Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוני טסטים :|


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 59 דקות, motior כתב:

בינואר נסעתי לעשות טסט שם (לראשונה מזה שנים שלקחתי את האוטו לטסט בעצמי). הגעתי בשבע ועשרים והיו כעשרים מכוניות לפני!

ינואר הוא לא חודש מייצג, כל המכונים מפוצצים לגמרי בינואר ובאוגוסט.

 

 

פורסם

זה נכון, אבל גם בחודשים אחרים יש ימים עמוסים יותר ופחות בלי חוקיות שהבחנתי בה. 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

ראיתי שנפתח שרשור נוסף שגם התלונן.

שאלה, ברצינות, למה לא לפתוח את המכונים ליותר שעות?

שיפתחו עד 10, למה כולם אחידים בשעות פתיחה שלהם? נראה שזה כן ישתלם להם כלכלית לעשות את זה כי כרגע המצב שאנשים עוברים מאחד לשני ומחפשים איפה אין תורים.

 

שיגבו אפילו יותר כסף (אני מבין שהמחיר מפוקח, אבל אפשר להגיע להבנות על פתיחה בשעות אקסטרה ואני אישית הייתי מוכן לשלם).

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם (נערך)

כמה דברים:

ה 250-300 שקל האלו זה לא הכסף או הזמן שנחסך. זה כל הפרפרים בבטן האלו והלחץ שהרכב יעבור טסט אז לפעמים שווה לאנשים להוציא את הכסף

ושאלה. נגיד שחיממת את הממיר בנסיעה של שעה בכביש שש על 150 קמש. הגעת למכון וחיכית חצי שעה בתור. הממיר לא מתקרר עד אז?

עריכה אחרונה על ידי עדי-אל
פורסם
לפני 25 דקות, avizaz כתב:

ראיתי שנפתח שרשור נוסף שגם התלונן.

שאלה, ברצינות, למה לא לפתוח את המכונים ליותר שעות?

שיפתחו עד 10, למה כולם אחידים בשעות פתיחה שלהם? נראה שזה כן ישתלם להם כלכלית לעשות את זה כי כרגע המצב שאנשים עוברים מאחד לשני ומחפשים איפה אין תורים.

 

שיגבו אפילו יותר כסף (אני מבין שהמחיר מפוקח, אבל אפשר להגיע להבנות על פתיחה בשעות אקסטרה ואני אישית הייתי מוכן לשלם).

שאלתי פעם באחד המכונים, כשהייתי צאיך לדבר עם המנהל שלו על משהו אחר.
הוא אמר שחוקית אין אפשרות לתמחר אחרת, ממילא העובדים שלהם רגילים לשעות בענף הרכב (אין יותר מדי מוסכים שפתוחים אחרי 17:00, אם בכלל), ואין מספיק עבודה להצדיק פתיחה של המכונים ליותר שעות.
הבעיה היא שאין פיזור אחיד של כמות המגיעים. אני חושב שהפתרון הטוב ביותר היה לאפשר הזמנת תור לשעה מסויימת, כמו שרוב משרדי הממשלה מחייבים, אבל המכונים לא יכולים לעשות את זה על דעת עצמם, והם לא ירויחו יותר (זה לא עסק רווחי במיוחד, לטענת אותו מנהל).

פורסם

חד משמעית - לא משתלם.

1. כפי שציינת, המחיר מפוקח ולא ניתן לשינוי.

2. תשלום שעות נוספות ו/או הוספת כ״א.

3. גם במחיר פיתוי, לא יהיו בוחנים שיקפצו על ה״מציאה״ הזו של עבודה עד שעה מאוחרת, גם ככה הם נאלצים לעבוד בימי שישי בשעה שרוב המשק פנוי לעיסוקיו ובילוייו.

 

עד שנת 2015 היינו פתוחים בין השעות 07:00-19:00, כשחלק מהעובדים על שעות נוספות וחלק במשמרות. זה היה פשוט לא משתלם וכמות הרכבים לא השתנתה בפועל.

למיטב ידיעתי, גם היום ישנם מס׳ מכונים מועטים שפתוחים עד 19:00.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 1 דקה, kompy כתב:

עד שנת 2015

עבר עשור מאז. האוכלוסייה גדלה ומספר הרכבים גדל.

