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משלם 5 וחצי אלף מקיף - נהג חדש

 

לגולף GTI שנת 2001

 

כולל ביטוח על הג'אנטים ועל המערכת..

 

ככה שלפי דעתי לא ממש יקר :-)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שיחנקו כל סוכנויות הביטוח. אני אעשה רק ביטוח צד ג' (שזה בערך תוספת לנהג חדש של משהו כמו מקסימום 500 ש"ח) ושיחפשו על מי לעשות קופה לא אצלי.

 

פליקס

לעשות ביטוח צד ג' רק בגלל שדופקים אותך במחיר של המקיף? :roll::screwy:.

מילא אם הרכב בקושי שווה משהו, אך אינני מכיר הרבה אנשים שיקחו את הסיכון הנ"ל רק בגלל האגו שלהם...

פורסם

מה אתם בוכים....... אנחנו שילמנו 15 אלף ביטוח צעיר למגנום....

 

וההצעה שבאה בשנה אחרי היתה 17 אלף, ואז ירדנו מהעניין.

פורסם
לעשות ביטוח צד ג' רק בגלל שדופקים אותך במחיר של המקיף? :roll::screwy:.

מילא אם הרכב בקושי שווה משהו, אך אינני מכיר הרבה אנשים שיקחו את הסיכון הנ"ל רק בגלל האגו שלהם...

בוא תסביר לי בבקשה מדוע עליי לעשות ביטוח מקיף לרכב אשר בחתימה שלי?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
בוא תסביר לי בבקשה מדוע עליי לעשות ביטוח מקיף לרכב אשר בחתימה שלי?

 

פליקס

לא הסתכלתי בחתימתך ואכן אין צורך במקרה שלך לעשות מקיף. הגבתי בשל סגנון תגובתך שמשתמע כאילו שאתה מתוך עיקרון לא עושה מקיף ולא בגלל שבתכלס אין לך הרבה מה להפסיד.
פורסם

לא יודע איפה בדקת, אבל אם זה היה בסוכנות ביטוח ישירה, כדאי לך לשכוח מההצעה שלהם. ביטוחים ישירים "מפגיזים" במחירים לנהגים צעירים, הם פשוט לא רוצים אותם שם.

 

לעניות דעתי, למעט מקרים ספציפיים, לא שווה לעשות ביטוח מקיף. אבל היי, זה אני.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בקיצור לדעתי צריך לעשות חלוקה של נהג צעיר נהג חדש...

 

יש חלוקה כזאת כבר זמן רב, אני לא מבין למה אתם טוענים שלא. מרבית חברות הביטוח מבקשות תעריף שונה לנהגים עד גיל 21 ולנהגים מ-21 עד 24, כאשר עד גיל 21 מדובר בתוספת נכבדה ובין 21 ל-24 תוספת של כמה מאות שקלים (תלוי ברכב כמובן, יש מכוניות שמבקשים תוספת של כמה אלפי שקלים...)

 

אני משלם 5 וחצי אלף מקיף - נהג חדש

 

לגולף GTI שנת 2001

 

אבל אמא סוכנת ביטוח או משהו לא? לא חוכמה... :-P:wink:

 

ולבחור שכתב על המגנום - גם זה לא חוכמה. מגנום הוא הטנדר הכי נגנב בארץ...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ונעזוב את העובדה שמחירי ביטוח לנהג צעיר על דיזל=משכנתא.

 

ונחזור לנושא - זה לא שהחברות ביטוח עשו בשכל, בעצם כן, כי הישראלי ישלם גם אם הוא יצטרך למכור את סבתא שלו.

בכל מקרה, מחירי הביטוח בארץ לא פרופורציוניים לכלום. כל קשר ביניהם לבין המציאות מקרי בהחלט(ולא קיים).

במחשבה שניה, יש משהו במדינה הזאת שיש לו פרופורציות? :|

פורסם

עוד דוגמא...יש לי רישיון חצי שנה אני בן 17....הביטוח דורש ממני בסביבות 10 אלף שקל על הונדה סיויק 2005...בנתיים אין לי ביטוח על האוטו אז אני לא נוהג...

פורסם

ולבחור שכתב על המגנום - גם זה לא חוכמה. מגנום הוא הטנדר הכי נגנב בארץ...

 

רוני

הבחור הזה הוא אני רוני...

 

לא השוותי, פשוט אני רואה אנשים תולשים את השערות למשמע המספר 5000, אז רציתי לסבר להם את האזניים.....

פורסם

יש לי רשיון מגיל 16 לאופנוע 50 סמ"ק. מגיל 18 לאוטו ולאופנוע מעל 500. אני עוד חצי שנה בן 21 ואין לי תאונה אחת. ואני עוד עובד שליח על קטנוע כל היום. אז למה מגיע לי לשלם 4800 בשנה? אני מכיר אנשים מעל 24 שיש להם תאונות ומשלמים פחות!:evil:

פורסם

מה שמעצבן אותי שסטטיסטיקה היא לא נכונה לכל המקרים !

אני וכל החברים שלי נוהגים רגוע בכביש ולא עושים שום שטויות. לעומתנו יש את כל הערסים שזה פשוט בזיון שהמשטרה לא אונסת אותם (במובן הפיזי) על מה שהם מעוללים בכביש.

למה אני צריך לשלם בגלל נהגים צעירים מפגרים שעושים תאונות?

פשוט מטריף אותי הנושא הזה. אה, לאנטיס 2004 ב4600 ש"ח למקיף.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

יש לי אולי פתרון, הרי יש פה צעירים שטוענים שהם נוהגים בסדר ויתכן שבדיעבד הם נדרשו לשלם פרמיה גבוהה מדי, צריך גם לזכור שאי אפשר להטיל את כל כובד עלות התביעות רק על אלה שעושים תאונות ושחלוקת המעמסה בין כל קבוצת הגיל יותר ריאלית, בקיצור, כמו שכבר נאמר גם לנהגים חדשים וגם לכאלה מתחת לגיל 21 יכול להיות ותק כלשהו וצריך לקחת אותו בחשבון, אבל הרעיון שלי הוא, להעלות בצורה דרסטית (ממש ממש דרסטית) את ההשתתפות העצמית, כך מי שנוהג בסדר, ישלם פרמיה סבירה ומי שלא ישלם את התוספת (ויותר בדיעבד מהפרמיה המקורית), בתקווה שזה גם יגרום לנהגים לנהוג בצורה יותר אחראית.

 

מה דעתכם?

 

אגב, בדיוק חדשתי את הביטוח על הרכב שלי (T4 שנת 2002) - 3268 לכל נהג מעל 24..... :)

 

תוספת בעריכה, בעצם, נדמה לי שכשמבקשים הצעה אפשר לבקש להעלות את ההשתתפות העצמית על חשבון הפרמיה, לאלה שחושבים שהם נוהגים בסדר וסומכים על עצמם שלא יעשו תאונה באשמתם זה יכול להוזיל.

 

ינון.

פורסם

ינון, עם כל הכבוד שאני רוכש לך...איך ניתן לקבוע שמישהו נוהג בסדר? ואיך אדם יכול לחזות מראש שהוא לא יעשה תאונה ושהתאונה לא תהיה באשמתו? (שלא לדבר על זה שכבר כיום אם יש לך רקורד ככזה שעושה תאונות אז הפרמיה שלך עולה יותר).


×
×
  • תוכן חדש...