Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוני טסטים :|


פוסטים מומלצים

פורסם

אוסיף עוד משהו ברשותכם, לקחתי איתי את הילדה (בת 4.5) ולמרות שהלכנו לשירותים לפני שיצאנו מהבית מן הסתם לאור הזמן הממושך היא היתה צריכה לשירותים.

אבל זה לא רק היא, גם אני התחלתי להיות לחוץ במעט.

 

מסתבר שאין שם שירותים בכלל - איך אני אמור לצאת מהאוטו כשכל רגע אני יכול לזוז, אז יכלתי לבקש מזה שמאחוריי שיזיז את הרכב לכשאצטרך אבל כבר הייתי קרוב מדי.

הצלחתי לשכנע את הילדה להתאפק, אבל להתאפק לאן בדיוק, אין בכלל שירותים שם.

 

למזלי החברים מהמוסך של סקודה ליד מכירים אותי אז חנינו את הרכב ורצנו לשם, אבל מה יעשה אדם "לחוץ" 😕 הוא לא יכול להסתובב ולחזור הביתה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם (נערך)

מה עם לבחון את החיוב לבצע מבחן פעם בשנה?

לפי ויקפדיה לפחות בחלק ממדינות אירופה (כמו צרפת וגרמניה) הטסט הוא פעם בשנתיים

עריכה אחרונה על ידי חד אופן
פורסם
לפני 16 דקות, avizaz כתב:

אוסיף עוד משהו ברשותכם, לקחתי איתי את הילדה (בת 4.5) ולמרות שהלכנו לשירותים לפני שיצאנו מהבית מן הסתם לאור הזמן הממושך היא היתה צריכה לשירותים.

אבל זה לא רק היא, גם אני התחלתי להיות לחוץ במעט.

 

מסתבר שאין שם שירותים בכלל - איך אני אמור לצאת מהאוטו כשכל רגע אני יכול לזוז, אז יכלתי לבקש מזה שמאחוריי שיזיז את הרכב לכשאצטרך אבל כבר הייתי קרוב מדי.

הצלחתי לשכנע את הילדה להתאפק, אבל להתאפק לאן בדיוק, אין בכלל שירותים שם.

 

למזלי החברים מהמוסך של סקודה ליד מכירים אותי אז חנינו את הרכב ורצנו לשם, אבל מה יעשה אדם "לחוץ" 😕 הוא לא יכול להסתובב ולחזור הביתה.

בכל מכוני הטסטים יש שירותים (הרי העובדים שם לא מתאפקים כל היום. נכון?)

בחלקם יש שירותים מיועדים גם ללקוחות וחלקם צריך לבקש להכנס לשירותי עובדים.

לא חושב שמישהו היה מסרב לך להכניס לשירותי עובדים אם אתה היית מבקש.

בווודאי אם היית מגיע עם הבת שלך בת 4.5

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

כל שנה עובד לי כמו שעון, בא למכון טסטים באשקלון ביום שישי, רבע שעה לפני הסגירה ונכנס בלי תור כלל.

החסרון הוא שאם נכשלתי, אז מחכה שבוע כי אין אפשרות לקפוץ למוסך ולחזור כדי להראות שתוקנו הליקויים.

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 3 שעות, חד אופן כתב:

מה עם לבחון את החיוב לבצע מבחן פעם בשנה?

לפי ויקפדיה לפחות בחלק ממדינות אירופה (כמו צרפת וגרמניה) הטסט הוא פעם בשנתיים

טסט ראשון - לאחר 3-4 שנים, דומה לנעשה בארץ.

לאחר מכן - טסט פעם בשנתיים עד שהרכב מגיע לגיל 10. מצב זה נבחן כרגע ואולי ייושם.

עעל גיל 10 - פעם בשנה.

 

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 6 שעות, kompy כתב:

טסט ראשון - לאחר 3-4 שנים, דומה לנעשה בארץ.

לאחר מכן - טסט פעם בשנתיים עד שהרכב מגיע לגיל 10. מצב זה נבחן כרגע ואולי ייושם.

עעל גיל 10 - פעם בשנה.

 

האמת שבהינתן אחוז הרכבים הגדול שאני רואה כל יום ללא אורות תקינים (דבר שדי קל וזול להבחין בו ולתקן), אני לא הייתי רוצה לרווח את הטסטים. אפילו שלוש שנים ראשונות ללא טסט זה מוגזם בעיני -- שנתיים יותר הגיוני, ואח״כ כל שנה. אני לא בטוח שאישור הבלמים  השנתי ע״י מוסך החל מגיל 15 משמעותי -- למה המכון לא יכול לבצע את אותה בדיקה? הרבה מוסכים ממילא חותמים בלי לבדוק כלום.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני 8 דקות, PinkDolphin כתב:

הרבה מוסכים ממילא חותמים בלי לבדוק כלום

אתה בטוח? בדקת מדגם מייצג של מוסכים או שזה נתון של הלמ"ס? 

