Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזעקה מובנית בקיה פיקנטו


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ELI001,

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בפיקנטו 2019 יש מצב אזעקה במצבים מסויימים, משהו שמגיע עם הרכב אני מבינה. האם ואיך אפשר לנטרל את זה?  זה חוקי? זה הרי מגיע ככה מהיצרן ולא הותקן במיוחד.  תודה

פורסם

מה הכוונה 'מצב אזעקה במצבים מסויימים'?

שמעת אזעקה?

לא סביר שיש ברכב אזעקה. זה לא חוקי ולא היה חוקי להתקין אזעקה ברכב ב-2019.

 

אם בכל זאת יש כי מישהו החליט להתקין באופן עצמאי, מומלץ לנתק אותה.

איך - אולי זה משהו חובבני ויהיה קל יחסית למצוא את החיווט ולנתק מה שצריך, או חשמלאי רכב.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, itzik123 כתב:

מה הכוונה 'מצב אזעקה במצבים מסויימים'?

שמעת אזעקה?

לא סביר שיש ברכב אזעקה. זה לא חוקי ולא היה חוקי להתקין אזעקה ברכב ב-2019.

 

אם בכל זאת יש כי מישהו החליט להתקין באופן עצמאי, מומלץ לנתק אותה.

איך - אולי זה משהו חובבני ויהיה קל יחסית למצוא את החיווט ולנתק מה שצריך, או חשמלאי רכב.

 

 

 

זה מובנה ברכב, כלומר לא משהו שהותקן.  יצא לי לשמוע כשהייתי בתוך הרכב כשהוא לא ממונע והדלתות היו נעולות, נדמה לי. 

Screenshot_20250504_200404_Drive.jpg

עריכה אחרונה על ידי ברונטית
פורסם

ואם תלכי אחורה 2 עמודים תראי שהכותרת שם היא - "מערכת אזעקה מקורית (אם קיימת)".

ולכן כאמור, לא בטוח שאכן קיימת. ולא ברור מה נדמה לך ששמעת.

פורסם
לפני 11 שעות, Tom_22 כתב:

ואם תלכי אחורה 2 עמודים תראי שהכותרת שם היא - "מערכת אזעקה מקורית (אם קיימת)".

ולכן כאמור, לא בטוח שאכן קיימת. ולא ברור מה נדמה לך ששמעת.

לא נדמה לי ששמעתי,  שמעתי.

מה שנדמה לי זה שמה שהפעיל את זה היה שהיינו בתוך ברכב כשהיה נעול וככה גיליתי שזה קיים.   בדיוק כמו שמתואר שם, צפירות מהצופר והבהובים.

  • פיתרון
פורסם (נערך)
לפני כשעה, ברונטית כתב:

מה שנדמה לי זה שמה שהפעיל את זה היה שהיינו בתוך ברכב כשהיה נעול וככה גיליתי שזה קיים.   בדיוק כמו שמתואר שם, צפירות מהצופר והבהובים.

יש מצב שזה מערכת למניעת שכחת ילדים, יש הרבה רכבים שהיא פועלת גם עם אזעקה וזה חוקי.  

תנסה לפתוח את הרכב עם המפתח ולא עם השלט תבדוק אם נשמעת האזעקה.

עריכה אחרונה על ידי ELI001
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...