Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורלנדו השמן,

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין מהדברים שלך שהתקלה קוראת רק בסרק ולא בסל"ד גבוה עומס גבוה וזה מצמצם לנו את את הסיבות "למצוקת דלק" בסרק ובחלקם כבר נגעת והחלפת חיישן חמצן קדמי שחשבת "שמשקר" (אני מכווה שלמקורי ולא חליפי), והחלפת מכסה שסתומים והמכסה מילוי שמן סגור ואוטם טוב.

היות ויש ברשותך סורק תקלות ואני מבין שאתה יודע לקרוא את הנתונים הרלוונטיים לפני שאתה הולך לחבר מכונת עשן וכו תנסה לשחזר את התקלה בסרק ,ברגע התקלה שאתה מביט בסורק בנתוני חיישן חמצן עליון והתחתון גם (אם הנתונים זהים בסרק ומראים תערובת ענייה - מתח נמוך בשניהם ) זה אומר שהחיישן הקדמי לא משקר והתערובת באמת ענייה וזה מגובה במפות דלק שעלו לתוספת גדולה ברגע זה תן מכה קלה על הברז קאניסטר שנמצא במרכז סעפת הייניקה מעליה ותביט במפות הדלק ומתחי החיישן חמצן עליון בעם ברגע זה המצב משתפר - מתח החיישן עולה ומפות הדלק מתחילות לרדת ולהתאזן התקלה היא הברז קאניסטר שנתפס לעטים פתוח והמנוע יונק אוויר ממע הקאניסטר .( גם עם מכונת עשן לא תראה זאת בעם התקלה אכן מהברז),

שוב זה לא אבחון מדוייק רק ניחוש מושכל ובכלים והידע שיש ברשותך תוכל לאשר או לשלול השערה זו ואולי לעזור לחברך לפני שאתם מכניסים אותו למוסך .

שהיה בהצלחה .

 

חיים יוד.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 6 שעות, thebaron כתב:

ואוו...הפחד להיתקע באמצע הדרך וחוסר החשק להוציא כספים נוספים היה גורם לי בשלב הזה לזרוק את הרכב אצל סוחר רכב, לקבל כמה אלפים ולהתקדם לרכב הבא.

מי שמאמין כן מפחד, להתקע בדרך? זה רכב שני במשפחה שעושה 4000 ק"מ בשנה רק בסיבובים ליד הבית אז להשקיע קצת זמן ומעט כסף מאשר להשקיע יותר כסף בפחות זמן נראה לנו יותר טוב, מזל שיש לנו קצת קשרים אז מה שעולה לך יקר לנו עולה פחות 

לפני 3 שעות, חיים יוד כתב:

אני מבין מהדברים שלך שהתקלה קוראת רק בסרק ולא בסל"ד גבוה עומס גבוה וזה מצמצם לנו את את הסיבות "למצוקת דלק" בסרק ובחלקם כבר נגעת והחלפת חיישן חמצן קדמי שחשבת "שמשקר" (אני מכווה שלמקורי ולא חליפי), והחלפת מכסה שסתומים והמכסה מילוי שמן סגור ואוטם טוב.

היות ויש ברשותך סורק תקלות ואני מבין שאתה יודע לקרוא את הנתונים הרלוונטיים לפני שאתה הולך לחבר מכונת עשן וכו תנסה לשחזר את התקלה בסרק ,ברגע התקלה שאתה מביט בסורק בנתוני חיישן חמצן עליון והתחתון גם (אם הנתונים זהים בסרק ומראים תערובת ענייה - מתח נמוך בשניהם ) זה אומר שהחיישן הקדמי לא משקר והתערובת באמת ענייה וזה מגובה במפות דלק שעלו לתוספת גדולה ברגע זה תן מכה קלה על הברז קאניסטר שנמצא במרכז סעפת הייניקה מעליה ותביט במפות הדלק ומתחי החיישן חמצן עליון בעם ברגע זה המצב משתפר - מתח החיישן עולה ומפות הדלק מתחילות לרדת ולהתאזן התקלה היא הברז קאניסטר שנתפס לעטים פתוח והמנוע יונק אוויר ממע הקאניסטר .( גם עם מכונת עשן לא תראה זאת בעם התקלה אכן מהברז),

שוב זה לא אבחון מדוייק רק ניחוש מושכל ובכלים והידע שיש ברשותך תוכל לאשר או לשלול השערה זו ואולי לעזור לחברך לפני שאתם מכניסים אותו למוסך .

