Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קניתי בוסטר הנעה 7000A ומנפח גלגלים.

יש לציין שכל פעם שניסיתי על רכב אחר הסוללה הייתה טעונה במלואה

אני מחבר את הכבלים (כבלים חכמים) לבוסטר ניסיתי אותו על כמה רכבים עם מצבר ריק - רכב אחד הוא נתן חשמל והניע, ורכב אחד הוא פעם כן נתן חשמל והניעה ופעם מצפצף (ונדלק על הכבל החכם מנורה שבספר הוראות אומרת Short low circut משהו כזה) ועכשיו באתי להניע איתו רכב אחר הוא מצפצף ולא נותן חשמל.

פעם אחת חיברתי אותו והוא ציפצף ולא נתן חשמל, נתתי כבלים מרכב אחר אבל זה לא היה מספיק בכדי להניע (כנראה כבלים חלשים) חיברתי גם את הבוסטר ואז הוא כן נתן חשמל והניע.

מה הסיפור של זה ??!??

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

אולי שמת לב באיזה רכב היה מצבר רגיל ובאיזה מצבר פריקה עמוקה ( AGM/ EFB)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כנראה יש בבוסטר הגנות כמו חיבור כותביות  הפוכה ואם המצבר פרוק לחלוטין נגיד מוציא מתח 3 וולט מבחינת הבוסטר זה נתק, אפס.

אז הוא לא מצליח לזהות כותביות ולא פועל. 

 

תבדוק אם יש שם כפתור שמבטל את ההגנות ומעביר למצב ידני. 

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

כנראה יש בבוסטר הגנות כמו חיבור כותביות  הפוכה ואם המצבר פרוק לחלוטין נגיד מוציא מתח 3 וולט מבחינת הבוסטר זה נתק, אפס.

אז הוא לא מצליח לזהות כותביות ולא פועל. 

 

תבדוק אם יש שם כפתור שמבטל את ההגנות ומעביר למצב ידני. 

אתה צודק איך עוקפים את זה?? אין כפתור, זה פשוט לא נותן בגלל שהמתח במצבר נמוך מאוד

פורסם

בבוסטר NOCO שיש לי יש כפתור שמבטל את כל ההגנות ומאפשר להניע במצב ידני גם אם המצבר מוציא 0, רק זה על אחריותך ואם חיברת פלוס ומינוס הפוך יכול להיגרם נזק.

 

תסתכל בהוראות הפעלה אם יש בבוסטר שלך את הפונקציה הזו.

 

 

 

 

פורסם
לפני 14 שעות, Buki כתב:

בבוסטר NOCO שיש לי יש כפתור שמבטל את כל ההגנות ומאפשר להניע במצב ידני גם אם המצבר מוציא 0

בוקי על איזה דגם מדובר? למיטב זכרוני לכל דגמי נוקו יש את הכפתור הזה, נכון?

פורסם
לפני 15 שעות, Camaro 92 כתב:

בוקי על איזה דגם מדובר? למיטב זכרוני לכל דגמי נוקו יש את הכפתור הזה, נכון?

כן, לכולם כפי שידוע לי ואני עברתי כמה במשפחה. החל מה GB40, GB70, GN150 ועכשיו אני עם המפלצת GBX155

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 16 שעות, Camaro 92 כתב:

בוקי על איזה דגם מדובר? למיטב זכרוני לכל דגמי נוקו יש את הכפתור הזה, נכון?

יש לי את ה GB40, יצא לי להשתמש בפיצ'ר הזה כמה פעמים בהתנעת מכוניות שעמדו שבועות או חודשים ללא התנעה והמצבר נפרק לגמרי. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 11 דקות, Buki כתב:

יש לי את ה GB40, יצא לי להשתמש בפיצ'ר הזה כמה פעמים בהתנעת מכוניות שעמדו שבועות או חודשים ללא התנעה והמצבר נפרק לגמרי. 

לצערי אין לי את הכפתור שמעביר מצב לידני, וזה כמה פעמים ממש תקע אותי.

כנראה שאצטרך לקנות כבלים בלי ההגנה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...