Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב קטן יד 2


usafun

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב של הבן התפגר.

כרגע משתמש ברכב השני שלנו - ספארק מודל 3.2021 ומאד נהנה מהרכב. 

מחפש רכב בקטגוריה הזו יד 2.

הספארק שלנו לא נוסעת הרבה, אז לא יכול להעיד על בעיות כלשהן, מה שכן - לא חסכן בדלק, למרות היותו קטן, אולי כי מנוע הוא 1400 סמ"ק.

מי המתחרים של הספארק בקטגוריה הזו כדי להתחיל לבדוק לצרכי רכישה?

הכוונה לרכב שיהיה אמין, מנוע בנזין, נסיעות בעיקר בתוך העיר (בעיקר לעבודה מר"ג לת"א).

פורסם

פיקנטו, i10 וכדומה.

אני הייתי דווקא ממשיך עם עוד ספארק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טויוטה אייגו X, עם חסרון של פחות ביצועים. 
לפיקנטו ולi10 יש בשנים האחרונות גיר רובוטי חד מצמדי בשביל חסכון בדלק, אבל פחות נעים לשימוש. לפני זה היה גיר אוטומטי רגיל אבל צריכת הדלק גם לא הייתה חסכונית במיוחד. 

  • אהבתי 1
פורסם

פיקנטו עד 2020-2021 יש אוטומטיות. עדיף רמת גימור EX ומעלה בגלל אבזור מקורי.

במחירים דומים אפשר גם ספייס סטאר שהיא יותר מרווחת, אבל חלשה יותר ומרגישה מיושנת יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 22 דקות, yoav911gt2 כתב:

טויוטה אייגו X, עם חסרון של פחות ביצועים. 
לפיקנטו ולi10 יש בשנים האחרונות גיר רובוטי חד מצמדי בשביל חסכון בדלק, אבל פחות נעים לשימוש. לפני זה היה גיר אוטומטי רגיל אבל צריכת הדלק גם לא הייתה חסכונית במיוחד. 

מלבד בעיית "אי נעימות" - האם הגירים הרובוטיים אמינים כיום (בייחוד ברכבים משומשים)?

היה לי 4C פיקאסו לפני מספר שנים עם גיר רובוטי, רכב שנרכש חדש. עם בעיית חוסר הנוחות הסתדרתי, רק הספקתי למכור הרכב לפני שהחלו בעיות בגיר הרובוטי כמו שקראתי לאחר מכן ברכבים הללו.

פורסם

זה גיר חדש בקוראיניות אז קשה לומר.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כבר לא כזה חדש, 5 שנים ב-i10, בפיקנטו כ-4 שנים.

בנתיים לא שמעתי תלונות, אבל בהחלט גיר מעצבן לנהיגה ולנסיעה (נהגתי על שתיהן), בייחוד בפקקים ונסיעה עירונית.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי דווקא הספארק הכי טובה בקטגוריה שלה, גם בצריכת דלק. יכול להיות שהצריכה הגבוהה היא בגלל נסיעות עירוניות/קצרות (אמרת שהיא לא נוסעת הרבה).

ספציפית לגבי הפיקנטו/i10, לפחות בגרסת ה 1200 צריכת הדלק מזעזעת לדעתי לרכב כזה קטן.

מעבר לזה, לפיקנטו יש ביקוש גבוה מאוד בשוק וככזו המחירים שלה יהיו גבוהים יותר לרכב במצב פחות טוב.

פורסם

מה לגבי סוזוקי אלטו ו/או אופל קורסה?

לא זוכר איזה מהם פגשתי ברמזור, והנהג אמר לי שהמנוע הוא 1,400 (כמו של הספארק).

אבל בחיפוש באינטרנט לא רואה שהנתון הזה נכון..

בכל אופן, איך הרכבים הללו?

פורסם

אופל קורה מהדור הקודם הגיע עם 1.4 אבל לא אותו אחד שיש בספארק, אלא אחד ישן יותר עם 90 כוח סוס. גם תיבת ההילוכים בקורסה שונה. 

האלטו רכב אמין וחסכוני אבל מאוד ספרטני. מנוע ליטר בלבד.

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, usafun כתב:

מה שכן - לא חסכן בדלק, למרות היותו קטן, אולי כי מנוע הוא 1400 סמ"ק

הצהרה כללית מדי.

כמה היא צורכת? עקבת ומדדת או שזו הרגשה כללית?

האם אתה נוסע בה כל כך הרבה שזה ממש משנה?

אם לא נוסעים הרבה (נניח מעל 10,000 ק"מ בשנה?) אין טעם להתקטנן על צריכת דלק.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
  • אהבתי 1
פורסם

במסגרת  העבודה נהגתי  יומיים על  פיקנטו  2024 רובוטית.

לא מצליח  להבין  איך  אנשים  קונים  את  הרכב הזה.

במצב אוטומט הילוך  ראשון מגיב חזק בלי פרופורציות ומאוד קצר,

זמן  מעבר בין  ראשון לשני זה בערך,נצח.(וכך  בערך שאר ההילוכים)

 

אם  עומדים מאחור רכבים ברמזור, מאוד לא נעים..

במצב ידני  הגיר מגיב טוב ומהר יותר בהרבה.

 

בכביש בין עירוני/מהיר,עד 80 -100 הרכב יחסית שקט וסביר

אבל  מעבר לזה המנוע מתחיל  לבכות על  החיים  שלו (הילוך  5 וסל"ד סביב ה3000)

 

לא יודע לגבי שאר הרכבים  עם  התיבות  הרובוטיות והנפחים  הללו,

מי ששוקל לקנות  את  הפיקנטו  לדעתי, חייב נסיעת  התרשמות 

כדי לא לפתח  יותר מדי ציפיות,התיבה הזו מאוד מאוד עצלה לדעתי.

 

 

  • אהבתי 2
פורסם

מחזק.

בתור נוסע בפיקנטו החדשה, הרגשתי קצת כאילו הצטרפתי לשיעור נהיגה ראשון של מישהו. יכול להיות שחלק מהאנשים יתרגלו ויסבלו את זה, לי אישית זה ממש הפריע.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 22 דקות, nadavd4 כתב:

מחזק.

בתור נוסע בפיקנטו החדשה, הרגשתי קצת כאילו הצטרפתי לשיעור נהיגה ראשון של מישהו. יכול להיות שחלק מהאנשים יתרגלו ויסבלו את זה, לי אישית זה ממש הפריע.

אוקיי, פיקנטו ירד...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...