Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מחפש המלצה לווקס איכות ואם אפשר עמיד לרכב לבן. תקציב עד 400 שקל , אם יהיה צורך אז אזמין מחו״ל במידה והמוצר לא נמכר בארץ. מחפש את הברק העמוק הזה עם האפקט שמכהה את הרכב

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

שמעתי המון עליהם, הבנתי שהם מאד עמידים אבל מה לגבי עומק הברק? 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 10.6.2024 בשעה 21:35, 98civic כתב:

הברק העמוק הזה עם האפקט שמכהה את הרכב

ברכב לבן? אם תמצא תכתוב פה...

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בתאריך 10.6.2024 בשעה 21:35, 98civic כתב:

מחפש את הברק העמוק הזה עם האפקט שמכהה את הרכב

 

אם אתה מאזור רחובות מוזמן לבוא לקחת משהו, נשאר לי ממש קצת מזה אבל מספיק בשביל לפחות שכבה אחת, אולי זה מה שאתה מחפש. גם לי יש רכב לבן ואני לא רואה איך אפשר להעניק לצבע הזה עומק כמו לצבעים אחרים, מה שכן יש זה סגנונות שונים של ברק המחולקים לשני סגנונות עיקריים: המראה הרטוב בסגנון ווקס קרנובה או מראה מבריק "זוהר". אישית אני מעדיף את המראה הרטוב כי הכיף בסגנון הזה שהצבע נראה חי בהתאם לזווית הראיה. למרות זאת, ההמלצה העקרונית לצבע בהיר זה מראה "זוהר", סוג של ברק חזק שהייתי מגדיר אותו סינתטי/קר, הרכב נראה מבריק מאוד אבל עבורי זה קצת חד ממדי. 

פורסם

איזה חומר יש לך? 😂

סינטטי יש לי לפחות 4 סוגים , גם סינלנט של פורבוייס וייט דיאמונד, גם ווקס של דודו ג׳וס, וגם כנה קוויקים קארמיים. קוויקים הם נהדרים ונותנים גם הגנה אבל זה באמת קרים בסגנון. ואף פעם לא ניסיתי ווקס קרנאובה איכותי באמת. 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

כן שמתי עין עליהם. יש לך נסיון איתם? אין הרבה תגובות ברשת

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

כן, זה המוצר שרציתי לתת לך לנסות. מוצר שלטעמי משלב טוב בין ברק חזק למראה הרטוב של קרנובה. 

זה אוטם צבע לכל דבר עם הידרופוביה מעולה ולטעמי המוצר הקל ביותר ליישום בשוק.  אני פחות אוהב להמליץ על מוצר שקשור לפעמים רק בטעם אישי, לכן מעדיף לתת לנסות. 

 

זה מוצר על הצד היקר יותר, אבל מעט מספיק להרבה כך שאפשר לחיות עם זה. הבעיה של מרבית האוטמים של החברה היא שהם לא ממש עמידים בפני חומרים אלקלניים כך שמומלץ להשתמש בשמפו עדין מאוד עם PH ניטרלי. ללא שטיפה החומר יחזיק בקלות מספר חודשים, אבל כל חומר ניקוי חזק יפגע בו משמעותית או יסיר אותו לחלוטין. 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
פורסם

קניתי לאחרונה גלון של אדמס מגה פואם סופר עדין. 80 אחוז מהזמן הרכב עומד נמצא בתת קרקעי. תודה רבה על ההמלצה וכנראה פשוט אזמין לי. איזה סוג יש לך? ראיתי יש שם כמה שמות

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

זה לצבע לבן

הם שולחים עם פדקס אז המשלוח קצת יקר וכמובן שעדיף לא לעבור $75. 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
פורסם (נערך)

ממה שהבנתי זה חומר תחזוקתי לפלייק הלבן. והפלייק הוא בעל הגנה גבוהה יותר בתוספת גוון לבן וכמובן הרבה יותר יקר. מעניין אם אפשר ליישם פלייק ואת התחזוקה שלו לבצע עם דיטיילר קראמי נוסח גריוט 3in1

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...