Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב להחליף צמיגים די בדחיפות.

שאלתי את השאלה כבר בפורום PSI והצמיגים שהמליצו לי עליהם הם קלבר וורדשטיין. אשמח לקבל עוד המלצות, ושוב אני מדגיש, הגודל הוא 175/65/14 ורוב הצמיגים הספורטיביים לא באים במידה הזאת.

 

נ.ב.

לא, אני לא מעוניין להגדיל את הצמיגים.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם
אני חייב להחליף צמיגים די בדחיפות.

שאלתי את השאלה כבר בפורום PSI והצמיגים שהמליצו לי עליהם הם קלבר וורדשטיין. אשמח לקבל עוד המלצות, ושוב אני מדגיש, הגודל הוא 175/65/14 ורוב הצמיגים הספורטיביים לא באים במידה הזאת.

 

נ.ב.

לא, אני לא מעוניין להגדיל את הצמיגים.

אולי תגיד לנו למה לא , שנשכיל ?

JDM :twisted:

פורסם

אני יודע, אני יודע:

1. זה לא חוקי

2. זה פוגע בבטיחות הרכב ובצריכת הדלק

3. זה לא מוסיף כלום

להמשיך?

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

KNFEVG

1. חוקי להגדיל עם 185/55/15 , ככה שאל תקשקש.

2. פוגע בבטיחות ?!?!?!?!!? אלוהים ישמור , ממש הפוך , בצריכת דלק אולי בצורה שולית ביותר

3. לא מוסיף כלום ? יבגני , אני לא יודע מה הניסיון שלך עם רכבים , עם החלפת מידות צמיגים ועם נסיעה ספורטיבית , אבל אם הייתי מסתמך על מה שאתה כותב , עדיף שתישאר ביעוץ בנושאים אחרים.

 

 

או הקיצר , הבחור לא רוצה לשנות מידת צמיגים לכן זה לא רלוונטי.

זה ממש לא פוגע בבטיחות של הרכב - ההפך יותר שטח מגע וצמיגים טובים יותר משפרים :

א. האצה

ב. בלימה

ג. יכולת פניה

ד. אחיזה אבסולוטית של הרכב.

 

3. תקרא את הסעיף הקודם , תפנים , ותדע שיש לך עוד הרבה ללמוד לפני שאתה שופך החלטות כאלו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו צודק, אני פשוט לא רוצה לשנות את המידה, לכן שאלתי את השאלה כפי ששאלתי אותה. ברור לי שהמידה הזו בעייתית אבל בכל זאת שאלתי. בכל מקרה, אני מהמרכז ולסוע לחיפה זה קצת לא רלוונטי...

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

1. כן, אני יודע שחוקי להגדיל מידה אחת אבל זה כמו להפתוח בתי קזינו כי לא מצליחים להילחם בתופעת ההימורים. הממסד לא מצליח למנוע ממך להרחיב צמיגים אז הם אמרו "יאללה, נהפוך לפחות את הפושעים היותר קטנים לליגיטימים"

 

2. "צורה שולית ביותר" - הכל יחסי. מה זה שולי5%, 8%, 10% 13% ?

פוגע בבטיחות - טוב, אני לא מתכוון לספר לך את כל הנזק שיכול להגרם מצמיג מורחב אבל הנה דוגמה: בכל מערכת הנדסית יש מאפיין סטטסטי שנקרא MTF (MEAN TIME TO FAILURE). כלומר, כל כמה זמן (וק"מ במקרה של רכב) מתפתחת (כן-כן "מתפתחת" ולא "קורת") תקלה. לכן, "הנודניקים" האלה מחייבים אותך להגיע כל 6 חודשים או 15K ק"מ למוסך. בזה שאתה מגיע לפני ה MTF המינימלי אתה יכול למנוע את התקלה.

ברגע שהרכבת צמיג יותר רחב, העמסת על המערכות (היגוי, בלימה, מתלים עוד). כלומר - קצרת את הMTF. כמה קצרת? אף אחד חוץ ממהנדסי החברה, שיצטרכו לשבת ימים (עם לא יותר) לחשב, ואז לצאת למסלולי בדיקה ולחזור ולחשב, לא יכול להגיד לך. מה יקרה אם קצרת לפחות מהMTF המינימלי הקודם? נכון, עשוי לקרות תקלה. איזה תקלה? לך תדע - במערכות האלו יש אין ספור תקלות שיכולות לפגוע בבטיחות :)

וזאת רק דוגמא אחת

 

התחלתי לכתוב תשובות גם לשאר ההערות, אבל קצת נמאס לי, מצטער :(

אשמח להפנות אותך לספרים בנושא (החל מ"פיזיקה - מכניקה")

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

לא נעים לי להפריע לכם באמצע הוויכוח הזה אבל הייתי שמח אם התשובות יהיו קצת יותר קשורות לכותרת של השרשור.

תודה :-)

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

אין יותר מדי צמיגים ספורטיביים במידה הזאת, יחס שכזה בין מרכיבי הצמיג נחשב "לא ספורטיבי" וכמעט אף יצרן לא מייצר צמיגי ביצועים במידה הזאת.

