Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות רכב - מיתוסים ומציאות


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, Or05230 כתב:

1.האם בית התרמוסטט שהוחלף בפעם הראשונה הוחלף למקורי? תואם ברמה גבוהה? סיני? 

2. אלטרנטור משופץ הרבה פעמים לא מחזיק, זה הימור ותלוי בטיב השיפוץ.

3.מה הסיבה שהדוד הוחלף? חלודה?

 

על פי התקלות, אם כל תקלה הייתה מוחלפת בחלק מקורי או תואם איכותי חדש, יש סיכוי שהעלויות היו מצטמצמות.

טיפלתי ברכב במוסך נתן אקספרס בירושלים - מוסך מורשה יבואן שעבד עם חלפים מקוריים

זה  בית הטרמוסטט המדובר  - חתיכת נתך אלומיניום פשוטה...

אלטרנטור שופץ באותו מוסך , לפי החלפים בקבלה, מדובר על החלפת ווסת, גשר דיודות ומיסב, לא יודע באילו חלפים השתמשו.

דוד הוחלף בגלל חלודה, זוכר שפעם אחת עברתי על פסי האטה במחסום ושמעתי מכה - הדוד האחורי התנתק מהצינור ונשאר תלוי על נקודת החיבור האחורית, טוב שנשען על קורת המתח ולא נגרר על הכביש..., עד כמה שזכור לי הוחלפו בחלק חלופי שהיה זול בהרבה מהמקורי.

בתאריך 14.9.2024 בשעה 18:56, Fraysa כתב:

הנושא הזה עלה לא פעם בפורום, ה-10 אג׳ שלי:

 

כל רכב שתחזיק, במידה ותטפל בו בצורה טובה, לא תמשוך תקלות, תשקיע בחלפים איכותיים - יתגמל אותך בחזרה. ראיתי את זה גם על רכבים שנחשבים ״אמינים״ שהחזקתי בעברי, ורואה את זה גם כיום עם רכבים פחות ״אמינים״ שאני מחזיק כרגע (או בשנים המאוד אחרונות).

 

ככל שהרכב יכיל יותר מערכות/פיצ׳רים, כך פוטנציאל התקלה שלך גדול יותר. קיה פורטה 2010 יודעת לנסוע מנקודה א׳ לב׳ ותו לא, אז ברור שהיא ״אמינה״, כי אין בה משהו שיכול להתקלקל (אפילו דוושת הגז שלה מחוברת למצערת בכבל). לעומת זאת, פולקסווגן גולף מאותם השנים מגיעה עם מודול אלקטרוני שנמצא בכל רכיב, החל ממחשב המנוע ועד לדלת האחורית, כך שהסיכוי שמשהו כזה יתקלקל הוא גדול יותר.

 

האם זה הופך את הגולף לפחות אמינה? לא, היא פשוט דורשת יותר תשומת לב ותחזוקה, מה שישראלים לא עושים.

גם בפיאסטה המדוברת היה כבל מצערת שנקרע דווקא להכעיס ביום שישי בערב - הצריך גרירה כפולה - הביתה ומשם ביום ראשון למוסך - הביטוח כיסה רק גרירה אחת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נשמע שנפלת על רכב לימון כי אם כל הפיאסטות היו ככה אף אחד לא היה מתקרב לאוטו הזה.

סיפורים על אמינות רכב כזה או אחר יש לכל אחד, השאלה האם מדובר במגמה וממה היא נובעת.

למשל, אני לא חושב שבצרפת התוצרת המקומית נחשבת גרועה כמו בישראל. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 שעות, winner כתב:

גם בפיאסטה המדוברת היה כבל מצערת שנקרע דווקא להכעיס ביום שישי בערב - הצריך גרירה כפולה - הביתה ומשם ביום ראשון למוסך - הביטוח כיסה רק גרירה אחת.

 

במקרים של גרירה בסופ"ש לחברה הגוררת יש שירותי אחסנה חינם. הטעות היא שלך שגררת הביתה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 17 שעות, zvit כתב:

 

במקרים של גרירה בסופ"ש לחברה הגוררת יש שירותי אחסנה חינם. הטעות היא שלך שגררת הביתה.

לא ידעתי על אופציה כזו והגורר לא הציע לי

לא בטוח שהאפשרות הזו היתה קיימת באותו זמן - לפני קרוב ל-20 שנה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...