Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורלנדו השמן,

פוסטים מומלצים

הרכב הוא אופל אסטרה 1.4 2016 , יש קטע מוזר עם הרכב . הרכב נוסע מצויין ואז יש רגע שמכבים אותו ומניעים לאחר 10 דקות הוא מניע מצויין אחרי חצי דקה הוא מתחיל לגמגם ואז מתחיל לשרוף דלק שהוא משאיר סימן שחור על הרצפה מהאגזוז , סורק תקלות מראה תקלה p0171 בגרף של החיישן חמצן פשוט שיגעון, אין משהו עקבי , עולה נשאר למעלה פתאום נופל בחדות ואז חוזר לאמצע כקו אחיד כאילו מת ואז מתחיל לעלות ולרדת בטירוף בקוים משוננים קטנים ושוב פעם מת וחוזר לחיים , ואז מכניסים לדרייב נוסעים טיפה והכל מסתדר  כמו שצריך והרכב נוסע חלק ולפעמים תוך כדי נסיעה שוב הגרף משתגע אבל לא מרגישים משהו מוזר , האם הבעיה היא בחיישן? או שהבעיה היא משהו אחר שמשגע את החיישן, הלכנו למוסך להבין מה קורה המוסכניק חשב שנפל על פראייר והתחיל להגיד שיחליף מצבר , חיישן חמצן וממיר קטליטי ואם זה לא יעזור אז חייבים להחליף מכסה שסתומים , מסתבר שעדיין קיימים ליצנים

לעזרתכם אודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי דומה, רק בקיה

 

הגעתי למוסכניק שטען בהתחלה שצריך להחליף פלאגים, אמרתי ניחא, גם ככה עברו כבר איזה 3 שנים מאז שהחלפתי. כמובן שזה לא פתר את הבעיה.

 

טען שצריך להחליף ממיר קטליטי, למרות שאין קשר בתקלה לממיר והוא טוען שמניסיון שלו זה תמיד ממיר, אולי נפלנו על אותו ליצן?

 

כמובן שהלכתי למוסך אחר שהחליף חיישן חמצן והסתדר הכל.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אינני טועה, למנוע הזה ספציפית יש בעיה חוזרת במכסה שסתומים, שווה לבצע חיפוש בנושא.

 

קוד של תערובת ענייה (171), יסביר מדוע הרכב רוצה להוסיף דלק בכדי לפצות ולשרוף אקסטרא דלק

 

חיישן חמצן זה החיישן שיש לפני ואחרי הממיר, אני משער שאתה מתכוון לחיישן זרימת/כמות אוויר - MAF

MAF תקול, או כניסת אוויר לא מבוקרת, חלקים במערכת הדלק יכולים לגרום לתופעות האלה, אך לא רק.

 

תתחיל מהפשוט, לחפש בריחת אוויר, צינור פרוץ או לא מחובר טוב

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכסה שסתומים תקין , כל הצינורות תקינים אין שום בריחת אוויר, חיישן maf תקין הכל נבדק בסורק, רק החיישן הקדמי שנמצא בממיר מראה בעיה בקריאות, השאלה אם כשחיישן כזה מתקלקל הוא משתגע או פשוט מפסיק לעבוד?

לפני 32 דקות, Shaike.Zam כתב:

קרה לי דומה, רק בקיה

 

הגעתי למוסכניק שטען בהתחלה שצריך להחליף פלאגים, אמרתי ניחא, גם ככה עברו כבר איזה 3 שנים מאז שהחלפתי. כמובן שזה לא פתר את הבעיה.

 

טען שצריך להחליף ממיר קטליטי, למרות שאין קשר בתקלה לממיר והוא טוען שמניסיון שלו זה תמיד ממיר, אולי נפלנו על אותו ליצן?

 

כמובן שהלכתי למוסך אחר שהחליף חיישן חמצן והסתדר הכל.

אחי אמר לו שאין שום בעיה שיחליף כל פעם חלק אחד לידינו ואם התקלה לא נפתרה הוא מחזיר את החלק הישן ולא מקבל תשלום ברור שהוא לא הסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש למנוע הזה של אקוטק
שיושב גם בשברולט קרוז ועוד מס' רכבים, רשימת מחלות ארוכה, מפורטת ומתועדת ע"י מס' רב של אנשים ביוטיוב עד לרמה שהוציאו קיטי תיקון קבועים לחלקן.

 כולל עניינים עם מע' PCV ( שסתום- גולה שיושב בסעפת יניקה או במכסה שסתומים-לא זוכר כרגע מי מהם- אבל לא נראה לי ששללתם זאת בלי לפרק ולבדוק), פלאנצ'ים למיניהם,חיישנים, נזילות.. ועוד ועוד.

אני מציע לך לעשות חיפוש יסודי ביטיוב ולהתחיל לשלול מהקל אל הכבד ולא להסתמך על מוסכים כי לא תצא מזה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Gauss כתב:

יש למנוע הזה של אקוטק
שיושב גם בשברולט קרוז ועוד מס' רכבים, רשימת מחלות ארוכה, מפורטת ומתועדת ע"י מס' רב של אנשים ביוטיוב עד לרמה שהוציאו קיטי תיקון קבועים לחלקן.

 כולל עניינים עם מע' PCV ( שסתום- גולה שיושב בסעפת יניקה או במכסה שסתומים-לא זוכר כרגע מי מהם- אבל לא נראה לי ששללתם זאת בלי לפרק ולבדוק), פלאנצ'ים למיניהם,חיישנים, נזילות.. ועוד ועוד.