 

הדבר הכי אוחז במידה הזאת ע"פ Tirerack.com הם ה-HTR200 של סומיטומו.

 

אבל במידה 55\185 נפתחות בפניך אפשרויות מעניינות יותר כגון ה-T1R של Toyo,כך שאולי כדאי לך לשקול בכל זאת לעבור מידה אם אחיזה היא בראש סדר העדיפויות.

 

וליבגני, אתה מדבר שטויות ובאיזו זכות אתה מכנה אותי פושע?

ובהסכמה מלאה עם מה ש-Liviur כתב,תדבוק בהמלצות לנושאים אחרים.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

חוץ מ- "אתה מדבר שטויות" לא הצלחת למצוא הסברים לאיפה בדיוק השטויות?

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

אני אפשט את זה בשבילך.

 

אתה טוען שהגדלת מידת הצמיג היא פשע ומהווה סיכון בטיחותי חמור עד כדי כך שרק לחשוב עליו יגרום לתאונת שרשרת,למרות הנימוקים שסופקו לך קודם לכן ע"י Liviur.

ולכן אני כתבתי בנוסף ובהסכמה עימו שלדעתי,אתה מדבר שטויות.

 

מכוניות לא נועדו להחזיק מעמד לכמה עידני קרח, הן מתבלות,עובדה.

בגלל זה עושים את הדבר הזה שנקרא תחזוקה,כדי למנוע מהן להתפרק,ולכן מה שאתה אומר הוא לא רלונטי,אף מכונית מתוחזקת כראוי לא תתפרק תוך חצי שנה בגלל מעבר מ-175 ל-185 או 205 לצורך העניין.

 

 

שלך,

הפושע האיום ונורא שמחליף מידות צמיגים

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם
1. כן, אני יודע שחוקי להגדיל מידה אחת אבל זה כמו להפתוח בתי קזינו כי לא מצליחים להילחם בתופעת ההימורים. הממסד לא מצליח למנוע ממך להרחיב צמיגים אז הם אמרו "יאללה, נהפוך לפחות את הפושעים היותר קטנים לליגיטימים"

 

2. "צורה שולית ביותר" - הכל יחסי. מה זה שולי5%, 8%, 10% 13% ?

פוגע בבטיחות - טוב, אני לא מתכוון לספר לך את כל הנזק שיכול להגרם מצמיג מורחב אבל הנה דוגמה: בכל מערכת הנדסית יש מאפיין סטטסטי שנקרא MTF (MEAN TIME TO FAILURE). כלומר, כל כמה זמן (וק"מ במקרה של רכב) מתפתחת (כן-כן "מתפתחת" ולא "קורת") תקלה. לכן, "הנודניקים" האלה מחייבים אותך להגיע כל 6 חודשים או 15K ק"מ למוסך. בזה שאתה מגיע לפני ה MTF המינימלי אתה יכול למנוע את התקלה.

ברגע שהרכבת צמיג יותר רחב, העמסת על המערכות (היגוי, בלימה, מתלים עוד). כלומר - קצרת את הMTF. כמה קצרת? אף אחד חוץ ממהנדסי החברה, שיצטרכו לשבת ימים (עם לא יותר) לחשב, ואז לצאת למסלולי בדיקה ולחזור ולחשב, לא יכול להגיד לך. מה יקרה אם קצרת לפחות מהMTF המינימלי הקודם? נכון, עשוי לקרות תקלה. איזה תקלה? לך תדע - במערכות האלו יש אין ספור תקלות שיכולות לפגוע בבטיחות :)

וזאת רק דוגמא אחת

 

התחלתי לכתוב תשובות גם לשאר ההערות, אבל קצת נמאס לי, מצטער :(

אשמח להפנות אותך לספרים בנושא (החל מ"פיזיקה - מכניקה")

שלום לך, איש חכם ומבין עד מאוד בעינייני הנדסה.

אבקש הסבר לגבי הפנוטו הפושעת שלי שהוגדלה בצמיגייה בשתי מידות (רחמנא ליצלן), והפלא ופלא - צריכת הדלק עלתה בצורה זניחה ביותר (ואני נוסע 600 ק"מ בשבוע ומחשב כל שבוע), האוטו בולם יותר טוב, מתנהג יותר טוב, אוחז יותר טוב, פחות זוויות גלגול בפניות, האצה יותר טובה...

איפה בדיוק מתבטאת הפשיעה שלי?

האוטו שלי יותר בטיחותי.

נקודה.

אני מסכים עם ליביו בכל מילה לגבי הייעוץ שלך - תשמור אותו לתוכנית של חיים הכט.

הוא ואתה משדרים על אותו גל.

אני, ליביו, ושאר האנשים נמשיך בדרכנו (ואגב, השינוי שלי חוקי).

 

לגבי הצמיגים במידות - באמת שאין לך (לפותח השרשור) הרבה אופציות...

מצטער.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...