Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוני טסטים :|


פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, Nakamichi כתב:

לא יודע. יש לך נתונים לגבי הרווח של מכון רישוי?

לא, אבל כשאני רואה מבנה של 500 מ"ר, השכירות והארנונה שלו, עלויות שכר של 15 עובדים, ציוד ומתקנים לא פשוטים, עלויות ביטוח גבוהות, רישוי עסק מורכב ויקר - ברור לי שה-96 ש''ח המסכנים שאנחנו משלמים (מתוכם תוריד מע''מ, מס הכנסה ואת כל העלויות שתיארתי למעלה) משקפים עסק שלא נהנה מרווח גבוה.

 

לפני כשעה, Nakamichi כתב:

בתור אחד שמתסכל מבחוץ - עבודה במכון רישוי קלה יותר מאשר עבודה במוסך

לי נראה ההיפך. לעמוד באותה עמדה ולנשום את אותם גזים כל היום או לעבוד בסביבה פתוחה יותר עם מגוון עבודות? 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, IsraCar כתב:

 

לדעתי, המדינה צריכה להעביר למכון הרישוי אחוז מסויים מאגרת הרישוי השנתית, על כל רכב שהוא בודק.

לא ייתכן שהמכונים לא יראו שקל מאגרת רישוי שנתית של אלף שקל ויותר שאנחנו משלמים כל שנה.

אחרי הכל הם עושים את העבודה הקשה, המדינה משמשת רק שירות גביה. (משרד הרישוי).

אז יוותרו קצת על הכנסות האוצר, לטובת העלאת רמת השירות ומיקצועיות השירות.

 

בדיקה של רכב מקצה לקצה לוקחת כמה דקות.

בין 5-10 דקות לכל היותר 

גובים על כך 100+ שח 

מחיר שאפשר להתפרנס ממנו בכבוד. 

הרי שעתון מוסך מורשה הוא פחות מ600-1200 שח. לא?

 

תכלס אין לי בעיה לשלם גם 200 שח לבדיקה בתנאי שלא יהיה תור ולא יחפשו על מה להכשיל כדי לזכות בכמה השקלים של אגרת טסט חוזר 

או להכניס עוד כמה שקלים למכון על לוחית רישוי או על נורה ש"לא מאירה מספיק חזק"

.

פורסם
לפני 11 שעות, itaysamurai כתב:

לא, אבל כשאני רואה מבנה של 500 מ"ר, השכירות והארנונה שלו, עלויות שכר של 15 עובדים, ציוד ומתקנים לא פשוטים, עלויות ביטוח גבוהות, רישוי עסק מורכב ויקר - ברור לי שה-96 ש''ח המסכנים שאנחנו משלמים (מתוכם תוריד מע''מ, מס הכנסה ואת כל העלויות שתיארתי למעלה) משקפים עסק שלא נהנה מרווח גבוה.

 

תשמע, עד שלקחתי משכנתא הבנק לא ראה ממני שקל כביכול, יש לי חשבון בלי עמלות, והעלויות אחזקה שלהם הרבה יותר גבוהות. 

אז גם פה - עסק שלא נהנה מרווח גבוה.

מצד שני למכון יש את החלפים שהוא מוכר ואת הבדיקות קנייה. 

אז שנינו מדברים באוויר כי אין לנו מושג כמה באמת ריווחי זה מכון רישוי. 

 

לגבי הלעמוד באותו במקום לנשום אוויר אגזוזים לעומת המוסך - במוסך העבודה פיזית יותר וגם גנרית (טיפול טיפול טיפול) וגם מצריכה קצת יותר ידע מהלכניס מקל לאגזוז או להגיד וינקר ימינה שמאלה.

  • אהבתי 1
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הגיע הרגע שאני שוב צריך לעבור טסט.

המלצות מהתקופה האחרונה? יש לי עוד חודש אז יכול לחכות לרגע הנכון, אולי בערב חג?

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

איזה ערב חג יש בדיוק בעוד חודש?

 

אני תמיד מעדיף להגיע כשעה בערך (קצת יותר, שעה וחצי כזה) לפני הסגירה. מספיק זמן כדי להיכנס לתור, והעובדים מספיק לחוצים כדי לזרז את הבדיקה כמה שיותר ולהעיף את הלקוחות החוצה במהירות האפשרית. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

איזה ערב חג יש בדיוק בעוד חוד

חמישי הזה זה ערב חג שבועות

שישי חג= סגור

 

משתדל לעזור

פורסם
לפני 35 דקות, ברווז כתב:

איזה ערב חג יש בדיוק בעוד חודש?

 

הוא לא רוצה לגשת לטסט ברגע אחרון. הוא שואל האם ערב החג (מחרתיים) הוא מועד טוב.

 

לי נראה שפחות. כי אנשים בחופש ומנצלים את הזמן לעשות טסט.

 

מניסיוני כל יום חול בסביבות 11-11:30 יש רגיעה. המממהרים של הבוקר כבר הלכו, אלה של הצהריים עוד לא באו.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

יש ביום חמישי , השאלה אם אפשר להפיק כבר רישיון.

 

אנקדוטה קצרצרה
לפני כחודשיים (ימי הטילים האיראנים ויללת החתול), לקחתי רכב של העבודה, דאסטר 2017 דיזל, לטסט ביד יצחק בראש העין.
איך שנכנסתי למסלול- התראה. לתומי חשבתי שאוטוטו כולם יעזבו הכל וייכנסו למרחב המוגן...
במקום זה- עברתי מסלול תוך 5 הדקות +- שיש בין ההתראה לאזעקה, ובסוף לא הייתה אזעקה באזור 😄
אני חושב שזה הטסט הכי מהיר שעברתי בחיים עם אוטו.

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • מצחיק 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 1 דקה, שביט כתב:

יש ביום חמישי , השאלה אם אפשר להפיק כבר רישיון.

 

אפשר לשלם ולהפיק חודשיים וחצי לפני המועד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, zvit כתב:

 

אפשר לשלם ולהפיק חודשיים וחצי לפני המועד.

אבל לגשת למבחן ניתן רק עד 60 ימים לפני פקיעת הרשיון.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הבוקר העברתי טסט את הפיאט 500 החשמלית. 

קצר ומהיר, בלי התקשקשויות. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש עומס רכבים שהוארך הטסט בעקבות המלחמה..

במודיעין עשיתי פעם בזמן עומס, 11 בבוקר של ינואר,  50 דק' התענוג

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...