Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי מחבר שלי טויוטה אוונסיס מודל 2006 ואמרתי לו שאני נוסע אתו לים... (בערך 60 ק''מ) ובסוף נסעתי איתו לצפון... (200 ק''מ) ובאמצע הדרך הלך ראש מנוע כי לא היה בו שמן (לא נדלקה שום נורה בנסיעה!!!)

 

וכרגע הוא דורש ממני מחיר מחירון על האוטו כי הרסתי לו את האוטו ...

כי לא ביקשתי רשות לסוע עד לצפון....

והוא לא מוכן לשמוע על זה שבאוטו היה המון ליקויים ...

מה אתם אומרים האם אני חייב לשלם לו בכלל?

  • מבאס 1
פורסם

טרגדיה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

על פי דין תורה/חוק/כדי להישאר חבר שלו?

בגדול, כשאתה עושה מעשה לא מורשה ברכוש הזולת, עליך לשאת בכל תוצאה, לא ?!

  • רעיון טוב! 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

לא יודע מה אתה מצפה שמישהו שיגיד לך... 

 

זה יכול להיות הכול. מזה שהרכב עוד שניה התפרק והוא חיכה שתבקש ממנו את הרכב בשביל להלביש את התיקון עליך, או שהרכב היה סביר לגמרי לשימושים שלו ואתה לקחת ונסעת עם הרכב בפרעות למשך 200 קילומטר ודפקת את הרכב. 

 

אבל גם אם ניקח את התרחיש האופטימי מבחינתך(שהרכב שלו היה דפוק לגמרי), עובדתיתהרכב היה בחזקתך, ולא רק זה, גם נסעת הרבה יותר ללא אישור שלו. לא יודע אם אתה צריך לשלם לו מחירון, אבל לצאת חלק מזה בלי לשלם כלום, זה לא הגיוני בשום צורה. 

 

פורסם

אתה לא יודע את זה. אלא אם אתה מגיד עתידות. 

אולי הוא נוסע קילומטרים בודדים בשבוע ועד אז הוא היה שם לב וממלא שמן?

אולי הוא יודע שיש בעיה ואם הייתי אומר לו שאתה מתכוון לנסוע 200 קילומטר, הוא היה אומר לך שלא/ או שתבדוק את השמן? 

 

פורסם

זו הגירסה שלך, לאירועים. 

אנחנו לא יכולים לדעת מה היה מצבו של הרכב.

יכול להיות שהחבר נוכל שרוקן את השמן לפני שבאת, כדי להפיל עליך הכל.

יכול להיות שזיינת את הרכב בלי רחמים, עד שהלך מנוע. 

 

אין חולק שעשית ברכב שימוש שלא הותר לך. זה כבר מציב אותך במצב בעייתי מאוד. 

 

אין לנו איך לשפוט. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שאלה יותר טובה היא מי לעזאזל לוקח רכב של חבר לנסיעה לא מאושרת של 200 ק"מ ברכב שהוא ספק משטובה. קיצר אם זה לא ragebait זה פשוט מטומטם.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...