Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחפש לאשתי רכב משפחתי משומש בן 3-6 שנים. 

היא נוסעת מעט ובכל זאת חשוב לי רכב שיחזיק לפחות 5 שנים בלי תקלות מורכבות. 

תקציב: עד 110 אש״ח.

דרישות נוספות: רצוי האצ׳בק כי הם קצרים ונוח לחנות איתם.

מה לא: SUV  ושאר הרכבים הגבוהים, לא חשמלי.

יש לי ניסיון רע עם גיר רובוטי אז מוציא את זה גם מהחיפוש. יש לי גם דעה (אולי לא נכונה) שרכבי מיני פחות בטיחותיים אז מעדיף משפחתית, 

 

תודה!

 

פורסם (נערך)

יאריס/ג׳אז/מאזדה 2?

קורולה הייבריד האצ׳באק?

סיוויק 1.5? 

מה עוד חשוב חוץ מאמינות? איפה אתה נוסע? עם מי אתה נוסע? כמה חשוב צריכת דלק? וכו וכו וכו

עריכה אחרונה על ידי הייהייהיי

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

תודה על התגובה- זה רכב שלא יסע הרבה אז אין משמעות לצריכת דלק. לגבי מזדה 2 יש לו 4 כוכבי בטיחות והוא קטן משמעותית מ3, לכן אני מעדיף רכבים יותר גדולים. לגבי סיוויק אכן מעניין אבל קשה למצוא. לגבי היברידי, האם הם תקינים אחרי גיל 7-8 או שהחשמלי שלהם הופך להיות משקולת?

פורסם
לפני 16 דקות, Noybee כתב:

תודה על התגובה- זה רכב שלא יסע הרבה אז אין משמעות לצריכת דלק. לגבי מזדה 2 יש לו 4 כוכבי בטיחות והוא קטן משמעותית מ3, לכן אני מעדיף רכבים יותר גדולים. לגבי סיוויק אכן מעניין אבל קשה למצוא. לגבי היברידי, האם הם תקינים אחרי גיל 7-8 או שהחשמלי שלהם הופך להיות משקולת?

בטויוטה אפשר להאריך אחריות עד 12/15 שנה לא זוכר וב110 אלף אתה יכול להביא לפחות לפחות 2020 

יש לך קורולה סדאן הייבריד שנמכרות במתחצ למחירון 

לפני 16 דקות, נתן מירושלים כתב:

מה אם הונדה אינסייט אחלה אוטו והבטרייה שלו יחסית אמינה

הבן אדם עם תקציב 110,000 שקל 🤣 אינסייט בן 20 אלף זה מה שאתה מציע?

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם
לפני שעתיים, נתן מירושלים כתב:

 

סורי לא הבנתי, למה אין יותר חדשים?

יש בייבוא אישי אולי 2 אינסייט חדשות בארץ…

עקרונית היו פה בין 2011-2014 וזהו… 

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם
בתאריך 9.10.2024 בשעה 20:01, Noybee כתב:

תודה על התגובה- זה רכב שלא יסע הרבה אז אין משמעות לצריכת דלק.

אז למה חשמלית או היברידית?

במקרים כאלה אפילו עדיף לחפש "שתיינית" שמצטיינת בתחומים אחרים שחשובים יותר.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אם צריכת הדלק לא קריטית וותר על ההיברידי, לא תצטרך לשלם פרמיה על מערכת ההנעה ותוכל לרכוש רכב יותר חדש.

 

אגב, מה ניסיונך הרע עם תיבה רובוטית? את דגמי הסופרמיני של ואג תוכל לרכוש חדשים בהגדלת תקציב קטנה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, borsood כתב:

אז למה חשמלית או היברידית?

במקרים כאלה אפילו עדיף לחפש "שתיינית" שמצטיינת בתחומים אחרים שחשובים יותר.

 

 

הוא כתב לא חשמלית. גם לא הביע עניין בהיברידית.

 

השאלה שלך לא מתאימה לפותח השרשור

 

אתה בהחלט צודק בעצה של לחפש רכב שמצטיין במה שחשוב לפותח השרשור

 

בתאריך 9.10.2024 בשעה 07:25, הייהייהיי כתב:

 

סיוויק 1.5? 

 

 

יש לי כזו. זה האצ'בק על הצד המגודל. לא רכב קצר לחניה כפי שמחפש פותח השרשור

בתאריך 8.10.2024 בשעה 23:15, Noybee כתב:

יש לי גם דעה (אולי לא נכונה) שרכבי מיני פחות בטיחותיים אז מעדיף משפחתית, 

 

בין מיני למשפחתיים יש קטגוריה שנראית לי טובה מאוד למצב שלך. סופר מיני. מתאים מאוד לרכב שני למי שלא רוצה מיני.

