Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוני טסטים :|


פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 1.10.2025 בשעה 12:41, avizaz כתב:

מקפיץ

טסט בערב כיפור זה דבר גאוני, מי שיכול, מניח שיהיה רלוונטי רק לשנה הבאה - לכו על זה!

מניח שהדבר דומה גם בערבי חג \ שישי לקראת סגירה כפי שכבר צויין כאן.

 

15 דקות מהתחלה לסוף כולל כ10 דקות של לחכות לפקיד בסיום וקצת בלבול מהצד שלי גם בהתחלה (פעם ראשונה ששילמתי בהתחלה)

 

עושה את זה כבר שנים, כל יום שישי אני מגיע כמה דקות לפני הסגירה.

 

החסרון זה אם נכשלת, תצטרך לתקן ולשוב בשבוע הבא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ללכת בשישי לקרא תהסגירה זה נחמד, עושה גם לפעמים.

אבל הבעיה האמיתית היא שחסר מכוני רישוי והרבה. 

ולא ברור לי למה - כי למדיהנ לא עולה כסף לעשות עוד מכוני רישוי, מה אכפת לה - היחידים שנפגעים מזה הם המכוני רישוי הקיימים - שלמען האמת לא ממש מרחם עליהם. 

אני גר באיזור המרכז-  ויש מכון רישוי בנס ציונה שנשרף לפני כמה חודשים - מאז טרם נפתח - וכל הרכבים (ולא מעט כנראה) שעשו שם טסט עברו לעשות במכונים האחרים בסביבה שממילא עמוסים עד בלי די. 

נפתח לפני כמ שנים מכון  טסטים בחולון - איזיטסט - שפתוח בחלק מהימים עד 19:00 שזה מעולה כי שאר מכוני הרישוי לא נועדו לאנשים עובדים. הלך מחשבתי משנות ה-50. עובדים 8-16 ויום אחד סוגרים מוקדם ב-14, שזה לא רלוונטי לדעתי היום למקום שאמור לתת שירות. 

גם אמרו שמוסכים יוכלו לבצע רישוי IN HOUSE - לא יודע למה זה נעצר. 

אבל אני יכול להגיד לכם, שכל חשש על זיוף וכו' - אין לו מקום - כי כולנו ראינו ושמענו כתבות ותחקירים שמראים שכל מה שתרצו כולל רכבים שעברו טסט בלי להגיע אפילו למכון. 

אז את הקשקוש הזה של הטסט שאפשר לגמרי לצמצם לאחת לשנתיים כדאי לחלק בין יותר מקומות, כי זה סתם טרטור ועמוס ומציק

  • מבאס 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 37 דקות, Nakamichi כתב:

אבל הבעיה האמיתית היא שחסר מכוני רישוי והרבה. 

ולא ברור לי למה

בירוקרטיה קשה? כוח אדם דליל? רווח נמוך?

נשמע כמו יהלום שרק מחכה שירימו אותו.

  • מצחיק 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

@Nakamichi אל תשכח שהטסטים היו אחד השירותים הממשלתיים שהופרטו, אם לא הראשון שבהם. עכשיו הקמת מכוני רישוי לא תלויה בממשלה אלא במשקיעים פרטיים.

 

ככל הנראה הכל מסתכם בכסף. להקים ולתחזק מכון רישוי - אם עצמאי ואם בתוך מוסך - עולה הרבה מאוד כסף. תתחיל במגרש ומבנה, תמשיך בציוד ותסיים בארנונה, משכורות לעובדים ותחזוקת הציוד. כנראה שהמודל העסקי לא מושך יזמים..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היו ויהיו מכרזים למכוני רישוי(ל-15-17 שנים).

בחלק מהמקומות שהיו בהם מכרזים, הזוכים בחרו בסוף שלא לממש את זכותם.

כח אדם חסר בחלק מהמכונים.

משכורות לא גבוהות(מעט יותר ממוסך).

עובדים ביום שישי וערבי חג(כן, יש עדיין פראיירים).

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, kompy כתב:

עובדים ביום שישי וערבי חג(כן, יש עדיין פראיירים).

מעריך מאוד את העובדים במוסכים ובמכוני טסטים.

אולי אפשר איזה דרך להעלות להם את השכר. או איזה בונוס.

