Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זכויות ב צו 8 שאלות ותשובות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מרגיש נכון, וזה בצדק. 

מי שיש לו ילדים צריך הרבה יותר, ללוחמים מגיע יותר. 

רווקים עצמאים לא נדפקים אם הם עובדים בלי שחור ומציגים דוחות כספיים אמיתיים. יוכלו להגיש בקשה לקרן סיוע ולקבל כסף אם נפגעו. 

האמת שהפעם מרגיש לי שלגמרי הוגנים ואפילו קצת מעבר. לא מכיר בן אדם אחד שנדפק. ברור לי שלוחם בעל עסק כרגע מרגיש פגוע, אבל הוא עדיין לא טיפל בכל הניירת ולא הגיש על מה שצריך ועדיין לא קיבל גם. 

בסופו של דבר אני די בטוח שיצאו הוגנים עם כולם. 

 

משלמים נסיעות 

משלמים תגמולים מיוחדים כל חודש. 

משלמים משכורות 

יש המון הטבות 

בהצדעה 

מילואים פעיל וכל מה שפרסמתי למעלה. 

 

 

בתור איש מילואים שכיר אמנם אין תלונות באמת. 

  • רעיון טוב! 1

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 10 שעות, arik100 כתב:

רק לי מרגיש שמשרתי מילואים בעלי ילדים מקבלים הרבה יותר? 

ועכשיו תיקנו את המצב - בצדק מול הלוחמים.

אבל תומכי לחימה רווקים הכי "נדפקים" נקרא לזה ככה ואם הם עצמאיים אז עוד יותר.

 

תפצל תומכי לחימה ל-2.

אם זה מישהו שנמצא בגדוד לוחם בעזה, צפון או איו"ש אז כן הוא צריך להיות מתוגמל יותר.

אבל אם זה מישהו שעושה יומיות בקריה במודיעין, אולי אפילו עורפי בצפון בלי יותר מדי עניין אז וואלה הכל טוב.

הרווק לא צריך לשלם על מטרנה, כמו שאמר הבחור בכנסת לפני יומיים.

 

פורסם
בתאריך 27.12.2023 בשעה 20:25, יובל .מ. כתב:

הרווק לא צריך לשלם על מטרנה, כמו שאמר הבחור בכנסת לפני יומיים.

 

והנשוי לא צריך לשלם על דייטים, תשלום דירה ( מתחלק בזוג נשוי) ועוד מלא דברים... 

להביא ילדים זה בחירה אישית של אנשים בין אם הם משרתים בצבא או לא.

 

פורסם
לפני כשעה, arik100 כתב:

והנשוי לא צריך לשלם על דייטים, תשלום דירה ( מתחלק בזוג נשוי) ועוד מלא דברים... 

להביא ילדים זה בחירה אישית של אנשים בין אם הם משרתים בצבא או לא.

 

הנשוי לא צריך לשלם על דייטים, כי הוא נשוי אחי 😜

 

ואם ברצינות, לא נראה לי שבאמת צריך להסביר למה יש מענק יותר גדול למשפחות עם ילדים. 

שבת שלום 

  • מצחיק 1

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

רצה איזו שמועה שישלמו את המענקים שבוע אחרי השחרור במקום במאי. מישהו שמע על זה?

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 29.12.2023 בשעה 22:12, timur2008 כתב:

ואם ברצינות, לא נראה לי שבאמת צריך להסביר למה יש מענק יותר גדול למשפחות עם ילדים. 

שבת שלום 

כי הרווקים היא אוכלוסיה עם פחות סטאטוס ויכולת לחץ על מוקדי מקבלי ההחלטות?

 

פורסם
לפני 23 דקות, arik100 כתב:

כי הרווקים היא אוכלוסיה עם פחות סטאטוס ויכולת לחץ על מוקדי מקבלי ההחלטות?

 

רווקים זה לא אוכלוסיה, כולנו היינו  רווקים. לא מבין מה אתה רוצה, מי לחץ על מי בכדי לקבל יותר. יש החלטות ממשלה לתת למשפחות עם ילדים  יותר , מה לא ברור לך בהחלטה הזאת. למה אנשי מילואים נשויים יצאו להפגנות והצליחו להשיג יותר? 

לא מצליח להבין מה אתה רוצה? 

 

מגיע לך יותר כסף לדעתך? 

תגיש בקשה ל קרן הסיוע ואם אתה זכאי ונפגעת תקבל . אם לא אז לא. 

בתאריך 29.12.2023 בשעה 20:44, arik100 כתב:

והנשוי לא צריך לשלם על דייטים, תשלום דירה ( מתחלק בזוג נשוי) ועוד מלא דברים... 