 

עד כמה דעתך נכונה איני יודע אבל קח בחשבון שרכבי משפחתיים מלכתחילה יקרים יותר מרכבים קטנים יותר ואם תרד בקטגוריה תוכל לקנות רכב חדש יותר. שיהיה אמין יותר ואולי אף בטיחותי יותר 

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם
לפני 38 דקות, razi_pazi כתב:

 

הוא כתב לא חשמלית. גם לא הביע עניין בהיברידית.

 

השאלה שלך לא מתאימה לפותח השרשור

 

אתה בהחלט צודק בעצה של לחפש רכב שמצטיין במה שחשוב לפותח השרשור

 

 

יש לי כזו. זה האצ'בק על הצד המגודל. לא רכב קצר לחניה כפי שמחפש פותח השרשור

 

בין מיני למשפחתיים יש קטגוריה שנראית לי טובה מאוד למצב שלך. סופר מיני. מתאים מאוד לרכב שני למי שלא רוצה מיני.

 

עד כמה דעתך נכונה איני יודע אבל קח בחשבון שרכבי משפחתיים מלכתחילה יקרים יותר מרכבים קטנים יותר ואם תרד בקטגוריה תוכל לקנות רכב חדש יותר. שיהיה אמין יותר ואולי אף בטיחותי יותר 

מה אתה כועס? 

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם (נערך)

אמנם לא ביקשו היברידית,

אבל, כמו שכבר נאמר ע"י @הייהייהיי,  קיימת בתקציב קורולה האצ'בק 2020-2021, אמנם לא במספרים גדולים,  שיכולה להתאים מאוד.

גם תשמור טוב על הערך ( במיוחד עם קילומטראז' נמוך).

ניתן להאריך אחריות על הסוללה בסיום האחריות האוטומטית.

דוגמה אקראית מלוח יד 2:
https://www.yad2.co.il/s/c/4qlxq1u8

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, הייהייהיי כתב:

מה אתה כועס? 

 

ההיפך מכועס. כתבתי "אתה בהחלט צודק"....

 

מה כועס בזה?

 

פשוט שאלו אותו "אז למה חשמלית או היברידית?" כאשר הוא לא חיפש לא כזו ולא כזו. הציעו לו היברידיות אבל הוא בכלל לא הביע עניין בכך. אז כתבתי שהשאלה לא צריכה להיות מופנה אליו אלא למגיבים שהציעו לו היברידית.

 

ממש לא כועס... מחילה

 

לפני שעה, outnex כתב:

מאזדה 3 האצ

 

רכב מצויין ואמין. אבל יקר והביטוח גבוה מאוד.

לרכב שלא נוסע הרבה זה הופך להיות לא ממש כלכלי. כי הביטוח זהה בכל קילומטראז'. וגם האמינות נותנת יותר תמורה לשקל בנסועה משמעותית.

בתאריך 9.10.2024 בשעה 20:01, Noybee כתב:

לגבי סיוויק אכן מעניין אבל קשה למצוא.

 

כתבתי קודם שהיא לא טובה כל כך לחניות. אבל באופן כללי אני מואד מרוצה משלי. היא ידנית אבל אני מבין שהרציף טוב ואמין יחסית לז'אנר.

בכל מקרה לא לקנות 1.0 אלא רק 1.5.

יש צורך בהחלפות שמן תכופות יחסית. זו גם לא בעיה בנסועה נמוכה.

 

לא ידעתי שקשה למצוא.

 

משהו דומה יכול להיות פוקוס 1.5. (אולי גם ה 1.0. לא סגור על זה)

החסרון הגדול ששמעתי עליו כאן בפורום הוא שתיינות דלק. אבל זה לא משמעותי בכלל בנסועה נמוכה.

ממה שאני רואה כאן בפורום מדובר ברכב אמין בהחלט.

יתרון נוסף שלו הוא שמדובר ברכב עם שוק בעייתי (כן, זה יתרון בניגוד לחכמת ההמונים שרואה בזה חסרון). הקושי במכירה עתידית מתגמד לעומת היתרונות ברכישה.

שוק בעייתי זה יתרון ככל והשוק כזה לא בגלל בעיות ברכב.

 

אני גם משער שהביטוח זול יחסית

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם

מחיר הביטוח גבוה מאוד למטזדה, לטויוטה ולחלק מהקוריאניות הנפוצות.

הפרש הפרמיה לשנה אחת בין קורולה לוואגית (אני מכיר את זה מקורולה היברידית 2019 מול ארונה חדשה) מכסה החלפת מצמדים ל-DSG ונשאר עוד משהו לכוס קפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...