שהיה בהצלחה .

 

חיים יוד.

תודה על התשובה הרצינית ולא תגובות מוזרות של אנשים שמייעצים לזרוק את הרכב כי אין להם מושג ברכבים , טיפת ידע או רצון לטפל והכיף שלפתור תקלות, דבר שני הרכב היום שוב חזר לפעול מצויין הכל קריאות תקינות בהכל חוץ מהחיישן החמצן התחתון שמראה בסורק שהוא תקוע על 1.2v ולא מראה שום קריאה או אחוזים שהוא פעיל בדיאגרמה, יש מצב שהוא גורם לכל התקלות אבל לא מדליק נורת מנוע?

פורסם

יש לא מעט מקרים בהם החלק החדש היה תקול בעצמו, קרה גם לי,

למזלי אצלי זה היה מובהק שהחלק החדש לא תקין, כי הבעיה החמירה מיד עם ההחלפה שלו.

בסוף הוחלף במקורי ויש שקט מאז.

 

כבר חתמתי...

פורסם

לגבי חיישן חמצן אחורי האם הוא משפיע על מפות דלק אז לא הוא אבחוני לממיר בלבד .

אם לא היה תקין תהיה בטוח שהמחשב היה מתריע על תקלה בו הוא בודק אותו ב 10 פרמטרים .

אמרתי תתיחס לנתון שלו ביחס לנתון של הקדמי כדי לאשש או לשלול כשל בחיישן קדמי "שמשקר" הרי לא יתכן שהתערובת ענייה והחיישן האחורי לא יראה גם עני או עשיר כך שהוא נותן לך יחוס לאמינות הקריאה מחיישן עליון זה רק לאבחון נקודתי.

היות ובהנעה ראשונית ובחצי שעה הראשונה הכול תקין בהתיחס רק למפות דלק ורק לאחר זמן התקלה חוזרת זה יותר מחזק את השערתי שהברז קאניסטר נתפס פתוח והמפות מנסות לתקן בתוספת דלק אבל זה רק בתנאי שהחיישן חמצן האחורי גם כן מראה עני אחרת החיישן חמצן העליון תקול ותקוע מתח סיגנאל נמוך אני בכוונה לא אומר תערובת ענייה כי החיישן יכול לשקר שהתערובת ענייה שלמעשה היא עשירה מאד.

בהצלחה

חיים יוד.

 

 

  • אהבתי 2
פורסם

קודם כל מודה לך על התשובות הענייניות והמפורטות, כשאשר הרכב עובד אז הקניסטר למעלה משמיע תיקתוקים ולפי מה שהבנתי מקריאה וסרטונים זה תקין, גם פירקתי אותו כדי לנסות לנשוף דרכו כמו שהסבירו בסרטון שראיתי וגם זה תקין, נסענו עם הרכב עד שהתקלה קרתה שוב ונתתי מכות לקניסטר כמו שאמרת ושום דבר לא השתנה, מחר הוא לוקח את הרכב למוסך, אעדכן איך נפתר, נקווה שלא ישחילו אותו במוסך מורשה

פורסם
בתאריך 13.11.2024 בשעה 21:04, yairw כתב:

אם הכל מצביע על חיישן החמצן , למה אתה פשוט לא מחליף אותו, או לפחות בודק שהחיווט שלו תקין?

לפעמים הבעיה פשוטה ממה שאנו חושבים, לכן אני תמיד מוסיף בהמלצות שלי - לבדוק גם את החיווט של מוקד הבעיה

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

לפעמים הבעיה פשוטה ממה שאנו חושבים, לכן אני תמיד מוסיף בהמלצות שלי - לבדוק גם את החיווט של מוקד הבעיה

בדקנו כל הרבה פעמים ניתקנו חיברנו נידנדנו פעם אחת רק בזמן הנדנוד הטורים של הרכב טיפה השתנו וראינו איזה תזוזה בסורק של החיישן חמצן אבל לא משהו מיוחד , פתחנו שוב וניקינו הכל עם ספריי מגעים כי חשבנו שאולי לכלוך מפריע, עכשיו שמו לו פלאג חדש וכמו שאמרתי הרכב נוסע מצויין .

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...