אני מציע לך לעשות חיפוש יסודי ביטיוב ולהתחיל לשלול מהקל אל הכבד ולא להסתמך על מוסכים כי לא תצא מזה.

טוב אז אפרט קצת, אני מכיר בעל פה את כל התקלות שמייחסים למכוניות האלו, כולל הpcv שנבדק ברגע הראשון ונמצא תקין, שסתום במכסה שסתומים תקין, שסתום evap תקין,maf תקין, חיישן טורבו תקין , צינורות של הקולר שלמים ואין שום משיכת אויר מהם, צינור של הפילטר אויר חדש הוחלף לפני חודש, צינור שמגיע מהטורבו לpcv גם די חדש והשסתומים בתוכו עובדים , ראיתי את כל הסרטונים שאפשר ביוטיוב ואין לאף אחד תשובה ברורה לתקלה הזאת , כל אחד עושה משהו אחר ואז זה נפתר לו זה מה שמצחיק וגם מעצבן

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, אורלנדו השמן כתב:

השאלה אם כשחיישן כזה מתקלקל הוא משתגע או פשוט מפסיק לעבוד?

מאמין יש כשלונות ויש כשלונות, חלק יפסיקו לעבוד וחלק יקרטעו,

אם הכל מצביע על חיישן החמצן , למה אתה פשוט לא מחליף אותו, או לפחות בודק שהחיווט שלו תקין?

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yairw כתב:

מאמין יש כשלונות ויש כשלונות, חלק יפסיקו לעבוד וחלק יקרטעו,

אם הכל מצביע על חיישן החמצן , למה אתה פשוט לא מחליף אותו, או לפחות בודק שהחיווט שלו תקין?

איך אני בודק אותו? מצאתי הסבר ביוטיוב שלא נתן לי כלום, יכול להפנות אותי למשהו ברור? חיישן חמצן קדמי 4 חוטים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, אורלנדו השמן כתב:

מכסה שסתומים תקין , כל הצינורות תקינים אין שום בריחת אוויר, חיישן maf תקין הכל נבדק בסורק, רק החיישן הקדמי שנמצא בממיר מראה בעיה בקריאות, השאלה אם כשחיישן כזה מתקלקל הוא משתגע או פשוט מפסיק לעבוד?

אחי אמר לו שאין שום בעיה שיחליף כל פעם חלק אחד לידינו ואם התקלה לא נפתרה הוא מחזיר את החלק הישן ולא מקבל תשלום ברור שהוא לא הסכים.

 

להחליף חיישן חמצן יכול (לא תמיד) לקחת כמה שעות עבודה כי לשחרר אותו לוקח זמן (זה מקום לוהט, אחרי כמה שנים תבין מה קורה). העבודה עולה כסף.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Shaike.Zam כתב:

 

להחליף חיישן חמצן יכול (לא תמיד) לקחת כמה שעות עבודה כי לשחרר אותו לוקח זמן (זה מקום לוהט, אחרי כמה שנים תבין מה קורה). העבודה עולה כסף.

5 דקות והוחלף החיישן בלי שום מאמץ

הוחלף חיישן חמצן, הקריאות בסורק הפכו עקביות כמו שצריך, הרכב שקט ובעל הרכב אומר שהוא מתחיל את הנסיעה יותר חלק

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Shaike.Zam כתב:

 

להחליף חיישן חמצן יכול (לא תמיד) לקחת כמה שעות עבודה כי לשחרר אותו לוקח זמן (זה מקום לוהט, אחרי כמה שנים תבין מה קורה). העבודה עולה כסף.

איך הגעת לכמה שעות עבודה ? גם אם הוא תפוס יש בוקסה מיוחדת ואם לא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח עם כלים ייעודים.

לא יודע מאיפה אתם מדומיינים ואומרים "שעות עבודה" על "סיבוב בורג"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב תעלומה רצינית, הרכב חזר  לקרטע בעמידה הלכנו למוסך מורשה של umi למישהו שאנחנו מכירים הסתכל על הרכב ואמר שחייבים להחליף מכסה שסתומים גם אם אין רעש של בריחת אויר מהדיאפרגמה, אמר שדרכו זה יעלה יקר בסביבות 1800₪ כולל עבודה, שלח אותנו למישהו שיביא לנו מקורי ב600₪ ונרכיב לבד, הרכבנו מכסה שסתומים חדש והופ הרכב עבד כל כך חלק כל כך שקט בבדיקה בסורק אין תקלות כל הערכים של הדלק וחיישן החמצן תקינים פשוט צמרמורת , רכב חדש. עולים על הרכב עושים סיבוב של חצי שעה הרכב מתנהג מעולה ואז חוזרים לחנייה  נעצרים , מתלהבים איך פתרנו ואז הרכב מתחיל לקרטע חלש ואז מתחזק טיפה וריח ועשן שחור של דלק ותקלה p0171 חזרה לחיים, יום שלישי הוא החליט שהוא מכניס את הרכב למוסך מורשה אני עדין מנסה בעזרתכם לחסוך לו כסף ולמצוא תיקון

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו...הפחד להיתקע באמצע הדרך וחוסר החשק להוציא כספים נוספים היה גורם לי בשלב הזה לזרוק את הרכב אצל סוחר רכב, לקבל כמה אלפים ולהתקדם לרכב הבא.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...