Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה יתנו לי על סיביק 2002 מטופלת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, avargel כתב:

כמה עולה גיר?

 

ותענה ברור בבקשה:

שמת לה גיר, או נוזל?

כתבתי ברור.

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם

אז אני לא הבנתי, אשמח שתחזור למען איש קשה תפיסה

 

האם שמת לרכב גיר

או שרק שמת לו תוסף

?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

@CiUiK אל תכעס, אנשים רגילים פה שנכנסים ומראים שמאטעס, לא כולם אוחזים ראש על העבודה המדהימה שלך ומישהו פה ראה רק את השרשור ששמת תוסף.

@avargel תחפש בהיסטוריית הודעות של סיויק, יש שתי שרשורים, אחד של החלפת גיר עצמאית (אלוף לגמרי) ואחד של תוסף שלא יחליק.

 

זהו, בדיוק כמו שהתקופה האחרונה בארץ לימדה אותנו לעשות.😉.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבנתי

אז החליף גיר

וגם הגיר החדש תקול

 

לטענתו התוסף פתר את זה

לנסיוני הדל תוסף רק מעלים זמנית, לא פותר

 

בקיצור

הרכב שווה ביום טוב 4,000 ש"ח

אם יבוא קונה שמודע לעניין הגיר המחליק ויבחר לשלם יותר - קוראים לזה פראייר

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

 

עוד כיוון,  זה לתת את זה למישהו שאתה מכיר ויודע שצריך רכב - במחיר שממילא תקבל עליו, ארבע אלף כזה. ואז לפחות אתה מחזיר את ההשקעה בהנאה של משהו שנתת למישהו, אבא אמא דוד סבתא. אני למשל חושב אם היה לי כזה הייתי מביא לאבא שלי - לא חסר אנשים שהיו שמחים לרכב ופשוט אין להם תקציב לרכב תקין ומפחדים ליפול. אם תביא להם הם יברכו אותך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, avargel כתב:

הבנתי

אז החליף גיר

וגם הגיר החדש תקול

 

לטענתו התוסף פתר את זה

לנסיוני הדל תוסף רק מעלים זמנית, לא פותר

 

בקיצור

הרכב שווה ביום טוב 4,000 ש"ח

אם יבוא קונה שמודע לעניין הגיר המחליק ויבחר לשלם יותר - קוראים לזה פראייר

כתבת נכון, נסיונך הדל. הגיר החדש תקין, לא כל גיר שמחליק דינו אבדון.

הוא מחליק בין היתר בגלל שמן ב50 שקל שלא מתאים ולא בתקן (אם הבעלים הבא ירצה, הוא מוזמן לשים 400 שקל על שמן גיר מקורי, שלא חלילה תשפטו אותי גם על זה)

יש מחלה בגירים האלה, הם נורא נורא רגישים ואם אתה לא תשים שמן מקורי הם יחליקו. מבחינתי שילוב של שמן זול והתוסף זה מספיק, מי שרוצה שיעשה פלאשינג ישלם על מקורי

לפני 5 דקות, נקודה טובה כתב:

 

עוד כיוון,  זה לתת את זה למישהו שאתה מכיר ויודע שצריך רכב - במחיר שממילא תקבל עליו, ארבע אלף כזה. ואז לפחות אתה מחזיר את ההשקעה בהנאה של משהו שנתת למישהו, אבא אמא דוד סבתא. אני למשל חושב אם היה לי כזה הייתי מביא לאבא שלי - לא חסר אנשים שהיו שמחים לרכב ופשוט אין להם תקציב לרכב תקין ומפחדים ליפול. אם תביא להם הם יברכו אותך.

תודה רבה ! זה השקעה שקועה, צריך לדעת לעצור בנקודה שאתה כבר לא במקום שאתה יכול לטפל ברכב כלכלית ולא להזניח אותו. עדיף שמישהו אחר יקח ויטפל שיהנה לשנים ארוכות

לפני שעה, ik3 כתב:

זה הדגם הלא מבוקש של הסיויק, לכן ערך מוסף לא תקבל עליו.

