Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי פדים מעלי אקספרס שנותנים איכות סבירה מאוד ב15 שקל, רציתי המלצה לפדים טובים לפוליש לרכב.

משהו באזור של 60-50 שקל לפד (כפול 4 סוגי פוליש מגס ועד עדין)
משתמש כרגע לפוליש עם V36 V38 של כימיקל גאייז.

פורסם

בדקתי באמזון, חלק מהחביבים עלי כבר לא נשלחים לישראל (מניח שזה קשור במצב הנוכחי, לא יודע). 

יש את הסט הזה שהוא של אותה חברה רק קצת יותר יקר כי הוא משווק תחת חברה אחרת (Adams Polish).  זה סט מומלץ כי יש בו הכל, מייקרופייבר אגרסיבי, הכחול שהוא גם אגרסיבי אבל פחות ובשילוב עם קומפאונד נכון בתכל יכול להביא לפיניג ברמה גבוהה שלא מצריך עוד שלב (תלוי בצבע של הרכב). הלבן כמובן לפיניש בלבד. 

מאלי אקספרס יש את הסט הזה שהוא זול אך מאוד איכותי יחסית למחיר. גם SPTA לא רעים, בפדים היחידים שלהם, לא אלו שמגיעים עם פולישר שהם סתם זולים ולא ממש איכותיים. 

 

קח בחשבון ש-V36 הוא לא מאוד אגרסיבי ולא בעל יכולת חיתוך גבוהה. 

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, ch28566 כתב:

בדקתי באמזון, חלק מהחביבים עלי כבר לא נשלחים לישראל (מניח שזה קשור במצב הנוכחי, לא יודע). 

יש את הסט הזה שהוא של אותה חברה רק קצת יותר יקר כי הוא משווק תחת חברה אחרת (Adams Polish).  זה סט מומלץ כי יש בו הכל, מייקרופייבר אגרסיבי, הכחול שהוא גם אגרסיבי אבל פחות ובשילוב עם קומפאונד נכון בתכל יכול להביא לפיניג ברמה גבוהה שלא מצריך עוד שלב (תלוי בצבע של הרכב). הלבן כמובן לפיניש בלבד. 

מאלי אקספרס יש את הסט הזה שהוא זול אך מאוד איכותי יחסית למחיר. גם SPTA לא רעים, בפדים היחידים שלהם, לא אלו שמגיעים עם פולישר שהם סתם זולים ולא ממש איכותיים. 

 

קח בחשבון ש-V36 הוא לא מאוד אגרסיבי ולא בעל יכולת חיתוך גבוהה. 

אני יודע, השאלה אם כדאי לקחת את V32 V34 לחיתוך גבוהה או כדאי לקנות משהו של כוך כימי? נראה לי פשוט שכוך יותר מקצועיים (אולי בעתיד גם של קארפרו אקנה).

מה ההבדל בין אלה מאמזון של אדמס לעומת העלי אקפרס? יש משיהו באיכות של אדמס מעלי? (פשוט חבל לי למלא סל בשביל זה כדי להנות מהמשלוח חינם שיש בד"כ)

ותואם למברגה גם? (יש לי את המתאם- כמובן אקנה לפי הגודל שיש לי- השאלה אם יש בעיה עם מברגה מול מכונת פוליש DA?)

עריכה אחרונה על ידי lidormalich
פורסם

בתחום הפוליש יש המון יצרנים טובים, קוך טובים ומשתמש ב-M3.02 לשלב הסופי אבל לשלבים הגסים יותר מעדיף את המוצרים של SONAX. 

 

הפדים מאלי-אקספרס טובים מאוד, קח בחשבון שהכל תלוי בסוף ברמת התיקון הנדרשת, הפד הכחול שם גס ומתקן טוב אבל לא מאוד גס כמו מייקרופייבר או צמר. 

 

לא הייתי משתמש במברגה לפוליש.

פורסם
בתאריך 29.8.2024 בשעה 06:28, ch28566 כתב:

בתחום הפוליש יש המון יצרנים טובים, קוך טובים ומשתמש ב-M3.02 לשלב הסופי אבל לשלבים הגסים יותר מעדיף את המוצרים של SONAX. 

 

הפדים מאלי-אקספרס טובים מאוד, קח בחשבון שהכל תלוי בסוף ברמת התיקון הנדרשת, הפד הכחול שם גס ומתקן טוב אבל לא מאוד גס כמו מייקרופייבר או צמר. 

 

לא הייתי משתמש במברגה לפוליש.

למה לא במברגה? זה לשלב עדין בעיקר אני משתמש. איזה של SONAX אתה משתמש?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...