Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.הרצתי חיפוש בנושא ולא מצאתי היכן על הצמיג מוטבע שנת הייצור,ואיך זה כתוב/אמור להיראות?

בעבר נכנסתי לאתר של חנות שמתעסקת בצמיגים ובג'אנטים,והיה שם ממש סרטוט של הצמיג עם כל הפרטים הרלוונטים..מישהו מכיר.

תודה לעונים:-)

פורסם

פשוט מאוד, חפש על הצמיג 4 ספרות לדוגמא 2705 , כלומר השבוע ה 27 של שנת 2005 במקרה הספציפי הזה משמעו השבוע הראשון של חודש יולי.

 

כל צמיג נושא את תאריך היצור , והדבר מוטבע תוך כדי יצורו.

לא מופיע תאריך יצור , אל תקנה !!

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מחיה את השרשור למען שאלה:

 

אבא שלי החליף זוג צמיגים במאזדה 6 היום בבוקר אחרי שצמיג אחורי (מישלין פרמסי מיוני 07) נאנס במשך 5 דקות בנסיעה משום שאמא שלי לא הבחינה שאין אוויר כלל (היה תקר)

בכל מקרה נקנו 2 צמיגים קומהו סולוס HP4.

חיפשתי את ארבעת הספרות לתאריך ייצור ואני פשוט לא מוצא אותם על הצמיג!

יכול להיות שהתאריך מוטבע רק בצד הפנימי של הצמיג?

איזו דרך יש לי לגלות שהצמיגים טריים ולא מכרו לאבא שלי זבל ישן?

פורסם

ישנם יצרנים אשר מטביעים את תאריך היצור רק על דופן אחת ויש כאלו שעל שתי הדפנות.

במקרה של יצרן המטביע על דופן אחת בלבד, חלה החובה על הצמיגאי להרכיב את הצמיג כך שתאריך היצור יהיה על נראה מבחוץ.

אם אין נראה תאריך על הצמיגים שרכשתם, כנראה שהצמיגאי הרכיב את הצמיג הפוך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה עמית,

זחלתי מתחת לאוטו ומצאתי את התאריך (אחרי ההודעה שלך).

3208 (שבוע 32 של 08 .)תקין ליומנו היום?

הצמיג כאמור הוא סולוס HP4.

פורסם

לא משהו בכלל.

 

הצמיג בן 7 חודשים , ז"א מאוגוסט 2008 הוא שוכב במסחן של הצמיגאי , מה גם שצמיגי קומהו לא ברמה גבוהה כל כך

ומיוצרים בסין.

 

אני רכשתי לפני 10 ימים צמיגים מתאריך 4908 ז"א שבוע 49 - שבוע שני בחודש דצמבר.

ז"א הצמיג בן 3 חודשים.

פורסם

כן, זה מה שקורה שאבא שלי עושה דברים מבלי להתייעץ איתי.



מחיר של 1000 שקל לזוג כאלו במידה 205/55/16 כולל הרכבה ואיזון זה מחיר הוגן בהתחשב בתאריך הייצור?

 

אגב, סין או לא סין, דווקא קראתי רשמים טובים על הצמיג הנ"ל.

פורסם

צמיג תקין וסביר וכך גם תאריך היצור שלו, אל תשכח שלוקח כ 3 חודשים בערך עד שצמיג מסין יוצא משערי המפעל יצור ונוחת בפנצ'ריה.

פורסם

במקרה אני צריך להחליף צמיגים כרגע. איזה יצור עדיף לקחת?? כלומר האם זה קריטי אם הוא יוצר לפני חצי שנה או 3-4 חודשים?

עם איזה תאריך לדרוש בפנצרייה?

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

ברור שעדיף כמה שיותר טרי וחדש אך זה גם תלוי מאוד בסוג הצמיג שתרצה לרכוש ובזמינות שקיימת בפנצ'ריה.

זכור כי צמיג איכותי יותר כך גם זמן מדף יפגע בו פחות.

אישית ומנסיון אני לא מוטרד לרכוש צמיגים חדשים גם אם שכבו על המדף כשנה, וזאת עשיתי לא מזמן לרכב של זוגתי. דווקא היה מקום להשיג רביעיית צמיגים מהליגה הגבוהה במחיר יותר אטרקטיבי. בדוק רק כי מקום האחסנה יבש ומוצל ורצוי שהצמיגים יהיו עטופים.

×
×
  • תוכן חדש...