Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בכניסה לאיזור האישי באתר gov אני רואה דו"ח עם תעודת זהות שלי, שם לא שלי, ובכלל לא הייתי באיזור.

יש קישור לערעור על הדו"ח, כאשר ממלאים מי מגיש את הערעור: עו"ד, קמצ"ר, בעל הדו"ח....

למה אני צריך להגיש ערעור כבעל הדו"ח בכלל?

אני חושב לגשת לתחנת משטרה בעיר מגורי (וזה לא לוד).

מה אומרים החברים?

Screenshot_20250612_115609_Samsung Notes~2.jpg

פורסם (נערך)

לדעתי הפנייה אמורה להיות על ידי בעל תז שבדוח. סתם שאלה-האם אתה בכלל משתמש בגלגינוע  שבדוח,

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בחיים לא עליתי על גלגנוע, או אופניים חשמליים... אני מפחד לעלות על הכלים הנ"ל.

... אני מפחד גם לרכב על אופנועים וכדו'

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

בקיצור, מציע לערער על הדוח בציון העובדות , והצהרה שאין לך כזה כלי רכב ומעולם לא השתמשת ומעל הכל לא היית במקום בזמן האירוע-אולי תוכל לציין היכן היית בתוספת ראייה כל שהיא. 

פורסם (נערך)

ההליך הוא ערעור כי הכל מתבצע לפי מספר ת.ז. וכרגע אתה רשום כבעל הדוח.

המשטרה צריכה להכיר בטעותה. מקווה שתיפול על השוטר שיודע לכתוב.

תדגיש שהשם לא תואם לת.ז. (עם קצת משחק בספרות אולי אפשר להגיע לתז התקינה?)

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

 

הייתי בתחנת המשטרה בעיר מגורי... קצת טרטור בין 3 שוטרים, ולבסוף החלטה שאני צריך לדבר עם הרכז, הרכז יהייה רק מחר.

 

קצת צרם לי, שמתוך השלוש השוטרות, רק אחת הייתה עם מדים. לדעתי זה לא מייצג שוטר באזרחי.

 

עכשיו שמתי לב, הבעיה היא בשוטר שקרא והכניס את הנתונים למחשב.

ת"ז שלי... x204xxxx

ת"ז של מקבל הדו"ח... x2004xxxx

פורסם

בתחתית הדוח או בתיאור נסיבות אמור להיות כתוב איך זוהה הנהג. מה מצויין שם? בנוסף לא מוקף למעלה הסעיף שמציין מסירה ביד. מה רשום בנסיבות? הסריקה מטושטשת.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בדו"ח מופיע ת"ז עם ספרת ביקורת, הת"ז היא בעלת ערך ומבנה העונה על חוקיות של מבנה ת"ז.

כמובן שלי אין את האפשרות לבדוק, אם היא אמיתית.

פורסם
לפני כשעה, Ron Poh כתב:

עכשיו שמתי לב, הבעיה היא בשוטר שקרא והכניס את הנתונים למחשב.

ת"ז שלי... x204xxxx

ת"ז של מקבל הדו"ח... x2004xxxx

ז"א שהדוח לא רשום לא על שמך ולא על מס' הזהות שלך? 

אם כך לכאורה זה לא דוח שלך וזה רק טעות בפקיד שהזין את זה לתוך האזור האישי שלך. 

לדעתי - תנסה לראות אם באתר התשלומים של המשטרה זה נותן לך בכלל אופציה לשלם לפי מ.ז. שלך, או שירשום לך שאין על שמך דוח. 

אם לא נותן, תשכח מזה. 

https://ecom.gov.il/voucherspa/input/318 

 

 

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

הדו”ח נייר המקורי לא על שמי, השוטר שקרא את הדו”ח הקליד את הדו”ח על הת”ז שלי.

כן, כשאני נכנס עכשיו לרשות האכיפה והגבייה, אני רואה דו”ח על שמי.

  • מבאס 1
פורסם (נערך)

לא. יש לערוך את הכותרת.

לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

 

עכשיו שמתי לב, הבעיה היא בשוטר שקרא והכניס את הנתונים למחשב.

ת"ז שלי... x204xxxx

ת"ז של מקבל הדו"ח... x2004xxxx

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 11 דקות, fatboy1340 כתב:

ת.ז שרשומה בדוח היא שלך או לא? 

הת”ז שרשומה בדו”ח לא שלי. אבל כשהקלידו אותה למערכת, הקלידו על הת”ז שלי. עכשיו כשבודקים במערכת של הגבייה, לפי ת”ז שלי או לפי מסםר דו”ח, מוצאים את הדו”ח על שמי.

לפני 10 דקות, tinoki כתב:

לא. יש לערוך את הכותרת.

 

מה, לא?

אי אפשר לערוך,

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...