לנושא בספק שתקבל 8500, יותר לכיון של 5000-4500 נשמע סביר פחות או יותר בעיניי

 

לגבי הביטוח זה חובה וג עולה לך 8000?

יש סיבה אגב שהיא לא מבוקשת? זה אותו מרכב של הסדאן, שמתי לה גיר של סדאן 2005 זה אותו תהליך בדיוק שום דבר לא שונה מתחת למכסה מנוע

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם
לפני שעתיים, CiUiK כתב:

הביטוח רוצים ממני 8 אלף היות ואני נהג צעיר

גם אני נהג צעיר, וביטוח ישיר רצו ממני 5100 על חובה וצד ג' (כשיש לי תאונה אחת בהיסטוריה הביטוחית).

לדעתי אם תשווה מחירי ביטוח אתה תמצא גם הצעות טובות יותר (אלא אם אתה גם נהג חדש, אבל לא כתבת את זה).

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 17 שעות, CiUiK כתב:

לכמה בערך אני אמור לצפות? אני חושב על 8.5 כי זה הערך שאני רואה אותה

אני היד השניה, היא טופלה רק במורשה אצל היד הראשונה ויש לי את כל הקבלות כל הדרך מ2002 ועד היום שקניתי אותה

אצלי היא עברה טיפולים ברמה מאוד מאוד גבוהה על ידי, והחלפות שמן בשמנים של ליקוי כל 5 אלף

שמתי לה גם בדיוק גיר

8.5, בסדר לבקש? יתנו לי? זה רכב שעושה פעמיים טסט בשנה 

 

לא כזה מודע לסחירות של רכבים זולים היום, אבל רק שתהיה בעניינים. 

לפני 7 שנים(!) קניתי ניסאן אלמרה 2002 שהייתה רכב בן 14 בזמנו, עם 100 אלף קילומטראז, ב-10 אלף. 

לא ציינת מה הקילומטראז של הרכב שלך, אבל גם אם הוא נמוך לא הייתי נותן שתקבל עליו יותר מ-4-5 אלף. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, CiUiK כתב:

הוא מחליק בין היתר בגלל שמן ב50 שקל שלא מתאים ולא בתקן (אם הבעלים הבא ירצה, הוא מוזמן לשים 400 שקל על שמן גיר מקורי, שלא חלילה תשפטו אותי גם על זה)

יש מחלה בגירים האלה, הם נורא נורא רגישים ואם אתה לא תשים שמן מקורי הם יחליקו. מבחינתי שילוב של שמן זול והתוסף זה מספיק, מי שרוצה שיעשה פלאשינג ישלם על מקורי

 

איזה שמן גיר עולה 50 שקל? 

לא חייב מקורי. קונים וולווליין מקסלייף שעומד בתקן או קסטרול בתקן בסביבות 180 לגלון, וככה תדע אם אכן האשמה בשמן או הגיר דפוק. אחרי כל ההשקעה הזו שמן איכותי זו הבעיה? 

נשמע תמוה כמו הטענה שמישהו שעובד על הרכב מגיל 14 אין לו בוקים כדי לטפל בצורה בטיחותית.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, RBRB כתב:

 

איזה שמן גיר עולה 50 שקל? 

לא חייב מקורי. קונים וולווליין מקסלייף שעומד בתקן או קסטרול בתקן בסביבות 180 לגלון, וככה תדע אם אכן האשמה בשמן או הגיר דפוק. אחרי כל ההשקעה הזו שמן איכותי זו הבעיה? 

נשמע תמוה כמו הטענה שמישהו שעובד על הרכב מגיל 14 אין לו בוקים כדי לטפל בצורה בטיחותית.