כל הפעמים שנדרשתי למסמך תקינות בלמים, הם אכן נבדקו על ידי המוסך. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

בדיקת בלמים בגלל שהרכב "מיושן" היא שטות אכזרית שסתם הופכת את תהליך הבדיקה / טסט של רכב תקין מאירוע שאמור להימשך מספר דקות לאירוע של כמעט חצי יום עבודה, ועלות כפולה ויותר.

 

עכשיו תכפיל את זה פי 2 כי רכב מיושן כנראה צריך שיבדקו לו את הבלמים בתדירות כפולה מתדירות הטיפול ברכב...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
פורסם

גם זה נטחן כבר עד דק- המדינה רוצה להצעיר את גיל המכוניות הממוצע, לכן היא שמה מכשולים - בדיקת בלמים החל מהשנה ה16 ושני מבחנים בשנה החל מהשנה ה20. 
גם מכניס עוד קצת כסף וגם גורם לאנשים להחליף לאוטו חדש יותר, מה שמביא בראש הפירמידה לעוד מישהו שקונה אוטו מהניילון, ומשלם עליו עוד מס. 

  • רעיון טוב! 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 45 דקות, discoTD5 כתב:

אתה בטוח? בדקת מדגם מייצג של מוסכים או שזה נתון של הלמ"ס? 

כל הפעמים שנדרשתי למסמך תקינות בלמים, הם אכן נבדקו על ידי המוסך. 

ממש לא מייצג, לגמרי אנקדוטות -- אבל מספיק כאלה להסיק שלמרות שיש למוסכים אחריות פלילית בנושא , זה לא איכפת להם.
אבל כשהיה לי אופנוע מיושן -- שלושה מוסכים מתוך שלושה בי-ם לא בדקו כלום, במשך שלוש שנים (6 בדיקות). ואלה לא היו מוסכים שטיפלו באופנוע באופן קבוע... אלה שנתנו את האישור אפילו לא לחצו על ידית הבלם. חתמו על הנייר כשהאופנוע חונה בחוץ ולא ראו אותו בכלל.

5-6 חברים שהחזיקו רכבים מיושנים (5-6) -- בחצי מהמוסכים בדקו כמו שצריך, בחצי רק שבולם ואת הרפידות.

המאזדה 3 של אמי -- זה המוסך הקבוע שלה שקרוב לביתה, לא מורשה יבואן -- בשנתיים האחרונות רק לחצו על הדושה ובדקו שבולם. לא בדקו מצב נוזל בלמים או רפידות או דיסקים. אולי הסתמכו על זה שהיא מטפלת אצלם באופן קבוע, והנסועה שלה אפסית (3000-4000 בשנה), אבל הטיפול היה כמה חודשים קודם -- והם לא אמורים להסתמך עליו.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ומה ההגדרות בחוק, אם קיימות כאלה, לבדיקת בלמים? 

בטסט מישהו בודק לך נוזל בלמים? רפידות? דיסקים? 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

במשרד התחבורה פועלים לקידום מספר עדכונים:

- ביטול הצורך באישור בלמים לרכבים בני 16-20

- ביטול הצורך ב-2 טסטים בשנה לרכבים מיושנים בני 21-30

- ביצוע מבחן רישוי כל שנתיים בלבד, לרכבים בני 4-10

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4

 

 

פורסם
לפני כשעה, discoTD5 כתב:

ומה ההגדרות בחוק, אם קיימות כאלה, לבדיקת בלמים? 

בטסט מישהו בודק לך נוזל בלמים? רפידות? דיסקים? 

 

שאלה מעולה.

בלי טיפת ציניות.

 

נתקלתי רק במוסך אחד שהיה בודק כראוי את הדראמים (פותח, מנקה ומותח רגולז') ומסתכל בלי גלגל על הרפידות הקדמיות משני הצדדים.

 

כמובן שאת אותה עבודה בדיוק ביצעו במוסך פריים של טויוטה בו טיפלתי ביאריס. אבל מכיוון שהטסט לא נפל על מועד הטיפול, ולא ניתן להפיק אישור בתוקף ארוך, הייתי צריך ללכת שוב למוסך בעיר שבו נמצא מכון הטסטים כדי לקנות חתיכת נייר מטופשת כדי לתת למכון ועלותה כשל מבחן הרישוי עצמו.

הרכב אפילו לא נכנס למוסך, הוא הסתכל ברפרוף מבחוץ וקשה להאמין שראה מה הולך בתוך הדראם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

מאז שנשרף המכון בנס ציונה, התור ברחובות לא יורד משעה ופקק מטורף שחוסם 2 רחובות. 

יום שישי האחרון היימן אשדוד, נכנסתי לתור ב7:50, ב8:04 התחלתי בדיקה,  (למרות שהמכון נפתח רשמית ב8:00).

8:16 עם המסמכים ברכב. 

 

עריכה אחרונה על ידי laviil
שכחתי

Peugeot  5008 2023 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...