להביא ילדים זה בחירה אישית של אנשים בין אם הם משרתים בצבא או לא.

 

הנשוי לא צריך לשלם על דייטים, כי הוא נשוי אחי 😜

 

ואם ברצינות, לא נראה לי שבאמת צריך להסביר למה יש מענק יותר גדול למשפחות עם ילדים. 

שבת שלום 

  • רעיון טוב! 1

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

למי שיש ילדים ההוצאות החודשיות הקבועות שלו יותר גבוהות.
לכן נתנו תוספת ילדים. אין יותר פשוט וברור מזה.

 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 6 שעות, arik100 כתב:

כי הרווקים היא אוכלוסיה עם פחות סטאטוס ויכולת לחץ על מוקדי מקבלי ההחלטות?

 

כי רווקים לא יצאו לדייטים במסעדות יוקרה בזמן מלחמה אם הם במילואים. בעלי משפחות כן יקנו מטרנה וחיתולים.

פורסם

הרבה פחות הוצאות? אם האבא בעזה הילד לא מחרבן?

המענק המוגדל נועד לסייע ולהוריד מהם ומהמשפחה לחץ מהנושא הכלכלי. לא יודע מה המצב המשפחתי שלך, אבל אני לא חושב שאתה מבין את המשמעות של להשאיר מאחורה אישה וילדים, או את העומס שגודל פתאום פי כמה על הורה יחיד. זה מאלץ אותו/אותה לקחת יותר ימי מחלה, להחסיר עבודה ועוד הוצאות שאין בשוטף.

 

גם רווקים צריכים להיות מתוגמלים בהתאם למאמץ ולסיכון שהם לוקחים אבל בחייאת, לטעון שהם צריכים לקבל כמו הורים כי הם רוצים לצאת לדייטים במסעדות יוקרה.. בדיחה אחי.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 2.1.2024 בשעה 16:31, arik100 כתב:

זה הוצאה שיש להם בלאו הכי... ואם הם לא בבית אז יש להם אפילו הרבה פחות הוצאות

 

 

ממליץ בחום למצוא את הדרך שלא להציר את עיניך על בעלי משפחות, או על אחרים בכלל.

 

ככה, בקטנה, בתור מי שעשה השנה מעל 90 ימ"מ, עם שני ילדים בבית ואישה בהריון, ולולא היתה מגיעה לחודש תשיעי כנראה שהייתי עדיין שם עם חבריי:

כשאבא לא נמצא, העבודה של האמא לא תמיד מתחשבת - לכן צריך לשלם לעזרה ולבייביסיטר.

תריס בסלון נתקע - שילמתי לאיש מקצוע שיבוא לתקן.

טסט לאוטו הייתי צריך להעביר - שילמתי למוסך שיעביר.

הילד חולה / תור לקלינאית / בדיקת שמיעה / בדיקת ראייה / טיפול שיניים - האישה הפסידה ימי עבודה.

טיפולים ע"י פסיכולוג ילדים כי הם חוו רגרסיה על סף טראומה מהמצב ומזה שאבא לא בבית - שולם ובענק.

וזה רק ככה בשלוף מהזיכרון.

 

שלא נדבר על הטיפול הנפשי המתמשך שלדעתי רוב הילדים ידרשו, ולא כולם יטרחו או ישקיעו בזה.

 

ה-1500 שח תוספת שקיבלתי לא מכסים אפילו פסיק מכל אלו.

  • אהבתי 3
פורסם

לא אמרתי שאין למשפחה יותר הוצאות.

אני בסך הכל מלין על חוסר השוויון של המערכת המדינית-צבאית בתגמול כלפי משפחות בהשוואה לרווקים.

 

פורסם (נערך)

מסבירים לך שזה לא חוסר שוויון, אלא הבחנה.

מאותה הסיבה שלמי שיש ילדים, מקבל נקודות זיכוי מס.

מאותה הסיבה שחייל משוחרר מקבל נקודות זיכוי.

מאותה הסיבה שמי שגר בישובים מסויימים מקבל נקודות זיכוי.

 

למי שיש ילדים, יש יותר הוצאות הכרחיות. אין יותר פשוט מזה. 

לדעתך מגיע למילואימניק ללא ילדים אותו הסכום שמגיע למילואימניק עם ילדים, ולדעת המדינה למילואימניק עם ילד אחד מגיע קצת יותר ממילואימניק ללא ילדים, ולמילואימניק עם שניים מגיע יותר מלמילואימניק עם ילד אחד.

 

זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה עושה מזה.

הוגן? אולי כן אולי לא. אני יושב שכן. 

 

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...