 

אל תכנס לי לכיס, אתה חוצפן ברמה לא יאמנת

שישמע תמוה, מוזמן גם לא להאמין, אני עובד בשביל עצמי ולא חייב הוכחות לאף אחד בטח שלא לך

ו50 שקל למי שמגיע מהתחום וקונה באותה חנות מגיל 12 (לא 14) אז עושים לו הנחות

תהנה מהקפה של המוסך יבואן, ותצלם לי את הקבלה

 

חברים תודה רבה על התגובות, המקום הזה לא בשבילי, אולי בעתיד כשאהיה בגילכם אבל הנטייה של אנשים בוגרים להוריד ולהקטין כי מגיע צוציק שעושה להם בית ספר, לא פוסחת גם לא על רוב חברי הפורום הזה

בשורות טובות

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם

תודה שהעלית לי חיוך כי מוסך יבואן לא ראיתי מבפנים שנים.

את הרוב המוחלט אני עושה לבד ודווקא בגלל זה אני יודע שבחלפים ונוזלים (ובטח בבטיחות) צריך להשקיע כי הזול עולה ביוקר זו לא רק סיסמה אלא המציאות.

חבל שהערה כזו אתה מפרש כהקטנה או "להוריד", זו הערה מאוד לגיטימית לאור העבודה שבוצעה והתנהגות הגיר.

אם אתה כותב פה צפה לתגובות שפחות תאהב, גם אם זה גורם לך לחשוב שאני חוצפן.

בהצלחה במקום החדש.

 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הגעתי, דרשתי מחיר מופקע על רכב שמתוחזק תחזוקת שבר, נחשפתי, ראיתי שלא הולך לי, האשמתי, עזבתי בטריקת דלק.

 

סך הכל סטנדרטי, היו פה עשרות אם לא מאות כאלה. NEXT.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 7 שעות, CiUiK כתב:

כתבת נכון, נסיונך הדל. הגיר החדש תקין, לא כל גיר שמחליק דינו אבדון.

הוא מחליק בין היתר בגלל שמן ב50 שקל שלא מתאים ולא בתקן (אם הבעלים הבא ירצה, הוא מוזמן לשים 400 שקל על שמן גיר מקורי, שלא חלילה תשפטו אותי גם על זה)

יש מחלה בגירים האלה, הם נורא נורא רגישים ואם אתה לא תשים שמן מקורי הם יחליקו. מבחינתי שילוב של שמן זול והתוסף זה מספיק, מי שרוצה שיעשה פלאשינג ישלם על מקורי

תודה רבה ! זה השקעה שקועה, צריך לדעת לעצור בנקודה שאתה כבר לא במקום שאתה יכול לטפל ברכב כלכלית ולא להזניח אותו. עדיף שמישהו אחר יקח ויטפל שיהנה לשנים ארוכות

יש סיבה אגב שהיא לא מבוקשת? זה אותו מרכב של הסדאן, שמתי לה גיר של סדאן 2005 זה אותו תהליך בדיוק שום דבר לא שונה מתחת למכסה מנוע

זה דור שהוא לא מבוקש- אין לו במיוחד ערך מוסף ביחס למתחרות שלו, ואין מה שנקרא street cred

הדור למשל שקדם לשלך נמכרים במחיר פי 3 מהדור הזה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 4 שעות, CiUiK כתב:

חברים תודה רבה על התגובות, המקום הזה לא בשבילי, אולי בעתיד כשאהיה בגילכם אבל הנטייה של אנשים בוגרים להוריד ולהקטין כי מגיע צוציק שעושה להם בית ספר, לא פוסחת גם לא על רוב חברי הפורום הזה

בשורות טובות

אין לך מושג מה כל אחד יודע פה ועדיין אין לך בעיה לעלוב ולהתנשא תו"כ שאתה פוסל כל הודעה שלא מתיישרת עם האג'נדה שלך.

קארספורום היה לפניך וכנראה שיהיה גם אחריך.

ננעל.

  • אהבתי 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...