האם מספר המכונים גדל? באיזור שלי, רחובות, לא נוסף מכון למיטב ידיעתי. בשנים האחרונות אני מחכה בתור 30-60 דקות בכל פעם וזה עוד לפני השריפה של המכון בנס ציונה. מאז שהוא נשרף עוד לא יצא לי לעבור טסט.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

היה מכרז של של משרד התחבורה למכון נוסף באזור רחובות/עקרון/ברנר.

למיטב ידיעתי, לא היו קופצים על ה״מציאה״ הזו.

לפני כשנה וחצי נסגר מכרז נוסף של המשרד על הקמת מכון נוסף באזור ראשל״צ. על הנראה, בעתיד הקרוב (מתי? לא ידוע בדיוק) יפתח מכון נוסף.

 

למרות שעבר עשור, לא תמצא את העובדים מוכנים לעסקה הזו של שעות נוספות ו/או עבודה במשמרות, הגם שחסר כ״א במקצוע הזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 2 דקות, kompy כתב:

היה מכרז של של משרד התחבורה למכון נוסף באזור רחובות/עקרון/ברנר.

למיטב ידיעתי, לא היו קופצים על ה״מציאה״ הזו.

לפני כשנה וחצי נסגר מכרז נוסף של המשרד על הקמת מכון נוסף באזור ראשל״צ. על הנראה, בעתיד הקרוב (מתי? לא ידוע בדיוק) יפתח מכון נוסף.

 

למרות שעבר עשור, לא תמצא את העובדים מוכנים לעסקה הזו של שעות נוספות ו/או עבודה במשמרות, הגם שחסר כ״א במקצוע הזה.

מה דעתך על הרעיון לאפשר הזמנה מראש של תור? ברור שזה לא מדוייק, ודורש שמשרד התחבורה יהיה מעורב ביישום; האם זה היה יכול לעזור?
הכוונה בלי לחייב הזמנה מראש, אלא שזו תהיה אופציה, ומי שקובע ולא מגיע מאבד יכולת לקבוע מראש לחודשיים, נניח.

פורסם

מערכת הזמנת התורים טסט-טיים קיימת כבר שנה. 

לא ראיתי שזה בפועל עוזר למישהו.

  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תרומתי הצנועה לשירשור- מי שמחפש מישהו שיעביר לו את האוטו טסט, שלוקח את האוטו מהבית/ משרד/ מאהבת, בגבולות גוש דן, מוזמן לפנות אליי. 
בחור אמין שאני נעזר בו קרוב ל20 שנה, ואמי עוד מלפני כן. 
עוסק רשום שמוציא חשבונית, עושה גם טסטים וגם לוקח לטיפולים שוטפים או תיקוני בלת"מ.  

 

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 15 דקות, שביט כתב:

מאהבת, בגבולות גוש דן, מוזמן לפנות אליי. 
בחור אמין שאני נעזר בו קרוב ל20 שנה, ואמי עוד מלפני כן. 

לא מסתדר לי. 

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זה בבנגקוק

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, PinkDolphin כתב:

מה דעתך על הרעיון לאפשר הזמנה מראש של תור? ברור שזה לא מדוייק, ודורש שמשרד התחבורה יהיה מעורב ביישום; האם זה היה יכול לעזור?
הכוונה בלי לחייב הזמנה מראש, אלא שזו תהיה אופציה, ומי שקובע ולא מגיע מאבד יכולת לקבוע מראש לחודשיים, נניח.

מע׳ זו יכולה להיות טובה במכונים בעלי 3 מסלולים או יותר ו/או במקומות שם התור לא משתרך לעייפה.

רוב אירופה (אם לא כולה), אשר קיים בהם רישוי ממשלתי או ע״י חברה אחת שזכתה במכרז (ל-10 שנים), מתנהלת ע״י מע׳ זימון תורים.

  • מעניין 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 4 שעות, avizaz כתב:

ראיתי שנפתח שרשור נוסף שגם התלונן.

שאלה, ברצינות, למה לא לפתוח את המכונים ליותר שעות?

שיפתחו עד 10, למה כולם אחידים בשעות פתיחה שלהם? נראה שזה כן ישתלם להם כלכלית לעשות את זה כי כרגע המצב שאנשים עוברים מאחד לשני ומחפשים איפה אין תורים.

 

שיגבו אפילו יותר כסף (אני מבין שהמחיר מפוקח, אבל אפשר להגיע להבנות על פתיחה בשעות אקסטרה ואני אישית הייתי מוכן לשלם).

תשובה קצרה, זה נקבע מלמעלה. גם אם אין הגבלה כלשהיא כיום, זה השתרש כל כך חזק כמו קוסקוס ביום שלישי..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...