Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי



 



 

 

 

בזמן האחרון שמתי לב שהרכב איבד קצת מכוחו.



 



 

 

 

הוא אינו מאיץ כמו שצריך, ולא ממש 'סוחב' כמו שצריך.



 



 

 

 

לדוג' ההאצה ל 100 קמ"ש לוקחת כ 15 שניות.



 



 

 

 



 



 

 

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

 

 

 

האם זה נורמלי כזאת האצה ל מכונית שכזאת?

 

 

 

הרכב הוא משנת 91 עם k160 קילומטר גיר ידני



 



 

 

 



 



 

 

 

תודה מראש

 

 

 

אורן

 

פורסם
קודם כל בדוק לחץ דחיסה.

ואח"כ גש לשאר הדברים.

אגב מתי עשית לאוטו טיימינג?[/QUOTE]ראשית בצע לרכב ניקווי שיפוץ וכיוון קרבורטור!

את ההבדל תרגיש בזינוק בהאצה וחיסכון ניכר בדלק!

גם אם לא הוחלף טיימינג מעולם, ( לא סביר) במידה ולא קפצו שינים ברצועה אין שום סיבה שהטיימנג ישפיע על הזינוק של הרכב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתי עשית טיפול ונויקוי קרבורטור לאוטו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?

פורסם
הוא אינו מאיץ כמו שצריך, ולא ממש 'סוחב' כמו שצריך.

 

 

לדוג' ההאצה ל 100 קמ"ש לוקחת כ 15 שניות.

 

 

הרכב הוא משנת 91 עם k160 קילומטר גיר ידני

עם כל הכבוד, 15 שניות למאה אינו נתון חריג לרכב שכזה גם במצב מכני מצוין.

 

אך עם הרגשה אין להתווכח, ולבטח מדובר בבעיה פשוטה כלשהי (כניקוי/שיפוץ קרבורטור).

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
שלום

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתי עשית טיפול ונויקוי קרבורטור לאוטו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?

אייל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא יפה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לצחוק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על אנשים שכותבים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עם הרבה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רווח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בין השורות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ניצן :twisted:

פורסם

אני-אשתדל-לא-להגזים-עם-הרווחים-אז-ככה:-נראה-לי-שכדי-להעריך-תאוצה-של-אוטו-כדאי-מאוד-לפחות-לכתוב-איזה-מנוע-יש-לו!!

 

וברצינות- אם זה 1.6 ליטר עם ה100 כ"ס הוא אמור לעשות 13.4 שניות.

ככה ש 15 שניות במדידה לא מקצועית זה יכול להיות תקין.

×
×
  • תוכן חדש...