Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שווה לך להשקיע ?

 

יש לך מושג לאיזה סכום תגיע ?

 

צריך את כל החלקים המשומשים התקנה ואף התאמות מסוימות, צנרת חדשה (רוב הסיכויים) שטיפה רצינית (באם יפורק מרכב תאונה) הח' שמן מדחס, פלטר חדש, חיווט חלקו או רובו חדש, רצוי ממסרים חדשים ואחרי הכל ואקום שמן וגז?

 

יש לך מושג לאיזה סכום תגיע ?

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

צריך למצוא מפירוק , יקחו לו בין 1000-2000 שח.

 

אחכ צריך לצפות ל"נפילות" שלא יממשו "אחריות" עוד כמה מאות לכיוון 1000שח ויותר.

 

למשל, מעבה דולף - מאיפה ימצאו לו אחד בדיוק שמתאים ואם כן אז חלק אחר-- תמיד יש נפילות

 

מה עם הברקט פולי מנוע כפול, האם בטוח ימצא את שמתאים לאוטו שלו?

 

מה עם אלטרנטור שהוא כמעט בטוח אפילו לא 60 אמפר ושיצטרך בקיץ לכסות על צרכני המזגן (מאורר מנוע אחד לפחות עד שניים, מאוורר פנימי ועוד כמה צרכנים קטנים מעבר לצרכנים הרגילים.)

 

לא רק זאת, וחשוב, אופלים שהגיעו בלי מזגן אפילו החיוט לאלטרנטור לא היה מסוגל להעביר כשהיו חדשות מעבר ל60 אמפר, והיו נוצרים נפילות מתח איומות

צריך לבצע תיגבור לחוטי האלטרנטור גם לפלוס, (להוסיף חוט באורך 20 סמ בחתך 8גיץ' לפחות בין החיבור פלוס של האלטרנטור לבין החיבור פלוס ראשי של הסטרטר.)

גם לחבר מינוס מגוף האלטרנטור עצמו לגוף המנוע, יש שם נפילות איומות מנסיון.

חוץ מזה אם האלטרנטור שם לא מחוזק (פעם היה נהוג להחליףלהם את האלטרנטורים למחוזקים בכך שבוצע שינוי באלטרנטורים עצמם) ,אז הוא יצטרך גם אלטרנטור.

אולי גם יש לו מצבר קטן, וזה ממש לא רצוי.

 

מייבש (הידוע בכינויו פילטר) 100-200שח

צנרת או חלק ממנה כולל מחברי לחץ 200-500 שח

עבודת התקנה לפחות 1000שח ואולי יותר

ואקום שמן גז 280 שח

ממסרים חדשים, בתי ממסר חדשים, טרמוסטט חדש, מתגי הפעלה, ונלווים 300שח-400שח תלוי באיכות המוצרים.

לדעתי בגסות ותלוי במתקין שימצא והאם יתקין חשמל חדש או לא, יהיה נס במזל על החלקים שיביא או לא בקיצור אצל חאפר עד מקצוען ולפי שרשמתי המזל על החלקים ומחיר הקנייה

2500-4000

ולהוסיף מחיר לסידור חיוט אלטרנטור, אולי החלפתו בנוסף, ואולי הח' המצבר בנוסף.

200-1200שח דרך אגב, בין כמה המצבר אצליך באוטו?

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה לכל המשיבים.

 

לפעמים, שנת מודל הרכב הינו רכיב יחסי בלבד, הרכב הוא מיד ראשונה ועשה רק:39000

לא מאמינים, נכון?

אבל המידע הוא אמיתי וזה שווה יותר ממספר רישוי שעבר הרבה "קומבינות"

בינתיים, הישגתי מידע עבור מערכת מיזוג אוויר כוללת תואמת לרכב ב-850 ש"ח + התקנה של 1000 ש"ח,

בע"ה, במידה והקירור יעבוד אדווח באתר ואצרף תמונה של הרכב

×
×
  • תוכן חדש...