 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אתה ואני נצטרך לממן את העלאת השכר הזו . ובמכוני טסטים, עם מחירים בפיקוח זה לא יהיה פשוט.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אתה ואני נצטרך לממן את העלאת השכר הזו . ובמכוני טסטים, עם מחירים בפיקוח זה לא יהיה פשוט.

 אני מבין שהפרטה לא תמיד מוצלחת. ולפעמים המחיר עולה, כאשר השירות נהיה גרוע יותר.

 

בגדול, גם ככה המחירים עולים. אז זה כמו בסופר, "למה לא פותחים עוד קופה"? 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תראה כמה עולה לנו הפרטת הדואר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

תראה כמה עולה לנו הפרטת הדואר.

 

אני מניח שהרבה דברים עולים המון. 

 

לגבי הדואר,

משלוחים מאמאזון מגיעים עד הבית ומגיעים די מהר. פעם אחרונה איזה מסמך שקיבלתי בגוב IL - הגיע שם, ורק אחרי איזה שבועיים שלושה קיבלתי אותו בדואר. 

 

הפעם היחידה לפני כמה זמן כשהייתי צריך לקבל מסמך כלשהו, נאלצתי לקבוע תור לסניף דואר שנמצא כמה קילומטרים ממני.

 

דברים גם משתנים. הזמנות לאירועים כבר לא נותנים מעטפות.. אלא תמונה בוואטסאפ. אותו דבר עם גלויות שנה טובה. פעם מזמן, לפני כמעט 2 עשורים, עוד הייתי שולח גלויות עם בול בדואר. בפועל, היום, כבר לא קורה. 

 

ספציפית לגבי עבודות..אני בתחושה שאנשים פשוט לא רוצים לעבוד. 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

אתה ואני נצטרך לממן את העלאת השכר הזו . ובמכוני טסטים, עם מחירים בפיקוח זה לא יהיה פשוט.

אין לי בעיה עם זה, אם זה יוביל לשיפור השירות וייעול זמן. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני מדבר על העמלות לטיפול באישורי יבוא - עד ההפרטה השירות ניתן חינם, מאז ההפרטה במחירי חברות השיחוח הפרטיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, sperial כתב:

אתה ואני נצטרך לממן את העלאת השכר הזו

 

לדעתי, המדינה צריכה להעביר למכון הרישוי אחוז מסויים מאגרת הרישוי השנתית, על כל רכב שהוא בודק.

לא ייתכן שהמכונים לא יראו שקל מאגרת רישוי שנתית של אלף שקל ויותר שאנחנו משלמים כל שנה.

אחרי הכל הם עושים את העבודה הקשה, המדינה משמשת רק שירות גביה. (משרד הרישוי).

אז יוותרו קצת על הכנסות האוצר, לטובת העלאת רמת השירות ומיקצועיות השירות.

 

פורסם

אגרה. בניגוד למס, לא עוברת לאוצר. אגרת הרישוח נשארת במשרד הרישוי או משרד התחבורה

 מה עושים בה? שאל את מירי רגב.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 שעות, itaysamurai כתב:

בירוקרטיה קשה? כוח אדם דליל? רווח נמוך?

נשמע כמו יהלום שרק מחכה שירימו אותו.

 

לא יודע. יש לך נתונים לגבי הרווח של מכון רישוי?

 

השאלה האם המחסום הוא שהמדינה לא משחררת יותר אישורים לפתיחת מכוני רישוי או שאף אחד לא רוצה לקחת אותם.

כי אם אף אחד לא רוצה לפתוח מכון רישוי זאת בעיה אחרת כמו שאתה מתאר, אם המדינה יושבת עם היד על השיבר ולא משחררת אישורים זה משהו אחר.

  

לפני 14 שעות, kompy כתב:

היו ויהיו מכרזים למכוני רישוי(ל-15-17 שנים).

בחלק מהמקומות שהיו בהם מכרזים, הזוכים בחרו בסוף שלא לממש את זכותם.

כח אדם חסר בחלק מהמכונים.

משכורות לא גבוהות(מעט יותר ממוסך).

עובדים ביום שישי וערבי חג(כן, יש עדיין פראיירים).

 

תשמע, אתה הסמכות בענייני מכוני רישוי, אבל לדעתי בתור אחד שמתסכל מבחוץ - עבודה במכון רישוי קלה יותר מאשר עבודה במוסך.

עבודה בימי שישי וערבי חג? גם במוסך.

ואתה אומר שהשכר גבוה יותר - למה לא.

 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...