Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

מבקש עיצה ממבינים😃

כיור באמבטיית הילדים... המים אינם מתנקזים כראוי... הקו נקי, מג'יפה ושיערות עד ה4 צול של הבניין כך שזאת לא סתימה.

השרשורי מתחת לכיור לא מקופל או עקום.

אם אני עושה פמפום עם פומפה.. נוצר איזה לחץ שגורם למים לעבור מהר יותר.

 

רעיונות? מצורף סרטון להמחשה.

עריכה אחרונה על ידי michaelbe6
פורסם

היה אצלי גם. החלפתי לסיפון רגיל. 

הצינור אצלך ארוך מידי ומתמלא מאד ולכן למיים קשה לדחוף. הפומפה מפנה את המיים ןזה עובד טוב כל עוד לא התמלא הצינור השרשורי.

בגלל שיש אצלך אופסט בין מיקום הנקז האנכי לכניסה בקיר את השרשורי תרכיב רק בקצה הסיפון הרגיל, ורק קטע קצר. 

אפשרות אחרת, תקצר את הצינור השרשורי למינימום ותשאיר רק ברך קטנה למניעת ריח. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

נתקלתי בזה גם אני ואפילו כתבתי פה בשירשור האיסנטלטורים החובבים שרץ בפורום.

 

בנוזף למה שאמר zaf - חלק מהבעיה נגרם מבועות אוויר באיזור פתח הניקוז שמקשות על זרימת המים. 

 

מה שעזר אצלי זה להסיט מעט את פיית הברז הצידה כך שהמים יגלשו קצת על דופן הכיור ואז נוצרות פחות בועות. 

 

וכן בהחלט מומלץ להחליף לסיפון רגיל. 

 

קישור לפוסט הישן שלי.

 

 

 

 

 

פורסם

אוקי

אנסה להחליף לסיפון רגיל ונראה עם עוזר.

שאלה נוספת שקשורה..

החלפתי גם ברז.. ונשארו עקבות ירוקים של קורוזיה מהברז הקודם.

שפשוף עם ספוג הפלא או מבריקון לא עזר... אקונומיקה ואנטיקאלק לא עזר...

רעיונות איך מורידים את הירוקת?

20240830_182440.jpg

פורסם

תנסה מנקה אסלות סנו 00, לתת לו לעבוד כמה זמן ואז לשפשף. כדאי מאוד כפפות גומי. 

 

 

פורסם
לפני שעתיים, michaelbe6 כתב:

אני עובד עם זה על אסלות לבנות.

אני מפחד שזה יעשה נזק לשיש שהוא לא לבן.

תנסה בנקודה שלא רואים כל כך..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

בוקר טוב

הוחלף השרשורי לסיפון רגיל והברז הוזז שלא יהיה בול בנקודת הניקוז של הכיור, לא עזר.

נראה לי פשוט שכמות המים שיוצאת בלחץ הכי גבוה פשוט גדולה מדי לניקוז , מה כן, נראה שהניקוז עכשיו הוא תקין, המים יורדים מהר .

בכל מקרה נראה שזה המצב ואין לי יותר מדי מה לעשות.

תודה לעוזרים.

20240902_074558.jpg

עריכה אחרונה על ידי michaelbe6
פורסם

אם נלך צעד אחד מעבר להמלצתו של נהג הלילה - מה הלחץ בכניסה לבית? אולי צריך מגביל לחץ?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ייתכן ואין שחרור אויר ב-4 צול.

בנוגע לניקיון הקו - הייתי מזרים סודה קאוסטית ומים רותחים בשביל להיות על הצד הבטוח.

איציק

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 16 שעות, איציק נ. כתב:

ייתכן ואין שחרור אויר ב-4 צול.

בנוגע לניקיון הקו - הייתי מזרים סודה קאוסטית ומים רותחים בשביל להיות על הצד הבטוח.

איציק

אולי זאת התשובה.

גם ככה זה נבדק במצב קיצון ששתי הברזים פתוחים במקסימום למשך זמן יחסית ארוך.

בשגרה זה לא קורה וגם אם כן, ואולי אפילו לא ידעתי כי זה בחדר אמבטיה של הילדים, אף אחד לא התלונן שזה מפריע לו, אז נחיה עם זה.

תודה לעוזרים.

פורסם
לפני 14 שעות, michaelbe6 כתב:

אז נחיה עם זה.

 

תבצע את זה, ספיקת הניקוז צריכה להיות מעל ספיקת הברז על מנת שלא תהיה בכלל אפשרות שהכיור מתמלא. 

בתאריך 2.9.2024 בשעה 14:29, Night Driver כתב:

סגור קצת את הניל כדי להוריד ספיקות.

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

היה לי משהו דומה. 

מסתבר שהקו לא היה 100% נקי.

למרות שהעברתי בו קפיץ כמה פעמים.

 

בסוף שילוב של סודה קאוסטית + הרבה פומפה+ הרבה קפיץ 

הוציאו ממנו גיפה 

 

 וזה הסתדר.

 

.

פורסם

דבר נוסף:

בכיור שבסירטון שמוצג בפוסט הראשון, לא קיים פתח שיחרור אויר (ששומר גם מפני הצפת הכיור בזמן מילוי).
בכיורים עם פתח שיחרור אויר יש דופן כפולה בחלק התחתון (ומעבר אויר לחור העליון) וזה מאפשר למים שיוצאים מהכיור ועוברים בוונטיל (בדרך לסיפון) לזרום מהר יותר וטוב יותר.

אצל פותח השירשור אין את זה ולכן מלכתחילה פוטנציאל הבעיות שם גבוה יותר. 

אנלוגיה לכיור מטבח:

 

כיור BLANCO עם שחרור אויר\חור ניקוז למניעת הצפת הכיור.
כאשר התקנתי טוחן אשפה וביטלתי אותו, הניקוז מהכיור היה מאוד איטי ומים מצטברים בכיור בזמן שטיפה של סיר או משהו.

התקנתי מפצל Y לפני הסיפון והעלתי צינור דק קטן לכיוון השחרור אויר של הכיור.
PROBLEM SOLVED.

חוזר ומדגיש שגם ללא פתח שיחרור אויר - במידה והצנרת נקיה (לחלוטין) לא אמורה להיות בעיה אקוטית וברוב המקרים לא יצטברו מים בכיור, אבל קיימים מקרי קיצון שכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...