Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חסר תמונות ברשת של זוועות כאלו. למשל:

r/AskAMechanic - Brake pad worn down to metal??

 

לפני 44 דקות, פינקו כתב:

המסקנה שלי פעם בטיפול לבדוק בלמים וכנראה להחליף כל שנה וחצי

בהודעת הפתיחה רשמת כך:

בתאריך 5.1.2026 בשעה 13:04, פינקו כתב:

בלמים הוחלפו רפידות ודיסקיות לפני שנה 

כשגילית את הבעיה רשמת כך:

בתאריך 15.2.2026 בשעה 21:10, פינקו כתב:

אם החלפתי לפני שנתיים צלחות BREMBO  ורפידות ממותג סיני אבל איכותי זה יחזיק...אני נוסע בשנה 8000 ק"מ בעיקר בעיר,  רגוע בד"כ.

 

האם בהתחלה התייחסת לבלמים הקדמיים ובפועל הבעיה היתה באחוריים, ובהתאם מועד ההחלפה שלהם?

אתה מבצע טיפול סדיר במוסך? האם כל שנה או רק לפי ק"מ?

בדר"כ המכונאי יבדוק את מצב הבלמים וימליץ להחליף אם יחשוב שלא יחזיק עד הטיפול הבא, אבל כמובן שלא מזיק לבדוק בעצמך כל תקופה.

 

מעבר לכך, ובמיוחד אם מדובר בבלמים האחוריים, יתכן והם היו תפוסים קצת ולכן הרפידות נשחקו מהר יותר. ולא מדובר בשחיקה אופיינית לנסועה.

ובכל מקרה, מוטב לדבוק במותגים ידועים.

פורסם
בתאריך 17.2.2026 בשעה 15:32, Tom_22 כתב:

לא חסר תמונות ברשת של זוועות כאלו. למשל:

r/AskAMechanic - Brake pad worn down to metal??

 

בהודעת הפתיחה רשמת כך:

כשגילית את הבעיה רשמת כך:

 

האם בהתחלה התייחסת לבלמים הקדמיים ובפועל הבעיה היתה באחוריים, ובהתאם מועד ההחלפה שלהם?

אתה מבצע טיפול סדיר במוסך? האם כל שנה או רק לפי ק"מ?

בדר"כ המכונאי יבדוק את מצב הבלמים וימליץ להחליף אם יחשוב שלא יחזיק עד הטיפול הבא, אבל כמובן שלא מזיק לבדוק בעצמך כל תקופה.

 

מעבר לכך, ובמיוחד אם מדובר בבלמים האחוריים, יתכן והם היו תפוסים קצת ולכן הרפידות נשחקו מהר יותר. ולא מדובר בשחיקה אופיינית לנסועה.

ובכל מקרה, מוטב לדבוק במותגים ידועים.

האמת טיפול אני עושה לבד שמן פילטר וכו' ,     בלמים, אני מציין בטבלת הטיפולים שיש לי ברכב מתי החלפתי, אני נוטה לחשוב שלא יחסתי לרעש חשיבות יתר על המידה,  מאחר ורעש בבלמים הרבה פעמים קיים גם בבלמים חדשים ואיכותיים למרות שהרעש היה חריג. עם זאת, לא הייתה לי הרגשה שיש ירידה בכושר הבלימה, זה בסה"כ הרכב הראשון שאני מחזיק בבעלותי כ-  3 שנים כך שאין לי ניסיון מספיק, תמיד יש מה ללמוד לעיתים במחיר לא נעים.

מה נחשב מותג איכותי לרפידות ברמה סבירה לא מקורי דווקא.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...